Of nog liever: tussen de file door pwnen en al jullie koekblikkerts uitlachenquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:04 schreef Remqo het volgende:
Liever zitten in de file dan staan in de trein
Ik snap dat gedeelte niet..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:37 schreef deepart het volgende:
Haha.. Kan best een terechte klacht zijn.. Maar treinen zijn dom.. Me stalen wielen
Lees de OP lutser.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Meesterlijke uitspraak van de HC. Hopelijk zal elke tram-, metro- en treinmachinist deze omroep aankondigen per vandaag, het moet afgelopen zijn met sloebers die moedwillig de deuren saboteren omdat ze niet op tijd zijn.
Waarom moet je me daar aan laten denken weerquote:Op woensdag 16 juli 2008 03:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Godverdomme.
Jij bent niet snugger, hè?quote:
*Stampt hond dood*quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Godverdomme.
Zo zeg, echt waar!?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent niet snugger, hè?![]()
![]()
Als iemand begint met 'Opeens heb je het...', dan roep jij: 'Je wordt conducteur'.
Omgquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent niet snugger, hè?![]()
![]()
Als iemand begint met 'Opeens heb je het...', dan roep jij: 'Je wordt conducteur'.
It's my jobquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom moet je me daar aan laten denken weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |