Dat is dan het begin van het einde.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als dat niet zo is halen we Dirkh weer terug, dus maak je borst maar nat!
Ga je mond spoelen jij barbaar!quote:
Die hebben ook de beste training op gebied van Baggerbestrijding.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:01 schreef remlof het volgende:
Gefelicisnakey! Het blijkt wel weer dat ONZ-mods goed FA materiaal zijn
Niemand dus.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef Dirkh het volgende:
ja ja ja, nu genoeg over snakey, hij hoort nu bij de kant die de normale mensen negeren. Wie gaat er weg?
Niemand, voorlopig, voor zover ik weet. Gewoon versterking van het team.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef Dirkh het volgende:
ja ja ja, nu genoeg over snakey, hij hoort nu bij de kant die de normale mensen negeren. Wie gaat er weg?
Oh, bummer.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niemand, voorlopig, voor zover ik weet. Gewoon versterking van het team.
grappig dat jij mijn naam durft te noemen in dat rijtje, ik zou het niet erg vinden als jij het malburgvirus krijgtquote:Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef CrystalClear het volgende:
[..]
Die hebben ook de beste training op gebied van Baggerbestrijding.
Medemogelijk gemaakt door Beverton, Cahir, Jekoos enzulks.
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef beverton het volgende:
[..]
grappig dat jij mijn naam durft te noemen in dat rijtje, ik zou het niet erg vinden als jij het malburgvirus krijgt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef GasTurbine het volgende:
Hierbij stel ik mij bereid om mod te worden
groetjes
GT
Planes,onzin,Trains, Automobiles?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja, en al die kudtnewbies denken, wat is PotA?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |