Ik ga er niet eens op inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of de waanzin van de muziekredactie, geef gewoon de plaatjes draaier zelf de ruimte om 60 % van de tijd de platen te draaien die ze zelf willen en 40% geplugte platen.
Heel verstandigquote:
Ik, maar iedereen vindt Zeeland toch te verquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
wie heeft dr een grote tuin....
Vraag is alleen, nodigen we de heren Ekdom en Veenstra dan ook uit of niet?quote:
Aanmelden, met foto en motivatie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vraag is alleen, nodigen we de heren Ekdom en Veenstra dan ook uit of niet?
Aan Veenstra zal het wel niet liggenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Naast het feit dat je er alleen in komt met een speciaal kaartje/pasje ;-).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
doen we het gewoon op het media terrein
Zal wel contactgestoord zijn, maar wat is de Peperbus (hatchoe)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
we huren gewoon t parkeerterrein van de Peperbus af
Ja, hé, er is eten daar ;-).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Aan Veenstra zal het wel niet liggen
Nee!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het gebouw waar de 3FM studio in zit ;-).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal wel contactgestoord zijn, maar wat is de Peperbus (hatchoe)
Doen we toch een officieel verzoek, ons netwerkje kan daar vast wel bij helpenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Naast het feit dat je er alleen in komt met een speciaal kaartje/pasje ;-).
Says who?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maricha wil graag alcoholloos, je zou bijna gaan denken dat ze zwanger isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee!
Al gaan ze op hun kop staand een aanbiddingsdansje doen, dan nóg niet!
Tenzij... ze een boel bier meenemen natuurlijk, met een voorrad bier is iedereen welkom
Gewoon midden op de miesbouwmanrotondequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Says who?
Bovendien, het "binnen"-terrein bij het MediaCentrum is leuker, heeft ook een leuke vijver
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
en je kan gewoon om de slagbomen heen lopen hoor, heb je geen speciaal pasje voor nodig. Zet je oto bij t treinstation, oversteken en hoppa
Of je pakt je pasje uit je portemonnee en doet daar de slagbomen mee openquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
en je kan gewoon om de slagbomen heen lopen hoor, heb je geen speciaal pasje voor nodig. Zet je oto bij t treinstation, oversteken en hoppa
Hoe zijn wij er gekomen Muis? We hadden dat pasje toch enkel nodig voor de auto? Voor de rest lette er niemand op ons, tot we de Peperbus daadwerkelijk binnen liepen, toen echt securety everywherequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
idd, en dat plein voor het oude 3FM-gebouw is wel wat uitgeleefd maar ook groot genoeg, en er staan aftanse bankjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe zijn wij er gekomen Muis? We hadden dat pasje toch enkel nodig voor de auto? Voor de rest lette er niemand op ons, tot we de Peperbus daadwerkelijk binnen liepen, toen echt securety everywhere
Je kan over het hele terrein lopen, zelfs het "gesloten" (tegenwoordig noemen ze het ook half-open) gedeelte zonder dat er ook maar iemand je iets vraagt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe zijn wij er gekomen Muis? We hadden dat pasje toch enkel nodig voor de auto? Voor de rest lette er niemand op ons, tot we de Peperbus daadwerkelijk binnen liepen, toen echt securety everywhere
Moet je wel van die playbunny oren opzetten hèquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh!!!* proefkonijn...die hadden we nog niet heh Janne
groter moet het ook niet worden, huizen ligt goed centraal.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
Zeeland is idd wel n beetje ver...beetje iets int midden heh
Ik woon in Huizen maar heb een *middel* tuin voor ong. 20 mensen
voor mij part, en een broekie met een fluffie op men bibsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Moet je wel van die playbunny oren opzetten hè
Of zoiets:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
voor mij part, en een broekie met een fluffie op men bibs
'her cherry chap sticks'.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zingt die troela nou toch steeds... *her cherry chopsticks* ?????
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk dat bbq alleen voor mensen is die niet hebben lopen slijmen en bedelen.
Ik heb gekrabbeld en ik hoor het wel als ik word uitgenodigdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk dat bbq alleen voor mensen is die niet hebben lopen slijmen en bedelen.
zal allebei heerlijk verslavend zijn net als 3fmquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'her cherry chap sticks'.
En google leverde op dat chap sticks een soort labello is.
Invoeden : Randy Newman, Sting, Paolo Conte, Billy Holiday, Leonard Cohen, Beth Hart, John Mayer, Rufus Wainwright, Ray LaMontagne, Nina June, Pink Floyd, Stevie Wonder, Fiona Apple, Pink Floyd, Amp Fiddlequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.myspace.com/allthatjess
MySpace van die chick van gisteravond bij Stenders. Klinkt niet verkeerd.
Ik heb niets over alcoholloos gezegd. Ik wil niet alcoholist worden, zoals jij suggereerdequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maricha wil graag alcoholloos, je zou bijna gaan denken dat ze zwanger is
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb niets over alcoholloos gezegd. Ik wil niet alcoholist worden, zoals jij suggereerde(van de ene naar de andere verslaving, zei je gisteren)
Kijk dat bied weer perspectief, had je dan verkeerd onthoudenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb niets over alcoholloos gezegd. Ik wil niet alcoholist worden, zoals jij suggereerde(van de ene naar de andere verslaving, zei je gisteren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |