Wie is deze commentator dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:29 schreef NFSU2 het volgende:
Jammer dat het commentaar weer slecht is.
Er zijn in dit land toch (oud)honkballers genoeg die commentaar kunnen geven op een wedstrijd? Zouden die zich aub willen melden bij de NOS!
Dit is Frank Snoeks. Geen kleintje, maar voor honkbal zou ik liever Charles Urbanus horen die dat wel vaker doet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:29 schreef NFSU2 het volgende:
Jammer dat het commentaar weer slecht is.
Duidelijk dat de loper uitgegeven wordt door de scheids op thuis. Alleen het mannetje die het scorebord bedient had dat niet helemaal door en geeft gewoon de run aan. Commentator (wie is die loser eigenlijk?) denkt meteen dat het punt toch is toegekent en dat de scheids zijn beslissing heeft terug gedraaid. Dombo! Dit was een overduidelijke 0 op thuis. Was er twijfel dan had Eenhoorn wel in discussie gegaan met de scheids!
Als iemand 18 jaar is en in het Nederlands team speelt dan mag je zo wild gooien want dat hoort bij die leeftijd, maar hij durft tenminste wel slagballen te gooien tegen het Cubaanse team. Ja! DUH!! Moet ie anders altijd maar 4-wijd gooien?
Er zijn in dit land toch (oud)honkballers genoeg die commentaar kunnen geven op een wedstrijd? Zouden die zich aub willen melden bij de NOS!
Het was natuurlijk het metier van Theo Reitsma, die volgens mij zelf voorzitter van de honkbalbond was.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is Frank Snoeks. Geen kleintje, maar voor honkbal zou ik liever Charles Urbanus horen die dat wel vaker doet.
Yah, dat was echt zo kneuterig. Iedere halfbakken amateur pakt die uit daar en dan sta je gewoon 2-2 nuquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik field die ene bal nog beter dan die sjaak
Precies, die starter was gewoon lekker onbevangen en onberekenbaar. Dat ie 3 ballen tegen die Cubanen aangooit is vervelend, maar die knullen stonden ook wel erg dicht op de plaat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:04 schreef Jasza het volgende:
De startingpitcher was geweldig, maar het is duidelijk dat de bullpen van Nederland gewoon niet het niveau heeft voor de spelen.
Misschien hebben 3 pitchers het niveau, maar de rest is echt te matig.
Het was niet eens fout hij zei gewoon wat hij zag, hij wist dat het geen punt was want de scheidsrechter gaf dat aan, hij zei het notabene nog.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was natuurlijk het metier van Theo Reitsma, die volgens mij zelf voorzitter van de honkbalbond was.
Frank weet er ook veel van - de kritiek vanwege 1 zo'n opmerking is nogal suf. Is ook een interpretatieverschil en geen fout.
10 -2 voor Cuba om fouten te vermijdenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
Uitslag?
Ik vind Snoeks ook nog niet eens zo slecht hoor.
Urbanus en Reitsma natuurlijk sowieso beter.
Ik kijk er niet meer van op.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:14 schreef pullup het volgende:
Ook zij zijn nog bezig blijkbaar en ze staan weer eens behoorlijk achter.
8- 0 tegen Korea
Inderdaad, het was wel duidelijk dat ze niet voor de medailles zouden gaan. Uit pieteit zal ik maar niet al hun resultaten van dit tournooi hier op een rijtje zettenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:17 schreef kraakschandaal het volgende:
Niemand die hier ook maar gerekend had op net zo'n sterk optreden dan op meest succesvolle toernooien van oranje.
Verliezen is een groter deel van de OS dan winnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad, het was wel duidelijk dat ze niet voor de medailles zouden gaan. Uit pieteit zal ik maar niet al hun resultaten van dit tournooi hier op een rijtje zetten
Sorryquote:
Het aantal honkslagen is niet maatgevend voor de kwaliteit. Dan doen veldfouten en vrije lopen er meer toe. Er zijn duels met lage scores, die toch zeer aantrekkelijk zijn. Heel erg jammer dat de OS honkbal moet missen in Londen, omdat het IOC liever naar naakte dames kijkt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:17 schreef Elvislives het volgende:
Finale: 3-1 stand voor Korea in de 7de inning waarbij Cuba aan slag is. Beetje een matige finale, slecht 4 honkslagen voor de Koreanen en 2 voor Cuba.
Klopt, maar het waren even de enige statistieken die makkelijk te geven warenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het aantal honkslagen is niet maatgevend voor de kwaliteit. Dan doen veldfouten en vrije lopen er meer toe. Er zijn duels met lage scores, die toch zeer aantrekkelijk zijn. Heel erg jammer dat de OS honkbal moet missen in Londen, omdat het IOC liever naar naakte dames kijkt.
Cuba is een mooi sportland en twee keer goud deze Spelen is wat te weinig voor ze.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:38 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Tijd gaat nu toch wel dringen voor Cuba, zou het jammer vinden als ze 2de worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |