quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:10 schreef kraakschandaal het volgende:
Ben 't basketbal alweer zat, over naar beachvolleybal.
Issie al in slaap gevallen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Moet jij geen NFL kijken, of kijk je geen preseason games??
Badminton begint zo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:31 schreef Tim86 het volgende:
er is gewoon geen stream voor tennis zo lijkt het
Als je nét wakker bent ben je nooit lekker wakker, zeker niet om 5 uur 's nachts.:')quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:05 schreef jde_kok het volgende:
Hehe, wat let je? Ik lag er gisteren al op tijd in, ben nu heerlijk wakker.
Ik heb wel lekker geslapen, maar ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 07:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij ook al. Gelukkig ben ik dus niet de enige
ze zenden genoeg herhalingen uit komt zo wel weer herhaling. NU DUSquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:06 schreef Ciolekfan het volgende:
Zet ik de wekker op 3.45, blijken m'n batterijen leeg. Om 8.00 uur wakker geworden zwemmen gemist, zenden ze geen herhalingen uit?
Leuke finale gezien en ik voel me prima. Dit ga ik vaker doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Met slaperige kop kijken om daarna weer in slaap te vallen (gelukkig weinig moeite mee doorgaans), en dan rond 9:00 weer wakker voor het wielrennen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:00 schreef kalinho het volgende:
Noodgedwongen. Wegens een ooronsteking kan ik gewoon nie slapen van de pijn dusja dan maar OS kijken
Prutsersquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker geslapen, maar ja.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:14 schreef Fortitudo het volgende:
wekker gezet, gelukkig niet voor niets. bij medaillekandidaten zet ik de wekker
Copy that!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:14 schreef Fortitudo het volgende:
wekker gezet, gelukkig niet voor niets. bij medaillekandidaten zet ik de wekker
De afspraak van 16:15 niet vergeten! Want dan komt de clash VS-China (basketbal).quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:10 schreef kraakschandaal het volgende:
Ben 't basketbal alweer zat, over naar beachvolleybal.
Een beetje radio kan wonderen verrichten, maakt niet uit wat voor voorwerp je gebruikt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:43 schreef Denewar het volgende:
In de weekenden wel , maar deze weken gewoon werken dus helaas niet!
en de 23e Mysteryland!!
Om het live mee te maken? Dat is net dat tikje extra. Bovendien kijk ik standaard op TT als ik de tv aanzet en dan weet ik de uitslag dus al voor ik het heb gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:31 schreef lucithai het volgende:
Waarom zou je s'nachts opstaan om de O.S. te gaan kijken, als je beschikt over een video (of een HD-recorder)?
Nou, ik ben wel een sportfreak; maar als je overdag moet werken dan lijkt het me niet slim om zo vroeg op te staan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
Om het live mee te maken? Dat is net dat tikje extra. Bovendien kijk ik standaard op TT als ik de tv aanzet en dan weet ik de uitslag dus al voor ik het heb gezien.
Maar dat is misschien net dat verschil met een echte freak of niet.
Ik ben het absoluut met je eens, maar TT is natuurlijk geen reden. Dat doe je zelf en is niet nodig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Om het live mee te maken? Dat is net dat tikje extra. Bovendien kijk ik standaard op TT als ik de tv aanzet en dan weet ik de uitslag dus al voor ik het heb gezien.
Maar dat is misschien net dat verschil met een echte freak of niet.
Klopt, maar stel dat ik het had opgenomen. Als ik dan op een normale tijd opsta had ik eerst alle live sporten gekeken en nu pas de tijd gehad om het terug te kijken, dan had ik allang een herhaling gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut met je eens, maar TT is natuurlijk geen reden. Dat doe je zelf en is niet nodig.
Daarom was ik er vannacht om 4 uur ook bijquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, maar stel dat ik het had opgenomen. Als ik dan op een normale tijd opsta had ik eerst alle live sporten gekeken en nu pas de tijd gehad om het terug te kijken, dan had ik allang een herhaling gezien.
niet echt, wat falco zegt 100 meter vlinder.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:38 schreef IedeK. het volgende:
Komen er morgenochtend nog finales die de moeite waard zijn om de wekker voor te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |