Mooie televisiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:08 schreef WooZ het volgende:
pieter nee, die haalt de finale 100 vrij nog niet eens.
en ik vraag me af of er wederom kenianen zonder zwemdiploma A mee gaan doen?
Ik denk 't ook niet, maar wat zou het mooi zijn!quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:19 schreef Arcee het volgende:
Hopelijk PvdH z'n 3e 100 vrij op rij.Maar ik denk 't niet.
Ideaal als opvolgster van Inge de Bruijn dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik denk 't ook niet, maar wat zou het mooi zijn!
Veldhuis kan goed zwemmen, maar voor de camera's vind ik haar echt verschrikkelijk. Maar daar gaat het gelukkig niet om.
Ik daag de niet-wedstrijdzwemmers op dit forum uit om die eerste 50m binnen de 40s te doen, zoals Eric deed. Goed, daarna werd tie een beetje moe.quote:
Robin van Aggele, Bas van Veldhoven, Nick Driebergen, Robert Leijssen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het met het mannenaanbod. Pieter, Thijs (Van Valkengoed) en wie gaan er nog meer? Zastrow voor de estafette?
Okee, dank. Op Van Aggele en Driebergen na ken ik ze niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:10 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Robin van Aggele, Bas van Veldhoven, Nick Driebergen, Robert Leijssen.
quote:Amerikaanse topzwemster test positief
De Amerikaanse zwemster Jessica Hardy, die op de Olympische Spelen in Peking de 50 meter vrije slag en de 100 meter schoolslag zou zwemmen, is volgens de Amerikaanse media betrapt op het gebruik van verboden middelen.
De positieve dopingtest zou zijn afgelegd tijdens de olympische trials van begin juli in Omaha. Hardy won daar de 100 meter schoolslag en eindigde tweede op de 50 meter vrije slag. Volgens televisiezender NBC was ook de tegenexpertise positief. Het is niet duidelijk wel product er werd aangetroffen in de urine van de zwemster.
Er is officieel nog geen melding gemaakt van de positieve controle, maar de 21-jarige Hardy zou het trainingskamp van de olympische ploeg al wel hebben verlaten. Als het nieuws blijkt te kloppen, riskeert Hardy een schorsing van twee jaar.
Jessica Hardy is Amerikaans recordhoudster op de 100 meter schoolslag en een serieuze medaillekandidaat op dat nummer in Peking. Ze maakt ook deel uit van de Amerikaanse aflossingsploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |