abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60161661
OOO wat mooi!!!

En die taaaaaaaaaaart!!!! Geweldig!!!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:46:57 #52
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_60164929
Even een spammetje, let niet op de fotografische talenten

De tuin

Een aantal van de veeeeeeeeeeeeeeeeeeele ballonen. Denk dat er een aantal mensen het eerstekomende decennia geen balon meer kan zien

De bruidegom:

De bruid op weg naar het stadshuis:

Djen en met het mini bruidspaartje

Mini bruidpaartje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_60165269
mooi! en leuk! heerlijk dat 't zo'n geslaagde dag was! anitra & rick, een heel lang & gelukkig huwelijk toegewenst!
mooie taart p_iglet & vlitsie!

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 17-07-2008 14:32:26 ]
pi_60165469
@ Evenstar: Ik heb spierpijn van het ballonen pompen, niet te zuinig hihihi.
En wat wat Arwen schattig zo met Djulian.
En stiekum ben ik toch wel een beetje trots op de taart die p_iglet en ik hebben gemaakt *bloos*
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:18:05 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_60165725
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:07 schreef Vlitsie het volgende:
@ Evenstar: Ik heb spierpijn van het ballonen pompen, niet te zuinig hihihi.
En wat wat Arwen schattig zo met Djulian.
En stiekum ben ik toch wel een beetje trots op de taart die p_iglet en ik hebben gemaakt *bloos*

ja ze waren mooi.
En die taart was prachtig, en LEKKER!! en je hoetf niet stiekem trots te zijn, jullie verdienen een dikke bos met veren
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2008 @ 14:57:42 #56
43556 miss_dynastie
pi_60166693
Wat een mooie foto's en wat een gave taart !
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:09:19 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_60166930
En het mooie van dat alles was dat de taart niet alleen mooi was, maar ook nog eens erg lekker!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60169013
Mooie taart! Mooie jurk ook anitra!

Goed om te horen dat het zo'n mooie dag was!
pi_60170485
Jullie zien er mooi en gelukkig uit Anitra!
En die taart...die is echt geweldig.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60172145
wow wat ziet dat er allemaal gaaf uit zeg! en dat minibruidspaartje, zo schattig!
  donderdag 17 juli 2008 @ 20:23:29 #61
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_60173729

Mijn engeltje...
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_60177856
Hier vanuit Barcelona! De vlucht was goed, klm was ruk, ik kreeg niet eens koffie Ontvangst op Bacelona was super! We werde met een speciale wagen uit het vliegtuig gehaald, een medewerkers brachten ons binnen via ee ingang vlak bij de afhaal band, echt super service! De taxi was binnen 5 minuten geregeld en die chauffeur die baalde voor ons dat we in file terecht kwamen. In het hotel zijn ze drect achter taxi aan gegaan voor de concerten van zaterdag en zondag (iets wat ze normaal niet doen, maar honeymoon en rolstoel heeft die man alles gedaan om dingen te regelen!) We zitten 25 hoog, met prachtig uitzicht op de stad , airco, intrnet Kortom super!

Oh evestar die foto's vooral van Djulian en Arwen die handjes

En Vlitsie en p_iglet die taart, wat evenstar zegt daar verdienen jullie zo'n grote pluim voor!!!! Ik vond hem zo gaaf en zo lekker! en allemaal zulke leuke reacties op het buffet en de taart! Nogmaals petje af!

Ik kreeg net een smsje dat mijn huis weer aan kant is, mijn vriendin is de hele avond bezig geweest

Vanmorgen bij mijn ouders filmpje gezien van ht bein van de dag en van de fotoshoot, zo gaaf! We leven nog helemaa in een roes en hebben wel 1000x gezegd dat het een topdag was en dat alles goed ging, mooi was, super!

Wij gaan lekkr verder genieten, heerlijk op bed zitten en genieten van het uitzicht en morgen gaan we Barcelona in.

Oh wat ook gaaf was, toen wij de zaal verlieten werd Holyday in spain gedraaid

nu stop ik echt
Iedereen die mee geholpen heeft, die er was, die tot steun was, die lieve woorden schreven, super bedankt!!! Het is een droom geweest en die pakken ze ons nooit meer af!!!
pi_60181341
anitra geniet er van!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:18:16 #64
151515 verita
Happy days
pi_60182110
Jullie zagen er prachtig uit, fijn dat je het zo mooi hebt gehad, veel plezier op vakantie!
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_60194846
Mooie foto's! Geniet van jullie honeymoon Antira!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_60203341
jippie en de jee, de winkel had gister mn foto's al binnen
dus ik kan beginnen aan ons album!
pi_60203575
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
jippie en de jee, de winkel had gister mn foto's al binnen
dus ik kan beginnen aan ons album!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60203876
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:35 schreef Anitra het volgende:
Hier vanuit Barcelona! De vlucht was goed, klm was ruk, ik kreeg niet eens koffie Ontvangst op Bacelona was super! We werde met een speciale wagen uit het vliegtuig gehaald, een medewerkers brachten ons binnen via ee ingang vlak bij de afhaal band, echt super service! De taxi was binnen 5 minuten geregeld en die chauffeur die baalde voor ons dat we in file terecht kwamen. In het hotel zijn ze drect achter taxi aan gegaan voor de concerten van zaterdag en zondag (iets wat ze normaal niet doen, maar honeymoon en rolstoel heeft die man alles gedaan om dingen te regelen!) We zitten 25 hoog, met prachtig uitzicht op de stad , airco, intrnet Kortom super!

Oh evestar die foto's vooral van Djulian en Arwen die handjes

En Vlitsie en p_iglet die taart, wat evenstar zegt daar verdienen jullie zo'n grote pluim voor!!!! Ik vond hem zo gaaf en zo lekker! en allemaal zulke leuke reacties op het buffet en de taart! Nogmaals petje af!

Ik kreeg net een smsje dat mijn huis weer aan kant is, mijn vriendin is de hele avond bezig geweest

Vanmorgen bij mijn ouders filmpje gezien van ht bein van de dag en van de fotoshoot, zo gaaf! We leven nog helemaa in een roes en hebben wel 1000x gezegd dat het een topdag was en dat alles goed ging, mooi was, super!

Wij gaan lekkr verder genieten, heerlijk op bed zitten en genieten van het uitzicht en morgen gaan we Barcelona in.

Oh wat ook gaaf was, toen wij de zaal verlieten werd Holyday in spain gedraaid

nu stop ik echt
Iedereen die mee geholpen heeft, die er was, die tot steun was, die lieve woorden schreven, super bedankt!!! Het is een droom geweest en die pakken ze ons nooit meer af!!!
Leuk om te horen, geniet ervan!
pi_60204274
Sauper Anitra Geniet van jullie vakantie
01-08-2008
pi_60209327
Super Anitra dat je het zo naar je zin hebt daar in Barcelona!!

Wij vanmorgen bij de fotograaf geweest, wat een klus!
Waren 720 foto's die we moesten bekijken en dan moet je daar dus een 'kleine' selectie uit maken
Zijn zo'n 2 uur bezig geweest om alle foto's te bekijken, kijken welke wel en welke niet.
Daarna met de fotograaf de volgorde bepaald, welke foto's bij elkaar, welke vergroot etc
Hele klus maar ook erg leuk!

Zitten paar echt super mooie foto's bij, kunnen nog niet kiezen welke nou het zogenaamde 'statieportret' wordt dat bij opa en oma en ouders komt te staan...Misschien hun maar laten kiezen!

Nu wachten op het album, kon wel even duren zei hij.. erg druk!
Prijs viel me wel beetje tegen, maarja het is wel een herinnering van je mooiste dag van je leven en als het goed is doe je het maar 1x! Hebben wel vrij veel vergrotingen en veel foto's
  zaterdag 19 juli 2008 @ 15:54:28 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60209656
Een vriend van vriendlief is fotograaf (blijkbaar. Wist ik veel ) en die heeft aangeboden om de foto's te maken. Het kost niks.

We hebben maar gezegd dat hij ook maar lekker mee uit eten moet gaan als we met mn ouders, schoonouders, broer van en mijn zussen gaan die dag.

scheelt wel mooi weer en hij maakt godsamme nog toffe foto's ook
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60215199
Hier nog wat foto's van de bruidstaart van Anitra

de eivrije cupcakejes voor Djulian

de hele taart

het bovenste stukje van de taart nog in close-up
pi_60221422
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 15:39 schreef Patries86 het volgende:
Super Anitra dat je het zo naar je zin hebt daar in Barcelona!!

Wij vanmorgen bij de fotograaf geweest, wat een klus!
Waren 720 foto's die we moesten bekijken en dan moet je daar dus een 'kleine' selectie uit maken
Zijn zo'n 2 uur bezig geweest om alle foto's te bekijken, kijken welke wel en welke niet.
Daarna met de fotograaf de volgorde bepaald, welke foto's bij elkaar, welke vergroot etc
Hele klus maar ook erg leuk!

Zitten paar echt super mooie foto's bij, kunnen nog niet kiezen welke nou het zogenaamde 'statieportret' wordt dat bij opa en oma en ouders komt te staan...Misschien hun maar laten kiezen!

Nu wachten op het album, kon wel even duren zei hij.. erg druk!
Prijs viel me wel beetje tegen, maarja het is wel een herinnering van je mooiste dag van je leven en als het goed is doe je het maar 1x! Hebben wel vrij veel vergrotingen en veel foto's
ken dat maar ben daarom blij dat we alles zelf gaan doen, hebben op het gemak thuis keuze gemaakt,
kan ik net zoveel doen als ik wil!
Wat betreft foto's voor andere die kiezen het zelf maar uit!
pi_60221433
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 15:54 schreef Qwea het volgende:
Een vriend van vriendlief is fotograaf (blijkbaar. Wist ik veel ) en die heeft aangeboden om de foto's te maken. Het kost niks.

We hebben maar gezegd dat hij ook maar lekker mee uit eten moet gaan als we met mn ouders, schoonouders, broer van en mijn zussen gaan die dag.

scheelt wel mooi weer en hij maakt godsamme nog toffe foto's ook
da's altijd handig!
pi_60221440
ow ik blijf die taart echt geweldig vinden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')