Ik begin ook steeds meer in de stemming te komen, nog 2 maanden te gaan en dan ben ik na 10 jaar samen wonen ook getrouwd.
De kaart is af:
De voorkant:
![]()
De binnenkant:
![]()
De andere details staan er nog onder, maar zijn voor hier niet zo boeiend. Het hoe en wat van ieder plaatje staat
hier
Verder hangt de jurk al een poos boven te wachten op een beurt bij de stomerij (er zitten kreuken in de rok en het wordt afgeraden om dat ding te strijken ... ) en eigenlijk is mijn outfit wel compleet, alleen ben ik er nog niet over uit wat ik in mijn haar doe.
Remco heeft een pak op maat laten maken en moet nog een overhemd erbij uitzoeken wat dan weer matcht met de jurk. En nog op pad voor schoenen.
De kinderen hebben zijn ook bijna klaar, Chiara (onze dochter van 5) heeft een mooi jurkje in dezelfde kleur als mijn jurk, maar dan wel heel anders, en ze heeft schattige schoentjes erbij, ik ben nog op zoek naar een mooie panty en mijn buuf maakt een mooie mantel voor d'r.
En Yoram (onze zoon van 3) heeft een mooi chocoladebruine broek en schoenen en moet nog een leuk shirt/ overhemd erbij.
Wat hadden jullie als bedankje?
Ik denk zelf aan trouwgom maar dat kost 1,70 pp en als ik zelf wat ontwerp en om een rolletje minimentos plak ben ik goedkoper uit.. Wat zal ik doen???
In ieder geval gingen we op de foto voor een afbeelding voor op het bedankje, Chiara als fotograaf en wij mochten zoenen

![]()
Een beetje mislukt, maar wel erg lief!