abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 18:32:35 #251
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_68663765
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Integendeel, het ziet er juist naar uit dat de mods er niet op tijd bijzijn. Sorry maar newbies die hier dit forum komen verzoeken met 'onzin, bullshit, nee je begrijpt het niet' etc zijn de dingen waar ik dan ook niet op zit te wachten.
Ach Trigxie, jij vondt het vroeger ook wel eens lekker om onbezonnen in te hakken op floepieflappiegeneuzel dat voor de tigste keer langs komt. Volgens mij hebben een hoop mensen lol gehad van deze 'old-school'-rundeonline-bagger, en het heeft deze sombere dag toch een beetje opgefleurd. En moet je eens kijken hoe vol jouw FB-topic ineens staat.

Je moet meer drinken.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_68670760
Flapiede floep
Floepiede flap
pi_68689337
....

[ Bericht 100% gewijzigd door chevere op 07-05-2009 10:04:34 ]
pi_68727047
Wat een gezeur Trig, die Liekjah mag toch wel suggesties opdoen?
pi_68727328
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:14 schreef hardromacore het volgende:
Wat een gezeur Trig, die Liekjah mag toch wel suggesties opdoen?
Sta er één toe en het einde is zoek.
pi_68727889
laat maar.

[ Bericht 96% gewijzigd door chevere op 07-05-2009 10:04:04 ]
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:47:24 #257
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_68940287
Oerknal bedacht door een katholieke priester??

Is dat nou niet een beetje overdreven, Trigger ?
Er is welgeteld 1 iemand die een suggestie doet om 'm naar onzin te verplaatsen en dan schiet jij uit je slof met
quote:
Godsamme zeg, kap eens met die wannabe mod reacties en even bepalen wat het topic is wat er mee hoort te gebeuren en de TS aan te vallen
Dat de TS (of eigenlijk zijn uitspraken) aangevallen wordt lijkt me persoonlijk geen probleem, we zijn immers inhoudelijk over zijn (of eigenlijk die van de maker van dat filmpje) idee aan het discussieren en hij blijkt zelf niet op de hoogte van wat de big bang theory eigenlijk inhoudt.
zzz
pi_68940620
Ook is het handig de reactie dan niet te verwijderen, nu had je grote kans dat ik niet eens kennis had mogen nemen van je ongenoegen.
Ook plaats ik niet vaak van dat soort reacties, maar na al die baggerreeksen van de TS in kwestie werd het nu wel erg bizar.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_68941851
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef _Led_ het volgende:
Oerknal bedacht door een katholieke priester??

Is dat nou niet een beetje overdreven, Trigger ?
Er is welgeteld 1 iemand die een suggestie doet om 'm naar onzin te verplaatsen en dan schiet jij uit je slof met

Dat de TS (of eigenlijk zijn uitspraken) aangevallen wordt lijkt me persoonlijk geen probleem, we zijn immers inhoudelijk over zijn (of eigenlijk die van de maker van dat filmpje) idee aan het discussieren en hij blijkt zelf niet op de hoogte van wat de big bang theory eigenlijk inhoudt.
Overdreven nog wel? Het is nou niet het eerste topic waar dit gebeurt, het gebeurt constant dat er door een vaste kliek in WFL een nieuw TS bijna wordt uitgelachen en weggepest wanneer die met een beetje omstreden mening komt dat er ineens allemaal semi mods uit grond schieten en wel even gaan bepalen wat er met topic moet gaan gebeuren, wat de TS wel niet is en hoe lomp de stelling wel niet is, was dit de eerste x was het inderdaad overdreven geweest, maar ik word zo langzamerhand beu van de kliekjes vorming in WFL die de regels van participatie menen te zetten.

Als je de onwetendheid van een user niet kunt tolereren hou dan gewoon je mond en waarschuw een mod ipv bij te dragen aan offtopic, op de persoon te spelen en ander gebagger, niemand klaagt over de inhoudelijkheid op niet-kloppende OP's, maar het op de persoon spelen, het lot bepalen van een topic omdat het simpelweg niet strookt met je intellect gaat mij wat te ver en die persoon hoef ik dan ook niet meer in WFL te hebben voor een tijdje.
pi_68941904
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef trancethrust het volgende:
Ook is het handig de reactie dan niet te verwijderen, nu had je grote kans dat ik niet eens kennis had mogen nemen van je ongenoegen.
Ook plaats ik niet vaak van dat soort reacties, maar na al die baggerreeksen van de TS in kwestie werd het nu wel erg bizar.
Dan waarschuw je een mod ipv op een manier te reageren die geen enkel mod in geen enkel subforum weet te waarderen.

Wat het verwijderen betreft, ik hoop een ander tehuis te vinden voor het topic en ga het er niet heen sturen met bagger van users.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:31:16 #261
31101 _Led_
pi_68941909
Nogmaals, wat bedoel je met "allemaal semi-mods" ?
Die ENE persoon die "<< ONZ" zei ?

En wat is het voor nonsens dat als iemand een discussie start je 'm niet op gaten in zijn/haar betoog mag wijzen ?
Als iemand komt om over een bepaalde stelling te discussieren, is het dan niet haar/zijn eigen verantwoordelijkheid om te zorgen dat ie goed bepakt is met intellectuele bagage op dat gebied ?
Ga je het nu mensen kwalijk nemen die wel snappen wat de big bang theory inhoudt dat ze de moeite nemen de TS van dat topic wat te leren door hem te wijzen op zijn misvattingen ?
zzz
pi_68942289
Leuk, met wedervragen replyen.
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef _Led_ het volgende:
Nogmaals, wat bedoel je met "allemaal semi-mods" ?
Die ENE persoon die "<< ONZ" zei ?
Users die even denken te kunnen bepalen wat wel WFL waardig is. Het zij een schopje ONZ reactie, hetzij een dit is TRU waardig, hetzij ridiculisatie van de TS louter om een stelling.
quote:
En wat is het voor nonsens dat als iemand een discussie start je 'm niet op gaten in zijn/haar betoog mag wijzen ?
Lees even terug wil je, op inhoudelijkheidsniveau zei ik dat er daar geen probleem was, maar als men persoonlijker gaat worden en zijn reactie daar op bouwt hoeftie niet te reageren.
quote:
Als iemand komt om over een bepaalde stelling te discussieren, is het dan niet haar/zijn eigen verantwoordelijkheid om te zorgen dat ie goed bepakt is met intellectuele bagage op dat gebied ?
Discussie kan sowieso niet door een andere benadering dan de andere persoon anders is er niets om over te discussieren en nogmaals ik herhaal het al voor de 3e keer. Het is geen probleem dat een TS inhoudelijk wordt weerlegt, maar dat geeft niemand vrij excuus om icm die reactie nog een extraatje te plaatsen.
quote:
Ga je het nu mensen kwalijk nemen die wel snappen wat de big bang theory inhoudt dat ze de TS van dat topic wijzen op zijn misvattingen ?
Ja, idd. Dat verdedig ik toch de hele tijd.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:52:54 #263
31101 _Led_
pi_68942754
Okee, dan blijf ik bij m'n idee dat dit echt helemaal nergens over gaat
Zodra ik in een ander topic iemand moeite zie doen om iets uit te leggen, of iemand zie die het oneens is met een TS, zal ik je even een seintje geven
zzz
pi_68945033
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Overdreven nog wel? Het is nou niet het eerste topic waar dit gebeurt, het gebeurt constant dat er door een vaste kliek in WFL een nieuw TS bijna wordt uitgelachen ...
Ik kan zo gauw niet voorbeelden bedenken van de laatste tijd, maar deze TS had ook wel een heel erg bedenkelijke OP, en als ik em al niet kende van BNW/TRU had ik persoonlijk gedacht dat ie simpelweg aan het trollen was, of familie van Rudeonline

Maar je hebt gelijk, nieuwe mensen zouden absoluut niet afgeschrikt moeten worden om in WFL te posten en topics te openen
pi_68946524
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan waarschuw je een mod ipv op een manier te reageren die geen enkel mod in geen enkel subforum weet te waarderen.

Wat het verwijderen betreft, ik hoop een ander tehuis te vinden voor het topic en ga het er niet heen sturen met bagger van users.
Het moge duidelijk zijn dat ">>ONZ" vnml. bedoeld is als indicatie aan TS dat er iets niet helemaal in de haak is met zijn redeneringen, zacht gezegd. Niet om 'mod te spelen' en ook niet als een serieuze suggestie voor een mod. Ik zal zoiets een volgende keer wel op een andere manier melden zodat de blauw/groenen zich er niet aan hoeven te storen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_68946614
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik kan zo gauw niet voorbeelden bedenken van de laatste tijd, maar deze TS had ook wel een heel erg bedenkelijke OP, en als ik em al niet kende van BNW/TRU had ik persoonlijk gedacht dat ie simpelweg aan het trollen was, of familie van Rudeonline

Maar je hebt gelijk, nieuwe mensen zouden absoluut niet afgeschrikt moeten worden om in WFL te posten en topics te openen
Ik kende TS alleen van het onderspammen van NWS / WFL met anti-psychiatrie topics.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 10:40:36 #267
5428 crew  miss_sly
pi_69218206
Misschien dat de mods hier wel antwoord geven.

