Dus dit was uitlokken? Net zo erg als stalken hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:48 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Toen ik het woord typte,
vroeg ik me al af wie er op in zal gaan.
Bedankt.
Kruip ff wat dieper in Suikerooms hol schatje!quote:
Je blaast de boel wel op zeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus dit was uitlokken? Net zo erg als stalken hoor
Laat je mij er ff buiten?!?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waarom ingewikkeld doen als het allemaal LekkerSimpel kan?! It's all in the game!
Zoals ik al zei: er worden dingen ontzettend opgeblazen hier...
Goed dat je je hersens weer hebt, hopelijk ga je ze ook gebruiken!
Nee, lieverd, niet tegen jouquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kruip ff wat dieper in Suikerooms hol schatje!
Zelf ook nog wat in te brengen?!
Een ware verademing tussen de groupies en andere freaks die geen kwaad woord over hun held wilden horen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:50 schreef Disana het volgende:
Oh, je was dus een oppervlakkige kijker, gespitst op ruzies.
Allemaal prima, dat scheelt vast een hoop gewauwelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:55 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Nee, lieverd, niet tegen jou
Jij slijmde me teveel bij Huub.
nee dat niet maar af en toe wat entertainment vond ik wel leuk.. de periode van november 2006 tot juni 2007 vond ik ook het leukste.. eigenlijk vanaf het moment dat natasia Jaap schopte en erin mocht blijven was voor mij de pret wel erafquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, je was dus een oppervlakkige kijker, gespitst op ruzies.
neem jij dan de lange vingers mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kruip ff wat dieper in Suikerooms hol schatje!
Zelf ook nog wat in te brengen?!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Allemaal prima, dat scheelt vast een hoop gewauwel
LOLquote:
Dankquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:03 schreef erel het volgende:
ondanks het slopende weekend vind ik je zeer uitgeslapen reageren !!!![]()
[..]
Nou oke.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Allemaal prima, dat scheelt vast een hoop gewauwel
Hè... kut, toch gewauwel...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:07 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Nou oke.
Hier nog wat gewauwel van mij.
Voor mij was de gouden kooi 1 groot toneelspel.
Een zogenaamd spel was er niet
Alles was voor mij script.
Ik heb ook aan niemand een hekel aan de kooi.
Zelfs aan Huub niet. Wel aan zijn manier van tv maken.
De spelers moesten van alles doen voor hun tv momentjes.
En dat kon niet gek genoeg zijn.
Ik keek er ook naar, zoals ik naar een film of tv serie keek.
Waar ik wel een hekel aan heb, is het achteraf zwart maken van elkaar.
En daar heeft Huub jammer genoeg een handje van.
waarom zou ik schatje?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:47 schreef erel het volgende:
zeg suikeroom..... jij stalkt huub toch niet he?
Precies, je zou er toch eens op gaan staan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hè... kut, toch gewauwel...![]()
Vinger hier, handje daar...
Stop jij je handje lekker in Suikeroom, mijn lange vingers zijn hier absoluut niet nodig![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
"Stalking is het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen."
het was dus idd stalken
Volgens mij heb je het nu over lange tenen en dát is heel wat andersquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:15 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Precies, je zou er toch eens op gaan staan.
En deze jaloezie past wel bij jou.
Er stond toch echt vingers Eric?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nu over lange tenen en dát is heel wat anders
Goeie vraag...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:23 schreef JaapLiekefan het volgende:
Eric..
Vrijwel alle kijkers zagen Natasia als een 'slecht persoon'. Toch was zij de enige die tijdens de pesterijen jou te hulp schoot. Hoe kijk jij terug op Natasia als persoon? Met een goed gevoel of juist niet?
klopt... maar dit werd door heel veel streamers opgemerktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:35 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kan ze meteen Eric meenemen... want dat volgens die hypocriete teef wel okay en deed er dan ook lekker aanmee. Goh wat genoot ze. Huub helemaal voor zichzelf.
Huub heeft haar veel te soft aangepakt. Hij had haar tot de grond moeten afbranden... janken kreng janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |