Het rechte rijk.
Ongeveer 2 jaar na de oprichting van de NSDAP (nationaal schuinschrijvende duitse arbeiders partij) heb ik mij bij de rechtaniërs aangemeld. De rechtaniërs kenmerken zich door hun hoge intelligentie, een afgetraind postuur en hun kolossale penissen. Het doel van de rechtaniërs is het uitroeien van de SS (schuinschrijvende schlemielen) en al hun bondgenoten. Om dit te bewerkstelligen houden zij elke week een meeting. Zie hier een klein verslag van een van deze meetings :
"Die elfzesendertig moeten ze aan de hoogste boom opknopen", schreeuwde iemand door de zaal. Ondertussen werd er bier uitgedeeld door een vrouw met 2 houten benen. Ooit kon ze nog recht lopen, maar sinds de SS haar onder handen hebben genomen loopt ze dus schuin. Maar hadden we het niet over bier? Juist, bier! O nee, we moesten een plan verzinnen om die leider van die schuinsmarcheerders, elfzesendertig genaamd, eens goed onder handen te nemen. Maar eerst was er bier, en worst .. en kaas .. bitterballen. Euh, oja! Elfzesendertig, die irritante persoon met zijn sneue UI, die moest eens goed rechtgezet worden, hahaha leuke woordspeling. Iemand stelde voor om hem te kidnappen terwijl hij zijn 3 luiaards uitliet, dit was voor ons het meest gunstige moment omdat er dan bijna geen bewaking om hem heen liep. De volgende dag zouden wij onze slag slaan, maar eerst werd er nog wat bier gedronken.
Het moment was aangebroken, de volgende dag, half 11 's avonds. We stonden met 8 man te wachten totdat deze viezerik langs zou lopen. Het duurde al niet lang voordat we hem al in ons zicht hadden. Vrij snel wisten we de 3 schlemielige bewakers te overmeesteren om ons vervolgens op elfzesendertig te werpen. Vrij snel hadden we hem ook al overmeesterd en direct naar onze thuisbasis gebracht. Daar zat hij dan, deze zogenaamde leider van de SS, als een klein kind te huilen. "Wat gaan jullie met me doen", riep hij. Eigenlijk wist iedereen al wat me met hem gingen doen, maar niemand vertelde hem iets.
Elfzesendertig is met een vrachttrein, samen met nog zo'n 2500 SS'ers, in één rechte lijn (hahaha alweer een woordspeling) naar een vernietigingskamp gebracht.
Zo, en toen was er bier.
Verder ben ik best lief..