Okayquote:Op maandag 14 juli 2008 21:50 schreef Triggershot het volgende:
Nee, dat verwachte ik al eigenlijk, is goed hoor, pm maar je text naar wflmods, ontvangt alicey het ook meteen.
Je kunt natuurlijk ook er een geheel nieuwe topic van maken met eventueel inhoudelijke improvements, misschien wakkert het een nieuwe discussie aan?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:53 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Okay
Het kan dus wel ff duren voor ik ermee klaar ben, maar als het zover is mail ik het wel en dan kunnen jullie het inplakken. Bedankt iig alvast.
Is goed hoor, lijkt me prima.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:42 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ok, de tekst is klaar. Omdat FOK! heel erg wisselend reageert op enters, aanhalingstekens en zinsafbreking vanuit Word of notepad of andere bron heb ik nu alles maar in Word documenten gezet, zodat het rechtstreeks van daauit gekopieert en geplakt kan worden. Dat leek mij het meest ''safe''.
Ik heb het gisteren al ff getest in het testtopic dus het zou nou goed moeten zijn.
Maar volgens mij kun je via PM geen bijlagen versturen? (De tekst plakken in het PM venster lijkt me geen goed plan).
Is het goed als ik je mail? (Ik stop de 4 Word documenten voor de eerste 4 posts van het topic dan in 1 zipje ok?)
Bedankt voor de moeite iig
(het was dus puur een cosmetische herziening, de volgorde en leerstellige zaken zijn onveranderd).
At stormseeker, first thing tomorrow goed, sorry ben wat moe en net thuis enzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:15 schreef STORMSEEKER het volgende:
Gaat het nog lukken?
Check, gedaan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
At stormseeker, first thing tomorrow goed, sorry ben wat moe en net thuis enzo
Bedankt haus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:42 schreef Haushofer het volgende:
Kunnen jullie nog es kijken naar die topics van Ivoorkust? Alle ongelovige honden worden er virtueel door deze pretentieuze wereldfilosoof in gelynched, geloof ik
Ik zou lekker uit dat cafe blijven en vakantie houdenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:06 schreef Triggershot het volgende:
Ik surf nu vanaf een telefoon in turkije. Maar zal zo even een internetcafé opzoeken om er naar te kijken. Bij voorbaat dank voor jullie geduld.
Het scheelt 1 verdıepıng van mıjn hotel dus eventjes kan geen kwaad joh.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zou lekker uit dat cafe blijven en vakantie houden
Ohw, het gaat me niet alleen om die beledigingen. Het gaat me meer om de Rudeonline- discussie technieken die de user hanteert. Hij geeft zelf al aan een "hekel te hebben aan mensen die anders denken dan hij". Dat lijkt me niet echt de bedoeling.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:20 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Bedankt haus.Hij bedoelde oa mij.
Ik kan er wel tegen, maar eigenlijk moet het niet kunnen zoiets.
Nu ben ik atheist, maar dat kon hij niet weten. Typisch een voorbeeld van iemand die vind dat zijn denkbeelden meer respect verdienen dan die van een ander.
Er mag inderdaad wel wat worden gedaan aan de wildgroei van topics over hetzelfde onderwerp. Ik zie namelijk in 3 topics dezelfde opmerkingen herkauwt worden, terwijl reacties daarop in de andere topics dan weer genegeerd worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:29 schreef Bensel het volgende:
wil even m'n beklag doen over de manier van discussieren van Ivoorkust. Hij negeert stelselmatig alle antwoordne, beantwoord de vragen niet die hem gesteld worden, en opent lukraak nieuwe topics zodra hij niks meer in te brengen heeft in zijn oude, terwijl het onderwerp hetzelfde is. Dat vertroebeld de discussie enorm.
Tof!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:18 schreef STORMSEEKER het volgende:
HEEEE Groetjes uit Indonesie van StormSeeker aan #WFL!
Het punt is dat ik wel een punt heb (veel christenen en moslims geloven immers wel dat niet gelovigen "tegen God kiezen" en jij mij je "en je punt is ?" nergens op slaat.quote:Op zondag 7 september 2008 14:57 schreef Triggershot het volgende:
Er is geen discussie waarde, alleen een term detineren(volgens wrs je eigen site?) en vinger wijzen naar 2 personen en 2 groepen mensen in een larger extent.
Enige punt wat ik in je topic tegenkom is die aan het einde van je zin Akker, je valt in herhaling en je topic dient niets meer dan een interpretatieve woordenboek en het wijzen van vingers en daar heb ik nou net geen zin in.quote:Op zondag 7 september 2008 15:26 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het punt is dat ik wel een punt heb (veel christenen en moslims geloven immers wel dat niet gelovigen "tegen God kiezen" en jij mij je "en je punt is ?" nergens op slaat.
Dat mijn bron volgens "wrs" mijn eigen site is heeft zelfs ook nieuwswaarde. Want het is namelijk niet mijn site.
Moet ik dat opvatten als:quote:Op zondag 7 september 2008 17:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je bent gestopt uit voorkennis kom ik je persoonlijk nog blauw maken
Dat vingertje wijzen is echter wel na een onzinnige reactie ("en je punt is") van jouw kant die je "toevallig" van Daniel hebt gequote.quote:Op zondag 7 september 2008 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enige punt wat ik in je topic tegenkom is die aan het einde van je zin Akker, je valt in herhaling en je topic dient niets meer dan een interpretatieve woordenboek en het wijzen van vingers en daar heb ik nou net geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |