abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59729955
Nah, K_i_M mag ook wel bij ons kliekje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:12:08 #2
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59730000
En nu wil ik niets, maar dan ook niets meer horen over kliekjes. Dat wil ik gewoon nooit meer horen !!!!

Jihaaaaaaaaaaaaaaa, we zijn weer ontopic!!!!!
pi_59730363
RickRoll
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_59731448
Combi van "nooit meer willen horen " en "nooit meer willen zijn". Afgelopen week heb ik een curretage gehad vanwege een missed abortion. Bel ik de dag ervoor dat ik toch wel erge buikpijn heb en geen bloedverlies. Zegt die assistente: dan kom toch maar even langs. Hoe laat kan je hier zijn? Ik kijk op de klok (tis 5 voor drie) en zeg dus: half vier. Snel in de auto, man opgehaald op het werk, snel naar het ziekenhuis. Vijf voor half vier zit ik in de wachtkamer, op een harde stoel, met alleen maar dikke buiken om mee heen. Geloof me, dat was de laatste plaats op aarde waar ik wilde zijn. Ben ik uiteindelijk om half 5 (!) aan de beurt, zegt die muts van een echoscopiste: jah, tis een miskraam, maar dat wist je al. En verder zie ik niets bijzonders...behalve een volle blaas, als je nou uitplast, doet het vast ook minder pijn. MUTS! Ik zit hier een uur op een stoeltje te wachten, raar he, dat ik niet even naar de wc ga als ze je vragen om met volle blaas te komen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_59731507
mefke
  Moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 14:24:07 #6
5428 crew  miss_sly
pi_59731683
jeetje mefke
Dat is allemaal erg ongevoelig en bot. Kan me voorstellen dat je dat nooit meer wilt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:25:03 #7
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59731701
Mefke. Dat zijn inderdaad dingen die je niet wilt horen en/of mee wilt maken. Inlevend vermogen bij de echoscopiste ver te zoeken.
pi_59731783
er zijn er 2 in ons ziekenhuis en mocht ik er ooit weer heen moeten, dan wil ik dus die andere, die was wel gewoon lief. En weet je, dan had ze nog geluk dat ik niet op mijn best was (lees: dat mijn hormonen het niet over namen) anders had ze gewoon de wind van voren gekregen. Stom mens! Gelukkig was de dag erna, bij de curretage wel iedereen lief en begripvol, want zo'n reactie wil je echt nooit meer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_59732231
mefke
pi_59732299
ik wil nooit meer horen

''je moet stoppen met die prednison, dat is gewoon gif, gewoon troep''

ja dat weet ik maar als ik godverdomme stop met die troep dan ga ik dood ja, snap je dat

dus dat........
pi_59734418
Tjonge Mefke.. Dat zou nooit meer gezegd mogen worden..
pi_59735165
Mefke
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:14:43 #13
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59735249
Mefke, wat naar!
Heel veel sterkte de komende tijd!
Fan van het eerste uur, jij ook! Continu aan de prednison lijkt me geen lolletje!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59735296
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 17:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Mefke, wat naar!
Heel veel sterkte de komende tijd!
Fan van het eerste uur, jij ook! Continu aan de prednison lijkt me geen lolletje!
dank je wel DaviniaHR ik ben er inmiddels aan gewend en zit gelukkig al op een veel lage dosis dan voorheen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:15:16 #15
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_59740400
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik wil nooit meer horen

''je moet stoppen met die prednison, dat is gewoon gif, gewoon troep''

ja dat weet ik maar als ik godverdomme stop met die troep dan ga ik dood ja, snap je dat

dus dat........
Begrijp ik helemaal krijg ook bij iedere kuur van mensen om me heen te horen en je hebt/kan er niks aan/mee.

