Spa groen (Citron dus), bestond al in de jaren 70.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:01 schreef nunkie het volgende:
Huh volgens mij bestaat Spa Marie Henriette juist al veel langer, Maar Spa groen is en blijft Spa citroen.
Ik vind het schokkend dat ik tot een groep met wat meer levenservaring word gerekend. Ik word oudquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:01 schreef Gurby het volgende:
Misschien moet de leeftijd van de stemmer meegenomen worden: de broekies die zich de pre-marie-henriettische wereld niet meer kunnen herinneren zullen voor Marie Henriette stemmen, de stemmers met wat meer levenservaring zullen voor Citron stemmen
Voor mij is Spa Citron gelijk aan Spa groen
Eerhm..blauw, rood, groen, oranje. dat zijn toch andere kleuren of niet dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ook al is het niet zo, bij 'Spa Groen' denk ik eerder aan Marie Henriette. Lijkt me wel wat logischer, anders kan je alle andere varianten ook een kleur gaan geven.
quote:Geachte heer Dikkekaas,
Hartelijk dank voor uw bericht.
In de volkmond wordt Spa Reine, Spa Blauw genoemd en Spa Barisart, Spa Rood.
Meestal bedoeld men met Spa Groen Spa Citron, i.vm. de groene dop.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,
Met vriendelijke groet,
Spa Consumenten Service
Maar die 'anderen' worden niet bij kleur genoemd toch, maar gewoon bij de naam.quote:Op donderdag 17 juli 2008 06:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eerhm..blauw, rood, groen, oranje. dat zijn toch andere kleuren of niet dan?
Niet?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar die 'anderen' worden niet bij kleur genoemd toch, maar gewoon bij de naam.
Arghquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:16 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Niet?
Ik zou niet weten hoe je anders Spa Blauw of Spa Rood zou moeten noemen.
Land.. Eénoog...Koning...quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:15 schreef Roi het volgende:
Marie!
Wist niet eens dat Spa Citroen bestond
Ah, dat bedoel je. Had ik niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Argh.
Spa Reine, Spa Barisart, Spa Marie-HenrietteCitron > Roepnaam Spa Blauw, Spa Rood, Spa Groen.
Spa andere varianten (& fruit enzo) > Productnaam is roepnaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |