Wat doe jij op fok. Kut newbiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Verkapt-kijk-mij-cadeaus-voor-mezelf-kopen-en-ben-eenzaam-topic
Mijn tijd verdrijven met het afzeiken van andere... Misschien dat ik een newbie ben omdat ik juist net het tegenovergestelde ben, en je dus een foute suggestie probeert te maken kut lamerquote:
of een verkapt-kijk-mij-cadeaus-voor-mezelf-kopen-want-ben-eenzaam-topicquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:08 schreef BGN het volgende:
Het lijkt me toch meer een verkapt-kijk-mij-cadeaus-voor-mezelf-kopen-of-ben-eenzaam-topic
Nee kerel, het is heel simpel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mijn tijd verdrijven met het afzeiken van andere... Misschien dat ik een newbie ben omdat ik juist net het tegenovergestelde ben, en je dus een foute suggestie probeert te maken kut lamer
Anders is de verrassing er vanaf!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
En trouwens cadeautjes voor jezelf laten inpakken.. [ afbeelding ]
Owja tuurlijk simpel kon ook niet anders verwachten van zon interlectuele kerel als jij. Ik dacht alweer tever door, mijn oprechte excuses hiervoor. Als je verder nog banaal wil gaan schelden be my guest, echter is dat niet amuserend genoeg voor mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nee kerel, het is heel simpel.
Hou gewoon je muil als je poep praat
Ja, is goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Owja tuurlijk simpel kon ook niet anders verwachten van zon interlectuele kerel als jij. Ik dacht alweer tever door, mijn oprechte excuses hiervoor. Als je verder nog banaal wil gaan schelden be my guest, echter is dat niet amuserend genoeg voor mij![]()
En vond de rest van de rij dat ook zon leuk idee of is het nooit zo druk in de blokkert?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Als iemand dat bij mij aan de kassa zei ging ik het altijd heel uitgebreid staan inpakken. Nam ik rustig een kwartier voor. Papiertje origamiën, strikjes en friemeltjes maken, heeeeeel netjes vouwen. En dan een kreukel maken en weer opnieuw beginnen.
Niemand die dat geintje een tweede keer uithaalde.
Nee, het was heel rustig. Ik was de enige klant bij de kassa. Die gast had al moeite om het inpakpapier heelhuids van de rol af te halen. Ik dacht eerst van dat stuk gaat hij toch niet gebruiken om mijn cadeautjes in te pakken en ja hoor. En het is ook niet zo dat hij het expres zo inpakte, hij kon gewoon niet beterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dikke rijen, alleen maar omdat je een "cadeautje voor jezelf" wil laten inpakken. Zal vast expres zo gedaan zijn, zal je leren om voor jezelf een cadeautje laten inpakken. Wat een kul zeg..
Waarom zat er hier dan een sweatshop aziaat achter de kassa!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:22 schreef J.Herrer het volgende:
Je hebt het open zitten scheuren lamlul
Bij de blokker werken allemaal van die oude midlife crisis wijven die genoeg routine hebben om iets fatsoenlijks in te pakken
Jah je kreeg gewoon waar je om vroeg: cabaretquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:28 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nee, het was heel rustig. Ik was de enige klant bij de kassa. Die gast had al moeite om het inpakpapier heelhuids van de rol af te halen. Ik dacht eerst van dat stuk gaat hij toch niet gebruiken om mijn cadeautjes in te pakken en ja hoor. En het is ook niet zo dat hij het expres zo inpakte, hij kon gewoon niet beter
Ik heb geen idee, ik kom nooit in de blokker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En vond de rest van de rij dat ook zon leuk idee of is het nooit zo druk in de blokkert?
Geen idee, ik werkte niet bij de Blokker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En vond de rest van de rij dat ook zon leuk idee of is het nooit zo druk in de blokkert?
Als ik het al stel als een open vraag zal hij waarschijnlijk niet retorisch zijn bedoeld dus vind ik jou post een verkapt kijk-mij-ook-eens-nooit-in-de-blokkert-komen-zoals-TangleFuZZ postquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom nooit in de blokker.
Heh, jammer blokker bezoekers gezocht voor steekproef ivm. rijen en inpakkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geen idee, ik werkte niet bij de Blokker.
Tja dan vraag je er ook gewoon omquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:30 schreef right_turn het volgende:
[..]
Waarom zat er hier dan een sweatshop aziaat achter de kassa!
En daar is meestal het papier voorgesneden dus vandaar het moeilijk heel van de rol krijgen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tja dan vraag je er ook gewoon om
Het enige wat Aziaten mooi in kunnen pakken zijn die bakjes bij de Chinees
daar zit minstens 1 extra boom in! wat een ordi paupers zijn het ook he, bij de blokkerquote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef right_turn het volgende:
Mijn kostbare inkopen werden netjes ingepakt door de ijverige kassaheer. Kassaheer?![]()
Dus mijn ingepakte kadootjes zagen er zo uit:
[ afbeelding ]
![]()
Klacht: vakantiewerkers die niet kunnen inpakken
sshtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:10 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wil jullie lol niet verpesten, maar dit is een lemming.
Niet!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:10 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wil jullie lol niet verpesten, maar dit is een lemming.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef right_turn het volgende:
Ik heb een mailtje met een link naar die foto aan Blokker gestuurd
tvpquote:
Daar waren ze heel snel mee! Maar het was een heule serieuze reactiequote:
Me:quote:Geachte heer right_turn,
Onze excuses voor de manier waarop deze cadeautjes zijn ingepakt.
Dit is niet onze normale gang van zaken.
Kunt u ons doorgeven in welk filiaal u in U. geweest bent.
Wij gaan aan de hand van uw mail contact opnemen met het filiaal.
Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Blokker Klantenservice
Blokker:quote:Bedankt voor de vlotte reactie. Ik kon er wel om lachen en de ontvanger van het cadeautje ook, alhoewel ik er valselijk van beschuldigd werd dat ik het zelf ingepakt had
Het betreft het filiaal aan de R., U.
quote:Geachte heer right_turn,
Gelukkig dat u er om heeft kunnen lachen!
Wij gaan contact opnemen met het filiaal.
Zonde!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom nooit in de blokker.
Leer typen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Owja tuurlijk simpel kon ook niet anders verwachten van zon interlectuele kerel als jij. Ik dacht alweer tever door, mijn oprechte excuses hiervoor. Als je verder nog banaal wil gaan schelden be my guest, echter is dat niet amuserend genoeg voor mij![]()
Heb jij die wel gehad dan? Volgens krijg je op de basisschool alleen maar een veterstrikdiploma. Ik was nog van de goede oude tijd dat je in groep 3 van de basisschool nog een cursus origami kreeg..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
Krijgen ze geen cursus inpakken ofzo
Ik bedoel niet op school, ik bedoel van de winkel zelf. Bij de Douglas krijgen ze ze in ieder geval wel, maar daar pakken ze ook heel mooi inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb jij die wel gehad dan? Volgens krijg je op de basisschool alleen maar een veterstrikdiploma. Ik was nog van de goede oude tijd dat je in groep 3 van de basisschool nog een cursus origami kreeg..
Maja, bezuinigen op Onderwijs he...
Wie heeft het over onderwijs? Als je bij de Blokker of wat voor winkel dan ook die inpakken als service heeft, krijg je daar echt wel een cursus inpakken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb jij die wel gehad dan? Volgens krijg je op de basisschool alleen maar een veterstrikdiploma. Ik was nog van de goede oude tijd dat je in groep 3 van de basisschool nog een cursus origami kreeg..
Maja, bezuinigen op Onderwijs he...
Nou, dat sukkelachtig type die mij hielp kon het in ieder geval niet. Maar het was maandag, en misschien was de winkel net open en ik zijn eerste klant.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie heeft het over onderwijs? Als je bij de Blokker of wat voor winkel dan ook die inpakken als service heeft, krijg je daar echt wel een cursus inpakken.
En wtf, zo moeilijk is het niet. Als je dat al niet kan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |