juist... precies dat.. zelfde geld voor mensen die van Rotterdam naar de Oosterschelde rijden over de N57...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:14 schreef deepart het volgende:
Heb het heule verhaal gelezen, ik ga nooit met de trein dus ik gooi der een care bear tegenaan...
Wat wel pauper is, is als je van die dagjes mensen hebt in hun AUTO in de spits.. En dan zo heerlijk van het "uitzicht" genieten... KENKERT OP... bomen heb je overal... dikke zeug in je fiat 500...
Poep auto
Plantsoendienst zien als de economie draaiende houden...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:04 schreef Herald het volgende:
Verhaal ingekort
die de economie draaiende houden
Hé! Als er één grassprietje niet goed ligt kan dat catastrofale gevolgen hebben aan de andere kant van de wereld ja!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:27 schreef mrarie het volgende:
[..]
Plantsoendienst zien als de economie draaiende houden...
Inderdaad. En natuurlijk hele straten blokkeren met het afzetten van hun kinderen (dat duurt ook altijd uren)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:26 schreef Mdk het volgende:
Spits zuigt sowieso..
Volgende klacht: Wat mij betreft mogen ze trouwens ook de begintijden van de scholen (door het hele jaar) verhogen naar 10:00 ofzo. Nu kom je ook overal van die dolle moeders in hun auto of op hun fiets tegen, die eigenlijk voor geen meter kunnen rijden. Hoevaak ik al niet opzij heb moeten springen voor zo'n koe terwijl ik onderweg was. Die letten dan alleen op de tijd of op hun kinderen en niet op het verkeer.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:27 schreef mrarie het volgende:
[..]
Plantsoendienst zien als de economie draaiende houden...
Ook erg irritant ja. Of ze gaan massaal op zaterdag terwijl de hele week de tijd hebben, maar ja, dan kennen ze niet klagen dat het zo druk is of lopen voordringen. Want dat doen ze ook graag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:28 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Beetje hetzelfde gevoel als bejaarden die om half 6 boodschappen gaan doen in de supermarkt.
Zenuwachtig een voor een muntjes tellen bij de kassa met een zuchtende rij mensen erachter.
Oppleuren grijsduif.
Dat is hier ook weleens... Hoe verzinnen ze hetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:30 schreef BobbyB het volgende:
Vorige week stond er eentje bij een verkeerslicht. Wat is het fucking nut daarvan?
Ik denk dat dat niet echt het helderste lichtje thuis wasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En die kut klaarovers die denken even al het verkeer blokkeren om die kut kinderen over te laten steken. Vorige week stond er eentje bij een verkeerslicht. Wat is het fucking nut daarvan?
Uhm, kun je me even uitleggen wat de toegevoegde waarde is om door je achterruit te kunnen kijken als je toch een caravan achter je auto hebt hangen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:08 schreef BobbyB het volgende:
Terechte klacht.Ook altijd zo lekker al die caravans op de weg midden in de spits. En allemaal van die mensen met zooi en/of kinderen achter in hun auto zodat ze niet eens meer fatsoenlijk door hun achterruit kunnen zien. Natuurlijk ook nog fietsen achterop en zo'n kansloos ding op je imperials. Natuurlijk standaard links rijden, niet kunnen inschatten en maar haast hebben op hun vrije dag.
_!
Soms staan ze zelfs bij zebrapaden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is hier ook weleens... Hoe verzinnen ze het
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, kun je me even uitleggen wat de toegevoegde waarde is om door je achterruit te kunnen kijken als je toch een caravan achter je auto hebt hangen?
De auto met caravans stonden los van de mensen met zooi achter in hun auto.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, kun je me even uitleggen wat de toegevoegde waarde is om door je achterruit te kunnen kijken als je toch een caravan achter je auto hebt hangen?
Daar kan ik het me nog wel voorstellen. Menig kamikaze piloot rijdt nog een voetganger omver als die er al lang op loopt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |