Het programma van Oranje:quote:De selektie van de Softbalsters:
Werpsters:
Judith van Kampen
Kristi de Vries
Rebecca Soumeru
(allen Sparks)
Catchers:
Nathalie Timmermans (Sparks)
Ellen Venker (Euro Stars)
Infielders:
Kim Kluijskens (Sparks)
Noemi Boekel (Sparks)
Petra v Heijst (Terrasvogels)
Britt Vonk (Tex Town Tigers)
Sandra Gouveneur (Gryphons)
Daisy de Peinder (Twins)
Marjan Smit (Twins)
Outfielders:
Marloes Felinger
Saskia Kosterink
Jolanda Kroesen
(allen Sparks)
Coach:
Liz Kelly (hoofdcoach)
Linda Wells (coach)
Mary-Ann Hatt (assistent coach)
Rob Walgien (assistent coach)
Rob Oskam (fysiotherapeut)
Caroline Theunissen (business manager)
Marco Stoovelaar (perschef)
ja inderdaad, en ook jammer dat de honkballers niet meer naar de OS 2012 kunnen natuurlijk !quote:Op maandag 14 juli 2008 22:34 schreef borisz het volgende:
Zonde dat deze sport geschrapt wordt.
Ik zal de OP ff aanpassen !quote:Op maandag 14 juli 2008 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik maak hier het softbaltopic van, het door elkaar gooien zorgt voor ondersneeuwen van de softbalprestaties. Het topic van Dos37 is er voor het honkbal.
Optimist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Alleen de eerste tien minuten ben ik bang
Maar ze geven al aan dat ze het een aantal keer gaan onderbreken.quote:
Zie het ook nergens staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:08 schreef DaFrenk het volgende:
Op welk kanaal kunnen we verder kijken dan
Alle streams zitten vol bij de NOS dus hebben ze een extra kanaal geopend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:28 schreef Tabloid het volgende:
http://os2008.nos.nl/live/wmv/kanaal/13
Wedstrijdschema op NOS.nl klopt niet nee, die loopt 2 uur voor. Wedstrijd begon geloof ik om 11.00 dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:38 schreef mrPanerai het volgende:
wordt deze wedstrijd nou om 13h00 op televisie uitgezonden of is dat een foutje in het schema?
Die was inderdaad dramatisch. En perfect afgestraft door Canada..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:07 schreef Dos37 het volgende:
ook op Nederland 1, net een error niet te geloven
Had die linksvelder niet gewoon die bal af moeten roepen, ze kon er mijns inziens gewoon bij. Maar die kortestop is toch de vrouw-met-ervaring, dus als die een bal afroept (al zag het er niet naar uit dat ze dat deed) dan laat je die haar gang gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt ongelofelijk die fout van de korte stop..anders hadden ze 3 punten tegen kunnen houden.
2 keer achter elkaar willen stoten zonder honklopers vind ik ook al niet te slim. Verder zijn sommige van die meiden wel zo langzaam..niet normaal.
ik heb zelf hoofdklasse honkbal gespeeld (paar wedstrijden) en als ik zo'n fout had gemaakt als de korte stop dan zat ik gelijk op de bank.
Hoe hoger je komt, hoe vaker ik mensen dit zie doen. Ik snap het ook niet. Zo mooi was die bal niet, anders had ie wel tegen de hekken gelegen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Snap ook niet waarom ze op 2 wijd op de 1e slagbal slaat..pitcher begint moe te worden dus laat haar haar ballen gooien.
De 1e pitcher voor nederland had gisteren ook al gegooid en hield toen 4 innings de Chinese dames op de 0.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:46 schreef Adjeuj het volgende:
De opmerkelijkste keuze vind ik eerlijk gezegd de pitcherwissel, die eerste deed het best goed en gooide maar een beetje zachter dan die Canadese. Dit meisje heeft duidelijk niet het spul om het ze echt moeilijk te maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |