Dinho en Eto'o gaan wss allebei(Dinho is al weg) dus hebben ze weer wat plekken overquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:21 schreef kevin6188 het volgende:
Hleb dus naar Barcelona. Weer een speler van buiten de EU. Misschien goed nieuws met het oog op de (ver)huur van Henrique?

Dinho heeft al een Spaans paspoort als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dinho en Eto'o gaan wss allebei(Dinho is al weg) dus hebben ze weer wat plekken over

Openheid over andere zaken dan alleen de financielequote:Op woensdag 16 juli 2008 12:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Juist niet ! Een beursgenoteerd bedrijf moet altijd inzicht kunnen geven in haar financiele papieren. Dit in tegenstelling tot Feyenoord en PSV die afgelopen jaren met zeer vreemde constructies gewerkt hebben.
Sowieso is het hele beursverhaal als zondebok aangewezen voor het bar- en barslechte beleid dat er de afgelopen 10 jaar gevoerd is.
Ondanks dat ik vind dat een voetbalclub niet naar de beurs moet gaan (omdat de sportieve prestaties van invloed zijn op de koers terwijl dat maar gedeeltelijk klopt), heeft de hele beursnotering totaal geen invloed op de sportieve prestaties van een club.

quote:Vitesse sprak met Krohn-Dehli
Vitesse heeft een eerste gesprek met Michael Krohn-Dehli achter de rug. De Arnhemmers spraken maandag met de bij Ajax overbodige Deen, weet VI.
De in Kopenhagen geboren aanvaller is één van de acht spelers die Amsterdam deze zomer mogen verlaten. Het afgelopen seizoen kwam de 25-jarige Krohn-Dehli slechts éénmaal in actie namens Ajax.
In het verleden kwam de Krohn-Dehli uit voor RKC Waalwijk en Sparta Rotterdam.

Voor zover ik me kan herinneren wel op aanraden van de toenmalige trainer en huidige TDquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:26 schreef _Mike_ het volgende:
Weer een Van Geel aankoop minder.

Hopelijk de laatste keer dat ik deze déjà vu van hier tot Tokyo heb.quote:

???quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van Geel naar Roda. Die kan er wel een paar ophalen.

Bel Van Basten op en dan weet je hetquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.sport-fm.gr/article/138561
Panathinaikos zit achter Khalid Boulahrouz aan, waarom Ajax niet?
 .
.

Heb altijd het idee dat men bij Ajax denkt dat sommige spelers onhaalbaar zijn en het daarom maar niet probeert, maar waarom niet? Niet geschoten is altijd mis, wie geen blauwtje durft te lopen zal altijd een groentje blijven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bel Van Basten op en dan weet je het.

Net alsof ze jou zullen opbellen en zeggen: "Hey man, we zijn met Boulah bezig, dan weet je dat he".quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat men bij Ajax denkt dat sommige spelers onhaalbaar zijn en het daarom maar niet proberen, maar waarom niet? Niet geschoten is altijd mis, wie geen blauwtje durft te lopen zal altijd een groentje blijven.

Dan weet ik tenminste dat men er alles aan doet, nu heb ik weleens het idee dat als ik voor Ajax zou werken, het allemaal beter geregeld zou zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Net alsof ze jou zullen opbellen en zeggen: "Hey man, we zijn met Boulah bezig, dan weet je dat he".

Ajax heeft toch een poging gewaagd? Er is toch een gesprek geweest met Linse? En als Boulahrouz dan in een interview aangeeft niet terug te willen naar de Eredivisie, dan is het toch wel duidelijk?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat men bij Ajax denkt dat sommige spelers onhaalbaar zijn en het daarom maar niet probeert, maar waarom niet? Niet geschoten is altijd mis, wie geen blauwtje durft te lopen zal altijd een groentje blijven.

Khalid Boulahrouz is een speler die iedere spits aankan en ook nog eens per direct, wat mij betreft bieden ze hem vier miljoen per jaar, hij is de man die we missen en héél goed kunen gebruiken!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo dat dan? Bij Modric hebben ze het geprobeerd. Bij Gabri hebben ze het succesvol geprobeerd. Ze proberen het nu weer via Barcelona met Oleguer en Henrique, wat inprincipe ook geen realistische targets zouden zijn, net als die kerel van Espanyol vorig seizoen.
Ik neem aan dat Van Basten en Boulahrouz er informeel vast een keer een woordje over hebben gewisseld tijdens het EK. Waarschijnlijk wil Boulah minimaal CL spelen of nog niet terug naar Nederland.
Of Van Basten, wat ik begrijpelijk vindt, ziet in Boulahrouz wel de defensieve kwaliteiten van bijv type Stam, maar absoluut niet de leidinggevende capaciteiten. Het is niet dat ik Boulahrouz lekker een verdediging organisatorisch zie leiden en neer zetten. Niet dat Henrique of Oleguer dat wel zouden kunnen, maar ik heb bij Boulahrouz meer het gevoel van nuttige kracht dan leidende speler, en die gaat je verdediging als geheel in een team niet sterker maken naast Silva, Vermaelen en Vertonghen.

Bij Gabri was het toch vooral Ten Cate die hem meenam.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo dat dan? Bij Modric hebben ze het geprobeerd. Bij Gabri hebben ze het succesvol geprobeerd. Ze proberen het nu weer via Barcelona met Oleguer en Henrique, wat inprincipe ook geen realistische targets zouden zijn, net als die kerel van Espanyol vorig seizoen.

Hou het in elk geval warm, als hij moet kiezen uit Panathinaikos en Ajax, lijkt het me toch wel een goede kans voor ons?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ajax heeft toch een poging gewaagd? Er is toch een gesprek geweest met Linse? En als Boulahrouz dan in een interview aangeeft niet terug te willen naar de Eredivisie, dan is het toch wel duidelijk?

Als Khalid zelf niet terug naar Nederland wil houdt het al snel op he.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Khalid Boulahrouz is een speler die iedere spits aankan en ook nog eens per direct, wat mij betreft bieden ze hem vier miljoen per jaar, hij is de man die we missen en héél goed kunen gebruiken!

Gast, serieus, hoe weet je nou waar ze mee bezig zijn? Misschien zijn de gesprekken al in de afrondende fase, of heeft Boulah al een "nee" gegeven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan weet ik tenminste dat men er alles aan doet, nu heb ik weleens het idee dat als ik voor Ajax zou werken, het allemaal beter geregeld zou zijn.

Nou, iedere spits, iedere spits. Als Spurs-fan had ik gedacht dat je de duels tussen Keane en Boulahrouz nog wel herinnert.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Khalid Boulahrouz is een speler die iedere spits aankan en ook nog eens per direct, wat mij betreft bieden ze hem vier miljoen per jaar, hij is de man die we missen en héél goed kunen gebruiken!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |