Ik denk dat Boom sowieso niet kiest voor wielrennen, maar dat is wat ik denk hequote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Boom gaat sowieso de Tour volgend jaar niet rijden. Reus zal bij het Continental-team weer beginnen, dus ook hij natuurlijk niet.
en van de anderen kan je nog zo 5 tot 10 jaar wachten op echte goede resultaten. Wel erg naief als mensen denken dat de talenten er volgend jaar wel even staan en alles winnen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Boom gaat sowieso de Tour volgend jaar niet rijden. Reus zal bij het Continental-team weer beginnen, dus ook hij natuurlijk niet.
Hij is strak ingezet eens (prikkelende uitspraak heet datquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:07 schreef DuTank het volgende:
Echt een onzin TS. Ok, de Nederlanders rijden dan niet voor het klassement, maar om nou te zeggen dat de NOS er beter mee kan stoppen vind ik raar dat je dat zegt. Er is gewoon een Nederlandse ploeg in de Tour, namelijk de Rabobank ploeg, had je dat door of niet? Ik vind het mooi om te zien dat de kopman van een Nederlandse ploeg meedoet voor de gele trui en dat Oscar Freire voor de Groene Trui aan het gaan is, om die binnen te slepen zijn er knechten nodig, en dat zijn Nederlanders. Mooi om te zien toch, hoe ze ervoor knokken dan?
Niet kiest voor het wielrennen? Daar heeft hij volgens mij al voor gekozen. Schijnt wel eens iets te winnen ook.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk dat Boom sowieso niet kiest voor wielrennen, maar dat is wat ik denk he. Hij komt uit Vlijmen, ken daar wat mensen, misschien kan ik erachter komen wat hij zelf denkt
.
+Moerenhoutquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:39 schreef JoachimXXII het volgende:
Ze zijn in ieder geval wat meer in beeld de laatste dagen. Terpstra, Clement, Tankink. Super.
Maar dat heeft niets met het algemeen klassement te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
+Moerenhout
Het is precies zoals de mensen die niet gelijk in paniek raakten voorspelden. In de 2e week hebben de Nederlanders meer kans van slagen en zullen ze heus wel aanvallen, dat is gebleken (zonder succes weliswaar, but shit happens)
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en van de anderen kan je nog zo 5 tot 10 jaar wachten op echte goede resultaten. Wel erg naief als mensen denken dat de talenten er volgend jaar wel even staan en alles winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |