abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219184
Ik moet zeggen, er lopen wel slechtere presentatrices rond bij the young one en consorten. Ze is echter nog geheel in beslag genomen door de verering die haar recentelijk ten deel is gevallen. Verder had ze eigenlijk niks te melden.

Beautje probeerde het item zo snel mogelijk af te sluiten toen het panel kritische kanttekeningen bij Sabines dienstverband (zolang de serie loopt) en de etische kanten van het programma (de dagboek-inquisitie) ging zetten.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_219185
Right on Hunter!
Toch verfrissend die Bientje, beetje vol van zichzelf inderdaad, maar ik heb nog steeds een zwak voor d'r. Volgens mij zou ze nou ook best hoog scoren in populariteitspolls.

Het was inderdaad heel raar dat er kennelijk bij RTL4 niet kritisch over BB gepraat mag worden. Volgens mij zouden kritische geluiden namelijk helemaal niet zo slecht zijn voor de populariteit van BB. Integendeel getuige dit forum.

Wat is ie trouwens irritant he, die Beau (de naam alleen al). Ook irritant dat ze een groter deel van hun zendtijd spenderen aan 't aankondigen van 'het Big Brother journaal' dan aan het item zelf dat overigens altijd pas tegen 17:45 uitgezonden wordt. En uit woorden van ons mooie lulletje rozewater blijkt vervolgens dat ie nooit kijkt.

Nog niet zo'n slecht idee van die cabaretier; Beautje d'ruit en Bientje d'rin!

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_219186
Tja Sabine deed het niet slecht. Waarschijnlijk krijgt ze hierna wel weer iets anders leuks te doen op tv. Al met al is ze er niet slecht vanaf te komen en dat het een bitch kan zijn is iedereen snel vergeten.
Greetz Tina

zondag 14 november 1999 @ 01:23:00 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_219187
quote:
op 11-13-1999 om 06:57 PM schreef tina het volgende:
Tja Sabine deed het niet slecht. Waarschijnlijk krijgt ze hierna wel weer iets anders leuks te doen op tv. Al met al is ze er niet slecht vanaf te komen en dat het een bitch kan zijn is iedereen snel vergeten.

Vergeten wij NOOIT

Ik hoorde overigens van de week 's ochtends bij Edwin Evers op radio 3 een verhaal over een of ander promotie-party waar ze waren geweest. Daar hadden ze Sabine ontmoet (althans die was daar ook)en wat hun verbaasde wat dat ze zich echt als SABINE uit BB gedroeg, zo van kijk mij eens bekend zijn van BB

Grappig

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_219188
Volgens mij zag ik Bientje vorige week voorbij komen op de lancering van het nieuwe album van Anouk. En ze had inderdaad een redelijk arrogante uitdrukking op dr gezicht. Terwijl ik me toch ernstig afvraag wat ze daar zou moeten doen, maar afijn, erg leuk voor dr dat ze naar het omniversum mocht.
pi_219189
quote:
op 11-12-1999 om 07:44 PM schreef Hunter het volgende:
Ik moet zeggen, er lopen wel slechtere presentatrices rond bij the young one en consorten. Ze is echter nog geheel in beslag genomen door de verering die haar recentelijk ten deel is gevallen. Verder had ze eigenlijk niks te melden.

Dat er wel slechtere presentatrices rondlopen bij the young one is niet positief voor Sabine in mijn ogen, maar alleszeggend over de presentatrices die er momenteel rondlopen.....

Maar aangzien je het hebt over een optreden bij RTL4 en VOO the young one is denk ik dat je misschien in verwarring was.
Maar goed, voor mij 1 pot nat...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_219190
quote:
op 11-14-1999 om 08:35 PM schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij zag ik Bientje vorige week voorbij komen op de lancering van het nieuwe album van Anouk. En ze had inderdaad een redelijk arrogante uitdrukking op dr gezicht. Terwijl ik me toch ernstig afvraag wat ze daar zou moeten doen, maar afijn, erg leuk voor dr dat ze naar het omniversum mocht.

Ik hoorde precies vorige week bij Stenders op
3FM, dat hij een klein praatje (voor de kalender)met haar wou maken, maar dat zij hem niet normaal te woord
stond en zo snel mogelijk het gesprek probeerde af te kappen.

Maar ja, hij is niet de enige die wat van haar wilt. Toch??

[Dit bericht is gewijzigd door Johan (Datum 15 November 1999).]

pi_219191
alleen dat brabantse kut accent he??!??!
dat nekt haar....
misschien eerst eens een gastenrolletje in westenwind of zo?
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  maandag 15 november 1999 @ 13:39:00 #9
1660 amappa
is BB a young one?
pi_219192
Roem en bekendheid is iets waar je mee om moet leren gaan. Voor Sabine zal dat nog een hele klus worden omdat ze niet van nature sympathiek overkomt. Toch denk ik dat ze het ver kan schoppen, maar als er een beetje klad in komt heb ik nog wel een tip voor haar:

Maak met Bart een homevideo ala Tommy Lee en Pamela Anderson. Dat is geheid een succes!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_219193
Hmm, BOBSEL, ik weet niet uit welk deel van de randstad je komt, maar Brabants is GEEN KUT ACCENT... Je haalt ze er hierdoor wel sneller uit, ons Brabanders, maar geen KUT accent.

Eindhoven

pi_219194
Ja precies, daar wil ik nu ook eventjes iets over zeggen!

Brabanders hebben geen KUT accent! Ik vind het juist wel wat hebben. Nu ben ik natuurlijk wel een beetje bevooroordeeld omdat ik zelf uit Brabant kom, maar ik vind het echt geen kutaccent!

En over Sabine, ik vond dat ze het best wel goed deed, al had het nog niet echt veel inhoud!

groetjes, Fannetje

maandag 15 november 1999 @ 15:48:00 #12
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_219195
En ik wil ook even zeggen dat niemand mag zeggen dat ik een kut-accent heb.
Dat vind ik helemaal niet leuk.
En verder vind ik
.
..
...
...
..
.

Weet je, dit past misschien toch niet helemaal in dit topic. En misschien heb ik wel heulemaal geen accent.

Dan maar over sabientje:

Er was eens een Brabants meisje,
die zong eens een vrolijk wijsje.
Het was geen geluid,
En zij ging eruit,
Want Sabine die stond op elk lijstje.

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')