Wat ik nooit meer wil horen is dat een tante van mijn man tegen me zeI bij 8 maanden zwangerschap: Je bent wel DIK hé? (weeg normaal 53 was toen 74kg dus viel best mee) de tante weegt trouwens ongeveer 80 kg.
Maar je voelt je dan al een kamerolifant en dan komt er zo'n zevertrien aan met d'r opmerkingen.
Mijn reactie was dus tja bij mij is het tijdelijk
Hebt er meteen een veeg uit de pan gegeven.
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 juli 2008 @ 00:03:20 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60110949
er was ergens een deel 3, maar die kon ik zo snel niet vinden. naar aanleiding van meerde opmerkingen her en der dacht ik dat er wel behoefte was aan een nieuw topic.

wat ik persoonlijk iig niet meer wil horen is dat mensen ervan overtuigd zijn (zelfs na het zien van de echo's) dat ik wel een tweeling zal dragen. verdikkeme ik ben een tenger wijffie, en je ziet al snel dat zwanger ben, dat betekent toch niet dat ik wel een tweeling heb
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_60111506
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 15 juli 2008 @ 06:55:51 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60113452
En dat van die tweeling krijgt iedereen te horen volgens mij .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 07:52:06 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_60113661
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 06:55 schreef Vivi het volgende:
En dat van die tweeling krijgt iedereen te horen volgens mij .
Jeps.

Beter trouwens dan wat een kennisje van mij hoorde:

"Je ziet er nog niets van, weet je wel zeker dat je je niet verbeeld zwanger te zijn"

Nadat ze een behoorlijk heftige tijd achter de rug had met de MMM enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 15 juli 2008 @ 08:58:24 #20
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_60114149
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 07:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Jeps.

Beter trouwens dan wat een kennisje van mij hoorde:

"Je ziet er nog niets van, weet je wel zeker dat je je niet verbeeld zwanger te zijn"
Nadat ze een behoorlijk heftige tijd achter de rug had met de MMM enzo
Dat heeft mijn moeder tot week 32 gehoord... Helaas lijk ik qua figuur niet op mn moeder, ik kwam 25kilo + aan..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_60118407
Dat van die tweeling wisten mensen bij mij vrij snel. Alleen na de geboorte:

Ach kijk, TWEE kindjes. Tweeling?
Meisjes? (nee jongen en meisje) EENEIIG? (zucht....)
.
Tegenwoordig al een stuk minder omdat ze welliswaar iets op elkaar lijken, maar mijn zoon is ruim een halve kop groter dan mijn dochter, wordt gedacht dat hij ook wel ouder is.
Ik krijg alleen bovenstaande vragen nog als gevraagd wordt hoe oud ze zijn.
pi_60118619
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef gargamel het volgende:
Dat van die tweeling wisten mensen bij mij vrij snel. Alleen na de geboorte:

Ach kijk, TWEE kindjes. Tweeling?
Meisjes? (nee jongen en meisje) EENEIIG? (zucht....)
.
Tegenwoordig al een stuk minder omdat ze welliswaar iets op elkaar lijken, maar mijn zoon is ruim een halve kop groter dan mijn dochter, wordt gedacht dat hij ook wel ouder is.
Ik krijg alleen bovenstaande vragen nog als gevraagd wordt hoe oud ze zijn.
Dat was ook de vraag van de huisarts notabene, aan het kraambed van mijn moeder. "Leuk, een tweeling. Een jongen en een meisje nog wel! Weten ze al of het een- of tweeeiig is?"
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:30:52 #23
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60119161
Dat is wel erg, dat een arts het vraagt!

Overigens hoor ik de vraag: "Komt er nog geen tweede?" op het moment een beetje TE vaak.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60119311
Hier hoor ik juist vaak van oa mijn bazin, "jouw zie ik nog wel met een 3e kindje" en als je dan uitlegt waarom niet (2 is meer dan genoeg bijvoorbeeld) willen ze er gewoon niet aan. Zelf heeft ze geen kinderen btw.

En laatst op een trouwerij waarvan de bruid hoogzwanger was en ik de foto's maakte "jij bent zo te zien ook zwanger". Nou je kon mijn kin van de grond rapen want ik was zwaar beledigd. Nee mens ik ben net 6 maanden geleden bevallen van de 2e. Mijn jurkje bolde iets op omdat de wind er onder kwam en ik was iets opgezet vanwege de tijd van de maand.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:39:19 #25
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60119398
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:30 schreef PM-girl het volgende:
Dat is wel erg, dat een arts het vraagt!

Overigens hoor ik de vraag: "Komt er nog geen tweede?" op het moment een beetje TE vaak.
Maarreuh, komt er nog geen tweede?
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')