Waarom moet de LFC sluiten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69219508
Ja, waarom?
pi_69222271
...silence...
pi_69222410
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:26 schreef Isegrim het volgende:
...silence...
Ik denk ook niet dat het een beslissing van de WFL mods is geweest, misschien is posten in het feedback forum een beter idee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_69222527
Ik denk wél dat het een beslissing van de WFL-mods is geweest en dat blijkt ook uit een door mij ontvangen mail van een admin die zich 'Mike' noemt.
pi_69222976
Ja hoi, ik heb ook nog school enzo, een beetje geduld op antwoorden is soms wel gewenst.

Wat betreft het sluiten van WFL -SC is omdat we het niveau van het subforum willen veranderen, een nieuw-fris look met geen kletshoek, zeker niet wanneer WFL één van de intellectuele hoeken wil worden en er genoeg alternatieven zijn voor de SC op FOK!.

Maar niets is nog zeker, we zijn nog achter de schermen aan het praten, wanneer het één en ander is besloten zie je het zeker tegemoet komen en meegedeeld worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2009 12:51:05 ]
pi_69223124
Oh, nu is het ineens nog niet besloten. Jullie weten ook niet echt wat jullie willen, of wel?

De LFC zit overigens vol met intellectuelen. Ik maak mij sterk dat het IQ in de LFC een stuk hoger ligt dan in WFL in het algemeen.
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 13:00:17 #275
5428 crew  miss_sly
pi_69223268
Dus deze post:
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Triggershot het volgende:
Laat er geen misverstand zijn, de slowchat topic(s) in WFL zullen gesloten worden.
was erg voorbarig, begrijp ik uit je post van vandaag, 12.50 uur.

En wie heeft ooit bedacht dat zogenaamde intellectuelen helemaal niet aan gewone luchtige gesprekjes doen, maar alleen aan diepgaande gesprekken die echt, heel echt, ergens over gaan?

Op Fok! ga je het niet redden om een echt intellectueel subforum te maken van WFL, om de doodeenvoudige reden dat er te veel niet-intellectuelen (eufemisme) op het hele forum rondlopen.
Of gaan jullie dan a la het Keldertje mensen al dan niet toelaten tot WFL?
pi_69223288
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:55 schreef Isegrim het volgende:
Oh, nu is het ineens nog niet besloten. Jullie weten ook niet echt wat jullie willen, of wel?
Wat er allemaal verder rondom WFL gaat gebeuren that is, als je nu even wacht op alle informatie die je krijgt naarmate ze beschikbaar wordt gesteld heb je er meer aan.
quote:
De LFC zit overigens vol met intellectuelen. Ik maak mij sterk dat het IQ in de LFC een stuk hoger ligt dan in WFL in het algemeen.
Alleen is inhoud niet echt intellectueel te noemen helaas.
pi_69223395
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat er allemaal verder rondom WFL gaat gebeuren that is, als je nu even wacht op alle informatie die je krijgt naarmate ze beschikbaar wordt gesteld heb je er meer aan.
Misschien moet je pas informatie verstrekken als je zelf hebt bedacht wat je wilt en vooral waarom.
quote:
Alleen is inhoud niet echt intellectueel te noemen helaas.
Het is een f*ing slowchat, duhhh. En who the fuck cares? WIE heeft er last van die slowchat? Wie heeft er een klacht over ingediend?
pi_69223436
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:00 schreef miss_sly het volgende:
Dus deze post:
[..]

was erg voorbarig, begrijp ik uit je post van vandaag, 12.50 uur.

En wie heeft ooit bedacht dat zogenaamde intellectuelen helemaal niet aan gewone luchtige gesprekjes doen, maar alleen aan diepgaande gesprekken die echt, heel echt, ergens over gaan?
Niemand, intellectuelen hebben ook sex en lol en reageren dus ook in de daarvoor bestemde fora zoals SEX en ONZ, hebben luchtige gesprekken in GC en het over actualiteit in NWS.
quote:
Op Fok! ga je het niet redden om een echt intellectueel subforum te maken van WFL, om de doodeenvoudige reden dat er te veel niet-intellectuelen (eufemisme) op het hele forum rondlopen.
Of gaan jullie dan a la het Keldertje mensen al dan niet toelaten tot WFL?
Dat valt nog te bezien, er gaat in ieder geval het één en ander veranderen, strenger gemod worden, maar goed daar meer over in een later bericht.
pi_69223481
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Misschien moet je pas informatie verstrekken als je zelf hebt bedacht wat je wilt en vooral waarom.
[..]

Het is een f*ing slowchat, duhhh. En who the fuck cares? WIE heeft er last van die slowchat? Wie heeft er een klacht over ingediend?
Prima dan, je ziet wel een aanvulling en onderbouwing verschijnen de komende dagen naarmate de veranderingen worden ingevoerd.
pi_69223511
Ik verlang terug naar de tijd dat we nog leuke mods hadden zoals Doffy en Alicey.
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:09:54 #281
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_69223547
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Prima dan, je ziet wel een aanvulling en onderbouwing verschijnen de komende dagen naarmate de veranderingen worden ingevoerd.
We doen het gewoon en we zijn nog bezig te verzinnen waarom?
pi_69223731
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd dat we nog leuke mods hadden zoals Doffy en Alicey.
Inderdaad de nostalgie.
pi_69223772
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

We doen het gewoon en we zijn nog bezig te verzinnen waarom?
Nee, we zijn achter de schermen nog wat dingen aan het afronden, daarna komt er een toelichting voor de user.
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 13:16:31 #284
5428 crew  miss_sly
pi_69223775
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niemand, intellectuelen hebben ook sex en lol en reageren dus ook in de daarvoor bestemde fora zoals SEX en ONZ, hebben luchtige gesprekken in GC en het over actualiteit in NWS.
En diezelfde zogenaamde intellectuelen zouden het niet prettiger kunnen vinden om dan onderling over koetjes en kalfjes te praten, ipv met allerlei gepeupel van minder allooi in andere subfora?
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 13:18:50 #285
5428 crew  miss_sly
pi_69223849
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, we zijn achter de schermen nog wat dingen aan het afronden, daarna komt er een toelichting voor de user.
We gaan eerst een beslissing meedelen, onrust stoken, dan nog even verder praten, en dan eventueel toelichten. Rare gang van zaken.

Indien dit hele verhaal werkelijk waar is, dan heb je jezelf als trieste mod wel eg in de kaart laten kijken door op deze manier alvast het leukste nieuws voorbarig zelf te willen brengen in de hoop de betrokkenen uit de LFC (waar je niet tussen hebt kunnenkomen, door eigen houding) op te fokken.

Flinke vent
pi_69223931
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En diezelfde zogenaamde intellectuelen zouden het niet prettiger kunnen vinden om dan onderling over koetjes en kalfjes te praten, ipv met allerlei gepeupel van minder allooi in andere subfora?
Voor onderlinge gespreken heb je msn, pm, fobo en ander sc topics waar je terecht kunt.
pi_69223942
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef Isegrim het volgende:

Nounou, het is niet alsof de wereld vergaat

Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen. Een aanzienlijk deel van de mensen die in de LFC zitten, posten niet of nauwelijks bij inhoudelijke WFL-topics. Om die reden kan ik wel begrijpen dat de mensen achter de schermen zich afvragen wat zo'n topic dan precies in WFL doet.

Aan de andere kant mogen ze achter die schermen ook wel even kijken naar het feit dat die slowchatreeks een vrij lange traditie kent hier in WFL, en het zou jammer zijn om die zonder gegronde reden (want ik moet zeggen dat de argumentatie op dit moment nogal vaag en tegenstrijdig is, en uit de lucht lijkt te vallen) te sluiten.

Als die topics dan toch gesloten moeten worden, doe het dan wel nadat je een concreet beeld hebt van wat dat "nieuwe WFL' moet worden, en doe het niet halsoverkop zoals ik nu een beetje de indruk krijg
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 13:23:27 #288
5428 crew  miss_sly
pi_69223997
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Voor onderlinge gespreken heb je msn, pm, fobo en ander sc topics waar je terecht kunt.
Dat heb je voor alles. Daar zouden ook alle andere sc's heen kunnen. Dan kun je heel Fok! inderdaad wel sluiten.

Kom nou eens met een echt goed argument waarvan mensen kunnen denken: hmmm, nou, daar zit misschien wel wat in?
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:23:52 #289
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_69224015
Luister, Trig: wij hebben het hier naar ons zin en vallen niemand last, niemand heeft er verder ook last van. Als jullie duidelijk zouden kunnen maken wat je wilt bereiken kunnen we daar wellicht een harmonieuze oplossing voor vinden maar op deze manier gaat dat natuurlijk niet werken. Vooralsnog is het mij allemaal reuze onduidelijk. Wat is nu eigenlijk het probleem?
Mu!
pi_69224069
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We gaan eerst een beslissing meedelen, onrust stoken, dan nog even verder praten, en dan eventueel toelichten. Rare gang van zaken.

Indien dit hele verhaal werkelijk waar is, dan heb je jezelf als trieste mod wel eg in de kaart laten kijken door op deze manier alvast het leukste nieuws voorbarig zelf te willen brengen in de hoop de betrokkenen uit de LFC (waar je niet tussen hebt kunnenkomen, door eigen houding) op te fokken.

Flinke vent
Ik kan je in ieder geval bedanken voor je feedback en ja ik weet dat door het uitvoeren van bepaalde dingen ik wfl ik er nog minder populair op kan worden, maar het modschap is geen populariteitscontest. Noch doe ik de dingen in het belang van mijn eigen populariteit, dat even daargelaten.

Zie het als onrust stoken, zie het als op de hoogte gebracht worden van een tipje van de sluier met wat WFL te wachten staat dat is wat mij betreft geheel in the eye of the beholder.
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 13:26:49 #291
5428 crew  miss_sly
pi_69224107
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik kan je in ieder geval bedanken voor je feedback en ja ik weet dat door het uitvoeren van bepaalde dingen ik wfl ik er nog minder populair op kan worden, maar het modschap is geen populariteitscontest. Noch doe ik de dingen in het belang van mijn eigen populariteit, dat even daargelaten.

Zie het als onrust stoken, zie het als op de hoogte gebracht worden van een tipje van de sluier met wat WFL te wachten staat dat is wat mij betreft geheel in the eye of the beholder.
Ik moet gewoonweg een traantje wegpinken om deze mooi post waaruit je nobele inborst duidelijk naar voren komt.

*stil

*mooi
pi_69224181
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:25 schreef Triggershot het volgende:

Ok, maar je ziet toch wel een klein beetje in dat het plotseling roepen dat de SC gaat sluiten zonder solide argumentatie niet bepaald "een tipje van de sluier" laat zien

Mogen we ook weten van welke personen deze nieuwe ideeën vandaan komen?
pi_69224272
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Flinke vent
Second that.
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:31:29 #294
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_69224306
Je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag: "Wat is het probleem?"
Mu!
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:20:18 #295
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_69230115
Triggershot, waarom ga je niet weg? Waarom ga je niet gewoon ergens anders een forum de afgrond in trekken? Sinds jij hier de boel uitmaakt is het alleen van kwaad naar erger geworden.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_69230623
Een forum over filosofie en wetenschap dat geregeerd wordt door een bekrompen despoot.
Graag op anoniem
pi_69230709
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:20 schreef JAM het volgende:
Triggershot, waarom ga je niet weg? Waarom ga je niet gewoon ergens anders een forum de afgrond in trekken? Sinds jij hier de boel uitmaakt is het alleen van kwaad naar erger geworden.
Hij gaat lekker Jam
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:01:54 #298
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_69231551
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:33 schreef Mainport het volgende:
Een forum over filosofie en wetenschap dat geregeerd wordt door een bekrompen despoot.
Ik hoorde ook dat de leiding van dit forum besloten heeft dat de aarde toch plat is, en het centrum van het universum vormt. Trig komt het straks wel even vertellen.
Mu!
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:13:48 #299
64288 Bensel
Ladderzat
pi_69233690
Weet je overigens wel waarom de SC uberhaupt in het leven is geroepen, Trig? Om juist het incidentele slow chat (wat sowieso wel gebeurt, zeker in een forum als WFL, waar toch wel enige sprake is van kliekvorming) uit de normale, serieuze topics te houden. Dat is de reden waarom de slowchat bestaat hier in WFL, waar de users van WFL onderling dingen kunnen vertellen, afspreken, of anderszijds dingen kunnen doen die niet in de normale topics kunnen, noch ergens anders op het forum.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:51:16 #300
104871 remlof
Europees federalist
pi_69250037
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:13 schreef Bensel het volgende:
Weet je overigens wel waarom de SC uberhaupt in het leven is geroepen, Trig? Om juist het incidentele slow chat (wat sowieso wel gebeurt, zeker in een forum als WFL, waar toch wel enige sprake is van kliekvorming) uit de normale, serieuze topics te houden. Dat is de reden waarom de slowchat bestaat hier in WFL, waar de users van WFL onderling dingen kunnen vertellen, afspreken, of anderszijds dingen kunnen doen die niet in de normale topics kunnen, noch ergens anders op het forum.
Joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')