abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 31 maart 2009 @ 09:59:08 #201
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_67569630
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 6 april 2009 @ 11:42:15 #202
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67754411
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:42 schreef TNA het volgende:
Het Einde der Tijden

Een note omdat ik iets post wat gewoon waar is?
Het is geen maandelijks terugkerend topic, noch zit ik te wachten op een stemming creerende oneliners in WFL, vooral niet in het begin van een topic wat anderen zal aanleiden tot het zodanig reageren.
pi_67754432
Maar je hebt gelijk, een edit is ruim voldoende.
  maandag 6 april 2009 @ 11:48:52 #205
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67754525
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is geen maandelijks terugkerend topic, noch zit ik te wachten op een stemming creerende oneliners in WFL, vooral niet in het begin van een topic wat anderen zal aanleiden tot het zodanig reageren.
Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen, ik zie dat het topic inmiddels een meer 'feitelijke' wending heeft genomen gebaseerd op religieuze teksten. Alsnog niet my cup of tea, maar beter dan de schreeuwende mensen op zondagmiddag in het plaatselijke winkelcentrum die verkondigen dat we allemaal sterven de volgende dag. Dank voor je toelichting.
pi_67754571
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef TNA het volgende:

[..]

Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen, ik zie dat het topic inmiddels een meer 'feitelijke' wending heeft genomen gebaseerd op religieuze teksten. Alsnog niet my cup of tea, maar beter dan de schreeuwende mensen op zondagmiddag in het plaatselijke winkelcentrum die verkondigen dat we allemaal sterven de volgende dag. Dank voor je toelichting.
Misschien was ik een beetje Triggerhappy ipv Triggershot
pi_67808321
Tip....Misschien is het wijs om het gejij en gejou (van welke kant dan ook) in het topic FOKkers tegen het antitheïsme deel 2 een beetje in de gaten te houden.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_67809348
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:24 schreef barthol het volgende:
Tip....Misschien is het wijs om het gejij en gejou (van welke kant dan ook) in het topic FOKkers tegen het antitheïsme deel 2 een beetje in de gaten te houden.
Ik ga me er even over buigen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:50:14 #209
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_67809359
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Triggershot het volgende:
Ik kom terug op mijn besluit.
Gezien het animo, slechte terugkomst. Treurig ook dat je de sluiting van zo'n actief topic niet beter weet te beargumenteren.

Misschien eerst intopic wat orde proberen te brengen (voor zover dat nodig is) voordat je het nekschot geeft.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_67809493
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Gezien het animo, slechte terugkomst. Treurig ook dat je de sluiting van zo'n actief topic niet beter weet te beargumenteren.

Misschien eerst intopic wat orde proberen te brengen (voor zover dat nodig is) voordat je het nekschot geeft.
ah oké.
pi_68075553
quote:
:denkpolitie:
Je doet je ondertitel eer aan.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_68075620
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Oh de delete + note was ik anders.
pi_68075743
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh de delete + note was ik anders.
Ah, dan neem ik het terug. Jij doet je ondertitel geen eer aan.

Wat begrijp je niet aan het woord verkiezing? Niet dat ik dat aan jou vraag, want dat was jij dan weer niet.
pi_68075812
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ah, dan neem ik het terug. Jij doet je ondertitel geen eer aan.

Wat begrijp je niet aan het woord verkiezing? Niet dat ik dat aan jou vraag, want dat was jij dan weer niet.
Wie ben jij precies om een verkiezing ongeldig te verklaren en de suggestie wekken dat het topic nu beter dicht kan in een topic waar je al niet de mods aanwijzingen opvolgt. Dan zwijg ik nog over dat de mod ook de TS is.
pi_68076327
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie ben jij precies om een verkiezing ongeldig te verklaren en de suggestie wekken dat het topic nu beter dicht kan in een topic waar je al niet de mods aanwijzingen opvolgt. Dan zwijg ik nog over dat de mod ook de TS is.
Welke aanwijzingen? Als je de OP bedoelt dan voldoe ik aan de eisen.

Dat ik iemand noem die de TS diskwalificeert maakt dat het in mijn ogen een ongeldige verkiezing is.
"Ogelost slotje" is derhalve bij wijze van spreken, TS diskwalificeert zijn eigen topic als je het mij vraagt..

En ja wie ben ik? Nou, iemand met een mening dus. Je lijkt wel een newbie-mod als je dat aanstootgevend vindt.

De post van Matteus is inhoudelijk precies hetzelfde trouwens en die staat er nog gewoon.

Dat TS een mod is staat los van zijn in mijn ogen ondemocratische benadering van het topic.

Verder vraag ik me af waarom je überhaupt hem niet de kans geeft om te reageren, mod zijnde kan hij ook zelf prima ingrijpen mocht dat nodig zijn.
pi_68076758
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Welke aanwijzingen? Als je de OP bedoelt dan voldoe ik aan de eisen.
Als TS aangeeft dat XYZ niet onder de gewenste categorie valt en jij reageert er vervolgens met:
quote:
Dat ik iemand noem die de TS diskwalificeert maakt dat het in mijn ogen een ongeldige verkiezing is.
"Ogelost slotje" is derhalve bij wijze van spreken, TS diskwalificeert zijn eigen topic als je het mij vraagt..
Verkiezing ongeldig, gooi maar dicht. Dan heb je de aanwijzingen niet opgevolgd, ben je niet meer dan aan het trollen gezien je feedback hoort te geven in dit topic niet daar, noch zelf bepaald als user hoe de discussie zal verlopen.
quote:
En ja wie ben ik? Nou, iemand met een mening dus. Je lijkt wel een newbie-mod als je dat aanstootgevend vindt.
Ja man, dat ik dat even aanstootgevend heb genoemd en ervaren. Had je je mening in dit topic gegeven was er niets aan de hand geweest
quote:
De post van Matteus is inhoudelijk precies hetzelfde trouwens en die staat er nog gewoon.
Niet meer.
quote:
Dat TS een mod is staat los van zijn in mijn ogen ondemocratische benadering van het topic.

Verder vraag ik me af waarom je überhaupt hem niet de kans geeft om te reageren, mod zijnde kan hij ook zelf prima ingrijpen mocht dat nodig zijn.
FOK! is geen democratie, noch WFL, noch is de indruk gewekt dat je in het topic mag zeggen wat je wilt. klagen doen we al jaren in FB topics, van een newbie zou ik dat nog misschien accepteren, maar jij loopt hier al jaren rond en weet hoe het werkt. Al was het alleen al om je 'slotje' geroep, wassie nog steeds weggehaald.

Als Themagnificent iets tegen jou te zeggen heeft zie je een reactie vanzelf wel verschijnen, maar ik ga niet mijn moderatie inhouden wanneer ik niet eens weet of hij nog achter een pc zit.
pi_68077195
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik heb in de OP duidelijk vermeld wat een filosoof is. Ook staat in de TT dat we op zoek zijn naar een filosoof. Aangezien Cruijff geen filosoof is, dat nooit geweest is, of dat nooit geambieerd heeft, heb ik je nominatie ongeldig verklaard. Dus doe maar niet alsof je het niet begrijpt.
pi_68077610
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef Triggershot het volgende:
Als TS aangeeft dat XYZ niet onder de gewenste categorie valt en jij reageert er vervolgens met:

[..]

Verkiezing ongeldig, gooi maar dicht. Dan heb je de aanwijzingen niet opgevolgd, ben je niet meer dan aan het trollen gezien je feedback hoort te geven in dit topic niet daar, noch zelf bepaald als user hoe de discussie zal verlopen.
[..]

Ja man, dat ik dat even aanstootgevend heb genoemd en ervaren. Had je je mening in dit topic gegeven was er niets aan de hand geweest
Dat vind ik dus verbazingwekkend. Het is een uiting van emotie over het topic. "Gooi maar dicht" = ik vind het waardeloos. Dus niet letterlijk te nemen. En in dit geval ook geen troll, dat vind ik een kortzichtige interpretatie.
Ik wilde TS gewoon prikkelen om zijn verkiezing serieus te nemen dan wel op zijn minst de criteria toe te lichten. De 'diskwalificatie' is in dezen dan ook een koekje van eigen deeg. Hij torpedeert mijn nominatie ook zonder enige uitleg. Wie is hij om te bepalen dat Bas Haring bij voorbaat een grotere filosoof is dan Johan Cruijff?
Jij geeft hem daartoe nu niet eens de kans.

Over een verkiezing zou je toch een waarde-oordeel moeten mogen hebben, als je enige waarde aan de uitkomsten ervan wilt toekennen.
quote:
FOK! is geen democratie, noch WFL, noch is de indruk gewekt dat je in het topic mag zeggen wat je wilt.
Ik heb het niet over Fok!, maar over een verkiezing op Fok! Je zou toch mogen veronderstellen dat die democratisch zijn, waarom zou je ze anders houden?
quote:
klagen doen we al jaren in FB topics, van een newbie zou ik dat nog misschien accepteren, maar jij loopt hier al jaren rond en weet hoe het werkt. Al was het alleen al om je 'slotje' geroep, wassie nog steeds weggehaald.
Ik wist op dat moment nog niet dat TS mod van WFL is. Dat vermoeden kreeg ik pas na de delete.
quote:
Als Themagnificent iets tegen jou te zeggen heeft zie je een reactie vanzelf wel verschijnen, maar ik ga niet mijn moderatie inhouden wanneer ik niet eens weet of hij nog achter een pc zit.
De post is weg, dus dat zit er dus niet meer in.
pi_68077922
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb in de OP duidelijk vermeld wat een filosoof is. Ook staat in de TT dat we op zoek zijn naar een filosoof. Aangezien Cruijff geen filosoof is, dat nooit geweest is, of dat nooit geambieerd heeft, heb ik je nominatie ongeldig verklaard. Dus doe maar niet alsof je het niet begrijpt.
Vriend van de wijsheid...
quote:
al dan niet met een academische titel

Ik doe niet alsof ik het niet begrepen heb. Wat in de OP diskwalificeert Cruijff? Dat begrijp ik echt niet.

Volgens mij hanteer je criteria die niet in de OP staan.
pi_68081778
Alsjeblieft zeg, mooi voorbeeldje van trollen om het trollen dit. Bij een verkiezing van beste voetballer neemt toch ook niemand je serieus als je Kant noemt omdat hij in een Monthy-Python sketch wel eens tegen een balletje heeft getrapt?
Ik weet het ook niet
  donderdag 16 april 2009 @ 21:09:04 #221
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_68086588
Kan een goderator deze post beknippen, onnodige quote en pagefiller...
pi_68086711
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:09 schreef Invictus_ het volgende:
Kan een goderator deze post beknippen, onnodige quote en pagefiller...
check!
  donderdag 16 april 2009 @ 21:26:53 #223
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_68087201
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

check!

Bedankt!
  zondag 19 april 2009 @ 10:16:34 #224