abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:04:56 #1
3767 Herald
Come get some
pi_60115056
Ik ben een noeste arbeider en ga dus ook tijdens de zomermaanden netjes naar mijn werk. Plantsoenen houden namelijk niet op met groeien in de zomer eh. Dus ik braaf elke dag met de trein om 8 uur, stappen er ook altijd van die gezinnen in. En moeders de vrouw, zoeen met kort geverfd haar loopt dan voorop, vervelende kinderen erachter, daarna komt de man die het vlees snijdt en daarna nog oma die verbaasd steeds vraagt "waar lopen we nou naar toe??" omdat er wordt gezocht naar een zitplek voor 5 die uiteraard allemaal al bezet zijn door de arbeiders.

En dan hoor je die moeder boos en verontwaardigd klagen "boh er is veul te weinig plets in dizze trein". Duh tijdens de vakantie worden treinen 33% ingekort. En die vader die de hele tijd tassen en strandballen moet zeulen zegt dan "dan gaan we gewoon hier staan" als ze een tussencoupe naderen. En dan moet ik altijd grinniken omdat ik het keileuk vind hoe zo'n fragiele oma een uur moet staan en heen en weer wordt geslingerd door de trein.

Het is natuurlijk ook enorm suf om tijdens de spits, wanneer de mensen reizen die de economie draaiende houden in de vakantieperiode, op de trein te stappen met al je zooi om een dagje uit te hanteren. Wacht gewoon een uurtje tot de trein voor de helft leeg is, als de werknemers op hun werkplek zitten om jouw uitkering te financieren.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_60115124
Terechte klacht. Ook altijd zo lekker al die caravans op de weg midden in de spits. En allemaal van die mensen met zooi en/of kinderen achter in hun auto zodat ze niet eens meer fatsoenlijk door hun achterruit kunnen zien. Natuurlijk ook nog fietsen achterop en zo'n kansloos ding op je imperials. Natuurlijk standaard links rijden, niet kunnen inschatten en maar haast hebben op hun vrije dag. _!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60115152
Terechte klacht... Gebaseerd op mijn mening na het lezen van de TT..

Nu de rest lezen swa.. mja je moet sepo of tripo hebben om mee tellen

deepart akbar
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_60115227
Heb het heule verhaal gelezen, ik ga nooit met de trein dus ik gooi der een care bear tegenaan...

Wat wel pauper is, is als je van die dagjes mensen hebt in hun AUTO in de spits.. En dan zo heerlijk van het "uitzicht" genieten... KENKERT OP... bomen heb je overal... dikke zeug in je fiat 500...

Poep auto
Diepzinnige deepart.
pi_60115261
Hebben ze tegenwoordig al PDA's bij de groenvoorziening ?
U MAD?
pi_60115329
TS. gaat met de trein?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:23:01 #7
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_60115341
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:14 schreef deepart het volgende:
Heb het heule verhaal gelezen, ik ga nooit met de trein dus ik gooi der een care bear tegenaan...

Wat wel pauper is, is als je van die dagjes mensen hebt in hun AUTO in de spits.. En dan zo heerlijk van het "uitzicht" genieten... KENKERT OP... bomen heb je overal... dikke zeug in je fiat 500...

Poep auto
juist... precies dat.. zelfde geld voor mensen die van Rotterdam naar de Oosterschelde rijden over de N57...

links water en duin.. rechts nog meer water..
get over it.. of get aan de kant als ik er aan kom..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:24:59 #8
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60115380
Die dagjesmensen moeten allemaal een nekschot. Per direct. En mensen met caravans al helemaal!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:26:08 #9
8875 Mdk
Smart-ass
pi_60115404
Spits zuigt sowieso..

Volgende klacht: Wat mij betreft mogen ze trouwens ook de begintijden van de scholen (door het hele jaar) verhogen naar 10:00 ofzo. Nu kom je ook overal van die dolle moeders in hun auto of op hun fiets tegen, die eigenlijk voor geen meter kunnen rijden. Hoevaak ik al niet opzij heb moeten springen voor zo'n koe terwijl ik onderweg was. Die letten dan alleen op de tijd of op hun kinderen en niet op het verkeer.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_60115432
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:04 schreef Herald het volgende:

Verhaal ingekort

die de economie draaiende houden
Plantsoendienst zien als de economie draaiende houden...
pi_60115441
Beetje hetzelfde gevoel als bejaarden die om half 6 boodschappen gaan doen in de supermarkt.
Zenuwachtig een voor een muntjes tellen bij de kassa met een zuchtende rij mensen erachter.
Oppleuren grijsduif.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:30:30 #12
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60115459
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:27 schreef mrarie het volgende:

[..]

Hé! Als er één grassprietje niet goed ligt kan dat catastrofale gevolgen hebben aan de andere kant van de wereld ja!
pi_60115460
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:26 schreef Mdk het volgende:
Spits zuigt sowieso..

Volgende klacht: Wat mij betreft mogen ze trouwens ook de begintijden van de scholen (door het hele jaar) verhogen naar 10:00 ofzo. Nu kom je ook overal van die dolle moeders in hun auto of op hun fiets tegen, die eigenlijk voor geen meter kunnen rijden. Hoevaak ik al niet opzij heb moeten springen voor zo'n koe terwijl ik onderweg was. Die letten dan alleen op de tijd of op hun kinderen en niet op het verkeer.
Inderdaad. En natuurlijk hele straten blokkeren met het afzetten van hun kinderen (dat duurt ook altijd uren)

"Ja maar mama ik wil niet "
"Ja liefje je moet nu echt gaan anders kom je te laat, hier kus van mama en nu gaan he "
*loopt weg* --> *rent terug* "MAMAAAAAAAAAAAA IK WIL NIET BOEHOEHOE "

*zucht*

En die kut klaarovers die denken even al het verkeer blokkeren om die kut kinderen over te laten steken. Vorige week stond er eentje bij een verkeerslicht. Wat is het fucking nut daarvan?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60115481
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:27 schreef mrarie het volgende:
[..]

Trouwens, dagjesmensen pompen ook geld in de economie.
pi_60115487
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:28 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Beetje hetzelfde gevoel als bejaarden die om half 6 boodschappen gaan doen in de supermarkt.
Zenuwachtig een voor een muntjes tellen bij de kassa met een zuchtende rij mensen erachter.
Oppleuren grijsduif.
Ook erg irritant ja. Of ze gaan massaal op zaterdag terwijl de hele week de tijd hebben, maar ja, dan kennen ze niet klagen dat het zo druk is of lopen voordringen. Want dat doen ze ook graag.
pi_60115491
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:30 schreef BobbyB het volgende:
Vorige week stond er eentje bij een verkeerslicht. Wat is het fucking nut daarvan?
Dat is hier ook weleens... Hoe verzinnen ze het
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:34:06 #17
8875 Mdk
Smart-ass
pi_60115511
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

En die kut klaarovers die denken even al het verkeer blokkeren om die kut kinderen over te laten steken. Vorige week stond er eentje bij een verkeerslicht. Wat is het fucking nut daarvan?
Ik denk dat dat niet echt het helderste lichtje thuis was
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_60115581
Al die sleurhutten op de Nederlandse wegen is de echte crime. Vooral omdat ze net te langzaam rijden, wat weer vrachtwagens uitnodigt om te gaan inhalen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:04:30 #19
167837 remmertjuh
One of us is going down
pi_60116031
Kinderen die niet op de fiets naar de basisschool gaan

(behalve dan als ze echt 10 Km verderop wonen)
pi_60116475
Ik zou eerder mopperen op de NS die tijdens de vakantie de treinen met 33% inkort i.p.v. menen zelf overal meer recht op te hebben dan een ander. .
pi_60116782
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:08 schreef BobbyB het volgende:
Terechte klacht. Ook altijd zo lekker al die caravans op de weg midden in de spits. En allemaal van die mensen met zooi en/of kinderen achter in hun auto zodat ze niet eens meer fatsoenlijk door hun achterruit kunnen zien. Natuurlijk ook nog fietsen achterop en zo'n kansloos ding op je imperials. Natuurlijk standaard links rijden, niet kunnen inschatten en maar haast hebben op hun vrije dag. _!
Uhm, kun je me even uitleggen wat de toegevoegde waarde is om door je achterruit te kunnen kijken als je toch een caravan achter je auto hebt hangen?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:48:30 #22
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_60116868
Terechte klacht, en een van de vermakelijkste OP's sinds lange tijd
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_60116939
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:32 schreef deepart het volgende:

[..]

Dat is hier ook weleens... Hoe verzinnen ze het
Soms staan ze zelfs bij zebrapaden.
pi_60116985
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:44 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Uhm, kun je me even uitleggen wat de toegevoegde waarde is om door je achterruit te kunnen kijken als je toch een caravan achter je auto hebt hangen?
_!
pi_60116989
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:44 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

De auto met caravans stonden los van de mensen met zooi achter in hun auto.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:51 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Soms staan ze zelfs bij zebrapaden.
Daar kan ik het me nog wel voorstellen. Menig kamikaze piloot rijdt nog een voetganger omver als die er al lang op loopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')