Bullshit, sommige mensen kunnen boenen, poetsen flossen en alles en nog steeds een kut gebit hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:21 schreef deepart het volgende:
Had je maar goed moeten flossen en poetsen... Eigen schuld... BZZZZZZZZ BZZZZZZZZZ SPOELE MAAAAAR HAAHAHAHAAA
Die zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:21 schreef deepart het volgende:
Had je maar goed moeten flossen en poetsen... Eigen schuld... BZZZZZZZZ BZZZZZZZZZ SPOELE MAAAAAR HAAHAHAHAAA
Ha ha wat lachen zegquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:21 schreef deepart het volgende:
Niet eens meer respect hebben voor een hans teeuwen quotequote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ha ha wat lachen zeg![]()
Ik ga m'n ballen uit m'n broek lachen wanneer jij een kies breekt op iets en je bek verbouwd moet gaan worden.
Teeuwen quoten is zo passequote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:29 schreef deepart het volgende:
[..]
Niet eens meer respect hebben voor een hans teeuwen quoteKut wereld leven we in...
Ik heb de laatste tijd erg veel pijn aan een kies, ik hoop dat het meevalt, maar vrees het ergste.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:01 schreef Rosbief het volgende:
Whaha, wordt hier keihard gepwnd!
Even voor de n00bs: De pijn die je voelt bij een wortelkanaalbehandeling is vergelijkbaar met de pijn die je ervaart wanneer iemand je tanden met een slijptol weg zou slijpen om vervolgens je tandvlees van binnenuit te bewerken met een mes om de wortels te doorsnijden. En dat dus 1,5 uur lang.
hmm,.. ik werd bijna bang voor de tandarts.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:01 schreef Rosbief het volgende:
Even voor de n00bs: De pijn die je voelt bij een wortelkanaalbehandeling is vergelijkbaar met de pijn die je ervaart wanneer iemand je tanden met een slijptol weg zou slijpen om vervolgens je tandvlees van binnenuit te bewerken met een mes om de wortels te doorsnijden. En dat dus 1,5 uur lang.
Wat een fucking onzin zeg. Ik ben niet verdoofd en heb nauwelijks iets gevoeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:01 schreef Rosbief het volgende:
zat zelf hieraan te denken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Whehe, wie gaat er nou Bean kijken bij de tandarts
[ afbeelding ]
lijkt me stukken geschikter
Als je die 'voorbehandeling' zelf bedenkt moet je dat wel even melden, he. Moet de tandarts rekening mee houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:07 schreef RSie het volgende:
[..]
hmm,.. ik werd bijna bang voor de tandarts.![]()
RSie wordt volgespoten met verdovende middelen alvorens naar de tandarts te gaan, aldaar worden er nog wat extra substanties aan toegevoegd dus voordat meneer boorkop aan de slag kan gaan is RSie al op een andere planeet! (Edit: Planet Bean waarschijnlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |