Onzin, anders had hij echt niet mee gedaan aan de benefietwedstrijd voor Afrikaquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef Trancelocator het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Boulahrouz ook even out of the picture wil zijn na een hectische periode. Contact is er mogelijk wel geweest, en dat wordt goed uit de media gehouden.

In de eredivisie, bedoelde ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou, iedere spits, iedere spits. Als Spurs-fan had ik gedacht dat je de duels tussen Keane en Boulahrouz nog wel herinnert.

Dat is dan wel weer heel recent. Die wedstrijd heb ik niet gezien, maar ik heb wel meegekregen dat Urby meedeed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Onzin, anders had hij echt niet mee gedaan aan de benefietwedstrijd voor Afrika

Zolang hij met clubjes als Panathinaikos en Olympique Marseille in verband wordt gebracht blijf ik hopen. Of denk je nu echt dat 'ie bij Chelsea op de bank wil blijven zitten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Houd toch eens op over Boulahrouz. DIE KOMT NIET OMDAT HIJ ZELF NIET WIL.
Djeez.

Precies mijn idee, als hij moet kiezen uit Ajax, Panathinaikos en Olympique Marseille, maakt Ajax zeker wel een kans. Misschien dat Khalid Boulahrouz zelf hoopte op een grotere club, maar zolang die er niet is, moet Ajax er alles aan doen om Boulahrouz binnen te halen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang hij met clubjes als Panathinaikos en Olympique Marseille in verband wordt gebracht blijf ik hopen. Of denk je nu echt dat 'ie bij Chelsea op de bank wil blijven zitten?
Boulah naar HSV had een ABC'tje moeten zijn, dan had dat nu al lang in kannen en kruiken geweest...

Dat is ook waarschijnlijk de reden waarom het zo stil Boulah is, hij wacht bijvoorbeeld tot 2 weken voor het eind van de transfer periode om te zien of er nog grotere clubs zich melden, en anders kan hij nog altijd naar 1 van die 3.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Precies mijn idee, als hij moet kiezen uit Ajax, Panathinaikos en Olympique Marseille, maakt Ajax zeker wel een kans. Misschien dat Khalid Boulahrouz zelf hoopte op een grotere club, maar zolang die er niet is, moet Ajax er alles aan doen om Boulahrouz binnen te halen.

Die andere twee spelen sowieso Champions Leaguequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Precies mijn idee, als hij moet kiezen uit Ajax, Panathinaikos en Olympique Marseille, maakt Ajax zeker wel een kans. Misschien dat Khalid Boulahrouz zelf hoopte op een grotere club, maar zolang die er niet is, moet Ajax er alles aan doen om Boulahrouz binnen te halen.

Nou ja, ze moeten beide nog door de voorronde voor de CL komen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die andere twee spelen sowieso Champions League

quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die andere twee spelen sowieso voorronde Champions League

Of nu juist wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:01 schreef Urquhart het volgende:
Zal je zien dat Ten Cate weer niet door de voorronde heen komt

Waar wordt hij met Panathinaikos in verband gebracht, want in de Griekse media is niets te vinden. Alleen dat ze Ooijer willen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang hij met clubjes als Panathinaikos en Olympique Marseille in verband wordt gebracht blijf ik hopen. Of denk je nu echt dat 'ie bij Chelsea op de bank wil blijven zitten?
Boulah naar HSV had een ABC'tje moeten zijn, dan had dat nu al lang in kannen en kruiken geweest...

http://www.sport-fm.gr/article/138561quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar wordt hij met Panathinaikos in verband gebracht, want in de Griekse media is niets te vinden. Alleen dat ze Ooijer willen.
Overigens gaat Gilberto Silva 99% zeker naar Panathinaikos. Die wilde Ajax ook toch?

Thanks.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.sport-fm.gr/article/138561
 .
. 

Sterker nog: da's een heel mooi compliment! Blij dat het gewaardeerd wordt, ook door anderen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Respect voor Patrick. Ik zapte er vlot langs met het idee de foto's van ajax.nl voor me te hebben. Mooi compliment lijkt me dat.

Hoe bedoel je? Ik heb mijn camera meerdere malen mee naar binnen gekregen dit jaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:10 schreef P_B het volgende:
[..]
Sterker nog: da's een heel mooi compliment! Blij dat het gewaardeerd wordt, ook door anderen.
Ik hoop maar dat ze daar dus vaker gaan trainen, lekker de ruimte. En hopen dat er geen hoge hekken voor de nieuwe tribune bij het trainingsveld komen. Maar er zullen in ieder geval nog wel wat vaker foto's langs gaan komen.
Eeuwig zonde dat de arena sinds vorig jaar het beleid heeft aangescherpt en ik met mijn camera er niet meer in kom...

Ik denk dat die van Patrick zogenaamd 'te professioneel' is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb mijn camera meerdere malen mee naar binnen gekregen dit jaar

Ben bij deze dus inderdaad benieuwd welke jij hebt. Van die superzooms en compactjes komen er inderdaad in maar mijn digitale spiegelreflex met teletoeter niet. Met een gewone lens waar je niet zo ver mee inzoomt willen ze nog wel een oogje dichtknijpen maar verder. Je zou er zogenaamd geld mee kunnen gaan verdienen. Volkomen voorbijgaand aan het feit dat niemand zit te wachten om te betalen voor foto's vanaf de 2e ring en dat die zogenaamde kleine superzooms vaak meer zoom hebben dan de mijne.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb mijn camera meerdere malen mee naar binnen gekregen dit jaar
 Maar ik ga er nog wel eens over mailen met Ajax.
 Maar ik ga er nog wel eens over mailen met Ajax.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |