Dus als geen club dat salaris wil betalen kan Ajax wel roepen hij mag weg maar dan blijft hij volgens mij gewoon bij Ajax.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:07 schreef Trancelocator het volgende:
Het grote probleem bij Luque is natuurlijk nog steeds zijn salaris. Het is een dure grap, maar bovendien nog steeds een slecht signaal naar de andere spelers.
Dat salaris past bij een speler die altijd in de basis begint, die het team op sleeptouw neemt en misschien wel de aanvoerder moet zijn. Zolang Luque verre van dat is, zullen andere spelers zich eraan blijven storen.
ja en?quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:11 schreef _Mike_ het volgende:
Begrijp jij ondertussen al dat de OS afgelopen is voordat de eerste eredivisie wedstrijd begint?
En geef eens meer info over het zogenaamde "Dromen" van mij
Natuurlijk kan je het ook van de negatieve kant bekijken maar dat doen al zoveel mensen hier. Bekijken het eens anders, de mensen die naar Peking gaan hebben al een paar wedstrijden in de benen om het echie, hebben een goede conditie en komen misschien wel met een goed gevoel terug bij Ajax. Vooral Vermealen en Vertonghen die lopen al een tijdje bij Ajax en kunnen zich heus wel aanpassen. Daarnaast hebben we nog bijna anderhalve maand om een verdediger te halen, komt die niet dan kan je altijd nog klagen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:14 schreef Static-NL het volgende:
[..]
ja en?
Ben je je ervan bewust dat Ajax een nieuwe trainer en staf heeft? En dat Ajax waarschijnlijk met een iets andere tactiek gaat spelen. Dan kun je wel zeggen dat dit voor een verdediger vaak niets uitmaakt maar als Ajax de tactiek van het Nederlands elftal gaat volgen zullen er 2 middenvelders vlak voor de verdediging spelen welke qua opbouw wel iets zal uitmaken.
Tevens heb je nog nieuwe spelers in het team (hopelijk ook een nieuwe verdediger) waar je ook nog aan moet wennen.
Straks gaan die gasten naar Peking en als ze terug komen hebben ze de hele voorbereiding gemist en hoe je het ook wilt draaien maar dan heb je direct een achterstand. Afhankelijk van hoe snel een speler zich aanpast zal dit op zijn minst tot kleine fouten leiden iets wat je je aan het begin van het seizoen niet mag permitteren.
Daarnaast als er een nieuwe verdediger aankomt dan is het lekker als vermaelen in de voorbereiding met die gozer kan samen spelen zodat er geen misverstanden komen als het erom gaat.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je het ook van de negatieve kant bekijken maar dat doen al zoveel mensen hier. Bekijken het eens anders, de mensen die naar Peking gaan hebben al een paar wedstrijden in de benen om het echie, hebben een goede conditie en komen misschien wel met een goed gevoel terug bij Ajax. Vooral Vermealen en Vertonghen die lopen al een tijdje bij Ajax en kunnen zich heus wel aanpassen. Daarnaast hebben we nog bijna anderhalve maand om een verdediger te halen, komt die niet dan kan je altijd nog klagen.
En fouten worden altijd gemaakt, ook aan het einde van het seizoen.
quote:Aissati lucht zijn hart
Thijs Slegers
EINDHOVEN - Ismail Aissati (19) wil PSV verlaten omdat de directie van de landskampioen in zijn ogen afspraken niet is nagekomen. De getalenteerde jongeling, die na zijn debuut bijna drie jaar geleden nooit tot basisspeler promoveerde, wil om dezelfde reden een mondeling akkoord over een nieuw contract terugdraaien.
Hoewel hij niet uitsprak dat een transfer naar Ajax zijn voorkeur heeft, werd duidelijk dat hij zijn keuze heeft gemaakt. "Ik wil niet naar het buitenland, maar wel op een gelijkwaardig niveau blijven voetballen. Ik zou er geen begrip voor hebben als PSV een transfer naar Ajax blokkeert", aldus de Utrechter.
De niet voor de Olympische Spelen geselecteerde reserve van PSV legde gisteren flink wat van zijn grieven op tafel. "Na het vertrek van Kenneth Perez (eind december 2007, red.) zei directeur Jan Reker dat we met een ruit op het middenveld zouden gaan spelen en dat het er voor mij goed uitzag", startte Aissati zijn relaas. "Vervolgens kwam er een trainer die blijkbaar andere plannen had. Ik heb in de tweede seizoenshelft nauwelijks (27 minuten, red.) mogen voetballen. De laatste twee trainers van PSV (Sef Vergoossen en Ronald Koeman, red.) waren zelden of nooit met mij bezig, ik hing er maar een beetje bij."
Directeur Reker heeft een andere lezing. "Zijn zaakwaarnemer Rodger Linse heeft me half januari gevraagd of Ismail verhuurd kon worden. Na overleg met Sef Vergoossen hebben we laten weten dat dit voor ons geen optie was. Zelf heb ik nooit met Ismail gesproken."
De Utrechter bleek zich ook geweldig gestoord te hebben aan de soap rondom zijn vriend Heurelho Gomes. De inmiddels voor Tottenham Hotspur actieve keeper liet direct na het behalen van de 21e landstitel van PSV weten dat hij weigerde om nog langer onder Reker te functioneren. "Gomes kwam op voor de belangen van iedereen. Hoe kun je met iemand die zó ontzettend veel voor de club heeft gedaan, zo omgaan? Ze hebben zelfs Vlado Lemic, iemand die heel goed zorgde voor de buitenlanders en verder nooit iemand tot last was, weggestuurd. Er zijn zo veel dingen gebeurd, ik wil gewoon ergens anders een nieuwe start maken. Ik weet dat trainer Huub Stevens mij niet kwijt wil, maar hij is de enige die zo over me denkt. Dat is te weinig. Het hoeft namelijk maar even tegen te zitten en de trainer is weg."
Aissati benadrukte dat zijn opmerkingen niet impulsief, maar weloverwogen waren. "Het heeft niets met geld te maken. PSV heeft me een goed voorstel gedaan. Ik heb mijn nieuwe contract nooit ondertekend, omdat enkele sportieve beloften niet zijn nagekomen." Of de middenvelder snel zijn gewenste transfer krijgt valt te betwijfelen. De speler en zijn zaakwaarnemer Linse beweren dat Aissati in de zomer van 2009 transfervrij is, PSV zegt dat hij nog tot 2012 onder contract staat. "Ismail heeft zelfs voor verschillende camera's gezegd dat hij rond is met PSV. Ik durf wel te beweren dat er een geldige mondelinge overeenkomst is", aldus Reker. Een dergelijke discrepantie leidt in de voetballerij vaak tot een arbitragezaak, maar Aissati verwacht dit te kunnen vermijden. "Ik denk dat we er wel uitkomen. Ik heb alles aan PSV te danken, maar ze hebben hier niets aan een ongelukkige speler."
PSV heeft inmiddels laten weten dat het Aissati liever niet aan een concurrent als Ajax verkoopt, maar daar heeft de speler geen begrip voor. "Ze zijn bij PSV ook zonder mijn inbreng kampioen geworden. Bovendien hebben ze Gomes toch ook laten gaan."
Volgens mij loopt die jongen op het moment echt met zijn ziel onder zijn arm...quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:43 schreef M0NTANA het volgende:
*knip*
"Ik denk dat we er wel uitkomen. Ik heb alles aan PSV te danken, maar ze hebben hier niets aan een ongelukkige speler."
*knip*
Hij zorgde inderdaad goed voor de buitenlanders. En hij zorgde goed voor Vlado Lemic. Maar of ie ook echt goed zorgde voor psv...quote:Ze hebben zelfs Vlado Lemic, iemand die heel goed zorgde voor de buitenlanders en verder nooit iemand tot last was, weggestuurd.[/Ze hebben zelfs Vlado Lemic, iemand die heel goed zorgde voor de buitenlanders en verder nooit iemand tot last was, weggestuurd
Misschien moet Ajax maar eens met Chelsea praten, die hebben de banden met PSV verbroken. Er lopen daar drie centrale verdedigers rond, die allemaal niet voor een basisplaats in aanmerking komen: Khalid Boulahrouz, Alex en Tal Ben Haim, misschien kunnen we daar iemand van huren?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:51 schreef Urquhart het volgende:
Allemaal leuk en aardig die Aisatti, maar het is wachten op verdedigers
ben ik helemaal met je eens, en et zou fantastisch zijn als we aissati kopen en dan ook nog alex kopen/huren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moet Ajax maar eens met Chelsea praten, die hebben de banden met PSV verbroken. Er lopen daar drie centrale verdedigers rond, die allemaal niet voor een basisplaats in aanmerking komen: Khalid Boulahrouz, Alex en Tal Ben Haim, misschien kunnen we daar iemand van huren?
Tegenwoordig is het inderdaad andersom, lekker (oud) PSV'ers halen, is een garantie voor succesquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef so-long het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens, en et zou fantastisch zijn als we aissati kopen en dan ook nog alex kopen/huren.
Boeiend, er zit geen één échte PSV'er tussen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het inderdaad andersom, lekker (oud) PSV'ers halen, is een garantie voor succes
Kom eens met voorbeelden...?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het inderdaad andersom, lekker (oud) PSV'ers halen, is een garantie voor succes
Huntelaarquote:
Heel andere beleidsstructuur volgens mij, en geen mogelijkheid je te verschuilen achter beursregels.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:17 schreef Cheiron het volgende:
Buiten de gevoelswaarde van de club, wat zijn nu eigenlijk de conrete voordelen van het van de beurs halen van Ajax?
Klaas Jan Huntelaar, Jaap Stam en Dennis Rommedahl (én Alex) zijn niet door PSV opgeleid, zie ik dus niet als PSV'er. Jurgen Colin en Ismaïl Aissati wel, maar beide zijn nooit definitief doorgebroken in het eerste. PSV heeft wel enkele échte Ajacieden gehad, niet echt te vergelijken dus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar
Stam
Rommedahl
Colin
Nu weer Aissati en M0NTANA blijft maar over Alex zwijmelen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar
Stam
Rommedahl
Colin
Nu weer Aissati en M0NTANA blijft maar over Alex zwijmelen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Juist niet ! Een beursgenoteerd bedrijf moet altijd inzicht kunnen geven in haar financiele papieren. Dit in tegenstelling tot Feyenoord en PSV die afgelopen jaren met zeer vreemde constructies gewerkt hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heel andere beleidsstructuur volgens mij, en geen mogelijkheid je te verschuilen achter beursregels.
Meer transparatie denk ik.
Dinho en Eto'o gaan wss allebei(Dinho is al weg) dus hebben ze weer wat plekken overquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:21 schreef kevin6188 het volgende:
Hleb dus naar Barcelona. Weer een speler van buiten de EU. Misschien goed nieuws met het oog op de (ver)huur van Henrique?
Dinho heeft al een Spaans paspoort als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dinho en Eto'o gaan wss allebei(Dinho is al weg) dus hebben ze weer wat plekken over
Openheid over andere zaken dan alleen de financielequote:Op woensdag 16 juli 2008 12:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Juist niet ! Een beursgenoteerd bedrijf moet altijd inzicht kunnen geven in haar financiele papieren. Dit in tegenstelling tot Feyenoord en PSV die afgelopen jaren met zeer vreemde constructies gewerkt hebben.
Sowieso is het hele beursverhaal als zondebok aangewezen voor het bar- en barslechte beleid dat er de afgelopen 10 jaar gevoerd is.
Ondanks dat ik vind dat een voetbalclub niet naar de beurs moet gaan (omdat de sportieve prestaties van invloed zijn op de koers terwijl dat maar gedeeltelijk klopt), heeft de hele beursnotering totaal geen invloed op de sportieve prestaties van een club.
quote:Vitesse sprak met Krohn-Dehli
Vitesse heeft een eerste gesprek met Michael Krohn-Dehli achter de rug. De Arnhemmers spraken maandag met de bij Ajax overbodige Deen, weet VI.
De in Kopenhagen geboren aanvaller is één van de acht spelers die Amsterdam deze zomer mogen verlaten. Het afgelopen seizoen kwam de 25-jarige Krohn-Dehli slechts éénmaal in actie namens Ajax.
In het verleden kwam de Krohn-Dehli uit voor RKC Waalwijk en Sparta Rotterdam.
Voor zover ik me kan herinneren wel op aanraden van de toenmalige trainer en huidige TDquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:26 schreef _Mike_ het volgende:
Weer een Van Geel aankoop minder.
Hopelijk de laatste keer dat ik deze déjà vu van hier tot Tokyo heb.quote:
???quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van Geel naar Roda. Die kan er wel een paar ophalen.
Bel Van Basten op en dan weet je hetquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.sport-fm.gr/article/138561
Panathinaikos zit achter Khalid Boulahrouz aan, waarom Ajax niet?
Heb altijd het idee dat men bij Ajax denkt dat sommige spelers onhaalbaar zijn en het daarom maar niet probeert, maar waarom niet? Niet geschoten is altijd mis, wie geen blauwtje durft te lopen zal altijd een groentje blijven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bel Van Basten op en dan weet je het.
Net alsof ze jou zullen opbellen en zeggen: "Hey man, we zijn met Boulah bezig, dan weet je dat he".quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat men bij Ajax denkt dat sommige spelers onhaalbaar zijn en het daarom maar niet proberen, maar waarom niet? Niet geschoten is altijd mis, wie geen blauwtje durft te lopen zal altijd een groentje blijven.
Dan weet ik tenminste dat men er alles aan doet, nu heb ik weleens het idee dat als ik voor Ajax zou werken, het allemaal beter geregeld zou zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Net alsof ze jou zullen opbellen en zeggen: "Hey man, we zijn met Boulah bezig, dan weet je dat he".
Ajax heeft toch een poging gewaagd? Er is toch een gesprek geweest met Linse? En als Boulahrouz dan in een interview aangeeft niet terug te willen naar de Eredivisie, dan is het toch wel duidelijk?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat men bij Ajax denkt dat sommige spelers onhaalbaar zijn en het daarom maar niet probeert, maar waarom niet? Niet geschoten is altijd mis, wie geen blauwtje durft te lopen zal altijd een groentje blijven.
Khalid Boulahrouz is een speler die iedere spits aankan en ook nog eens per direct, wat mij betreft bieden ze hem vier miljoen per jaar, hij is de man die we missen en héél goed kunen gebruiken!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo dat dan? Bij Modric hebben ze het geprobeerd. Bij Gabri hebben ze het succesvol geprobeerd. Ze proberen het nu weer via Barcelona met Oleguer en Henrique, wat inprincipe ook geen realistische targets zouden zijn, net als die kerel van Espanyol vorig seizoen.
Ik neem aan dat Van Basten en Boulahrouz er informeel vast een keer een woordje over hebben gewisseld tijdens het EK. Waarschijnlijk wil Boulah minimaal CL spelen of nog niet terug naar Nederland.
Of Van Basten, wat ik begrijpelijk vindt, ziet in Boulahrouz wel de defensieve kwaliteiten van bijv type Stam, maar absoluut niet de leidinggevende capaciteiten. Het is niet dat ik Boulahrouz lekker een verdediging organisatorisch zie leiden en neer zetten. Niet dat Henrique of Oleguer dat wel zouden kunnen, maar ik heb bij Boulahrouz meer het gevoel van nuttige kracht dan leidende speler, en die gaat je verdediging als geheel in een team niet sterker maken naast Silva, Vermaelen en Vertonghen.
Bij Gabri was het toch vooral Ten Cate die hem meenam.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo dat dan? Bij Modric hebben ze het geprobeerd. Bij Gabri hebben ze het succesvol geprobeerd. Ze proberen het nu weer via Barcelona met Oleguer en Henrique, wat inprincipe ook geen realistische targets zouden zijn, net als die kerel van Espanyol vorig seizoen.
Hou het in elk geval warm, als hij moet kiezen uit Panathinaikos en Ajax, lijkt het me toch wel een goede kans voor ons?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ajax heeft toch een poging gewaagd? Er is toch een gesprek geweest met Linse? En als Boulahrouz dan in een interview aangeeft niet terug te willen naar de Eredivisie, dan is het toch wel duidelijk?
Als Khalid zelf niet terug naar Nederland wil houdt het al snel op he.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Khalid Boulahrouz is een speler die iedere spits aankan en ook nog eens per direct, wat mij betreft bieden ze hem vier miljoen per jaar, hij is de man die we missen en héél goed kunen gebruiken!
Gast, serieus, hoe weet je nou waar ze mee bezig zijn? Misschien zijn de gesprekken al in de afrondende fase, of heeft Boulah al een "nee" gegeven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan weet ik tenminste dat men er alles aan doet, nu heb ik weleens het idee dat als ik voor Ajax zou werken, het allemaal beter geregeld zou zijn.
Nou, iedere spits, iedere spits. Als Spurs-fan had ik gedacht dat je de duels tussen Keane en Boulahrouz nog wel herinnert.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Khalid Boulahrouz is een speler die iedere spits aankan en ook nog eens per direct, wat mij betreft bieden ze hem vier miljoen per jaar, hij is de man die we missen en héél goed kunen gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |