Evenmin een requestforum lijkt me.quote:Op maandag 8 december 2008 15:44 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Tjeempie, het is toch een forum en toch geen wetenschappelijk magazine?
Je zet jezelf weer voor gek. Maar goed, jij je zin.quote:Op maandag 8 december 2008 15:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Evenmin een requestforum lijkt me.
TS hoort een draai aan het topic te geven met een valide discussie waarde naar interpretatie van de mods.
Ik schijn een absolute idioot te zijn zonder gevoel voor enige ratio.quote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Je zet jezelf weer voor gek. Maar goed, jij je zin.
dat is maar schijn, je overschat jezelf weerquote:Op maandag 8 december 2008 15:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik schijn een absolute idioot te zijn zonder gevoel voor enige ratio.
oh...quote:Als je Haus pmt met je verzoek heb jij ook je zin.
Okéquote:Op maandag 8 december 2008 16:00 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
dat is maar schijn, je overschat jezelf weer
Oke, een fijne dag verder.quote:oh...
Is dit meer naar je zin: Quantummechanica for Dummies ? Als je het graag anders wilt moet je het zeggen hoor, dan pas ik het nog wel even aanquote:Op maandag 8 december 2008 15:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Evenmin een requestforum lijkt me.
TS hoort een draai aan het topic te geven met een valide discussie waarde naar interpretatie van de mods.
Oh oké, bedankt voor het wijzen op een fout dan zou ik zeggen. Je tweede topic is bij deze dan ook gesloten. Verder is het wat mij betreft nu klaar.quote:Op maandag 8 december 2008 16:25 schreef Konijntjes het volgende:
meestal wel, ik ben een domme klungel.
Trig: ik respecteer je in je taak als moderator. Ik vond het feit dat je het topic sloot vrij duf en zinloos, en je post daarbij ("Nee") bepaalt niet slim, en ik vindbovendien dat er in het nieuwe topic, wat jij "Perfect" noemt, niks anders staat. Maar jij vindt dat wel, en jij bent mod en ik niet.
En bovendien mag ik van A. Trig niet bashen
? Die hoef je toch niet weg te halen?quote:
Moeten is een groot woord, maar al sinds een tijdje wordt ook de reactie op edit weggehaald om de chronologie van het topic te behouden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
? Die hoef je toch niet weg te halen?
Een moderator met een groene kleur.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:28 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is een moderator / groen ?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een moderator met een groene kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |