abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:07:18 #26
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_60172102
Echt een onzin TS. Ok, de Nederlanders rijden dan niet voor het klassement, maar om nou te zeggen dat de NOS er beter mee kan stoppen vind ik raar dat je dat zegt. Er is gewoon een Nederlandse ploeg in de Tour, namelijk de Rabobank ploeg, had je dat door of niet? Ik vind het mooi om te zien dat de kopman van een Nederlandse ploeg meedoet voor de gele trui en dat Oscar Freire voor de Groene Trui aan het gaan is, om die binnen te slepen zijn er knechten nodig, en dat zijn Nederlanders. Mooi om te zien toch, hoe ze ervoor knokken dan?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:08:40 #27
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_60172138
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Boom gaat sowieso de Tour volgend jaar niet rijden. Reus zal bij het Continental-team weer beginnen, dus ook hij natuurlijk niet.
Ik denk dat Boom sowieso niet kiest voor wielrennen, maar dat is wat ik denk he . Hij komt uit Vlijmen, ken daar wat mensen, misschien kan ik erachter komen wat hij zelf denkt .
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_60172380
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Boom gaat sowieso de Tour volgend jaar niet rijden. Reus zal bij het Continental-team weer beginnen, dus ook hij natuurlijk niet.
en van de anderen kan je nog zo 5 tot 10 jaar wachten op echte goede resultaten. Wel erg naief als mensen denken dat de talenten er volgend jaar wel even staan en alles winnen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_60172767
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:07 schreef DuTank het volgende:
Echt een onzin TS. Ok, de Nederlanders rijden dan niet voor het klassement, maar om nou te zeggen dat de NOS er beter mee kan stoppen vind ik raar dat je dat zegt. Er is gewoon een Nederlandse ploeg in de Tour, namelijk de Rabobank ploeg, had je dat door of niet? Ik vind het mooi om te zien dat de kopman van een Nederlandse ploeg meedoet voor de gele trui en dat Oscar Freire voor de Groene Trui aan het gaan is, om die binnen te slepen zijn er knechten nodig, en dat zijn Nederlanders. Mooi om te zien toch, hoe ze ervoor knokken dan?
Hij is strak ingezet eens (prikkelende uitspraak heet dat ). Maar ik erger me er soms gewoon aan. Knokken is mooi maar dat heeft geen reet met de stand in het klassement te maken.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60211698
Ze zijn in ieder geval wat meer in beeld de laatste dagen. Terpstra, Clement, Tankink. Super.

Ik vind de ritoverwinning van Freire om de een of andere reden ook bijzonder prettig.
pi_60212562
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:08 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik denk dat Boom sowieso niet kiest voor wielrennen, maar dat is wat ik denk he . Hij komt uit Vlijmen, ken daar wat mensen, misschien kan ik erachter komen wat hij zelf denkt .
Niet kiest voor het wielrennen? Daar heeft hij volgens mij al voor gekozen. Schijnt wel eens iets te winnen ook.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_60214013
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:39 schreef JoachimXXII het volgende:
Ze zijn in ieder geval wat meer in beeld de laatste dagen. Terpstra, Clement, Tankink. Super.
+Moerenhout

Het is precies zoals de mensen die niet gelijk in paniek raakten voorspelden. In de 2e week hebben de Nederlanders meer kans van slagen en zullen ze heus wel aanvallen, dat is gebleken (zonder succes weliswaar, but shit happens)
pi_60214549
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:25 schreef DutchSL het volgende:

[..]

+Moerenhout

En die was nog redelijk dichtbij winst ook.
pi_60242653
Moerenhout was ik inderdaad nog vergeten.

Deze Tour is 'anders' op de een of andere manier, maar daarom niet minder leuk.
pi_60244475
word wel leuk komende jaren, hoop volgend jaar als ploeg:

- Gesink (berge)
- Dekker (berge/klasement)
- Mollema (??:P)
- freire (sprint)
- mentjshov (bergen/klasement)
- ten dame (bergen)
- tankink (achtervolgingswekr als we geel hebben)
- clement (zelfde als tankink + tijdrit)
- weening/posthuma (zelfde)
pi_60249327
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:25 schreef DutchSL het volgende:

[..]

+Moerenhout

Het is precies zoals de mensen die niet gelijk in paniek raakten voorspelden. In de 2e week hebben de Nederlanders meer kans van slagen en zullen ze heus wel aanvallen, dat is gebleken (zonder succes weliswaar, but shit happens)
Maar dat heeft niets met het algemeen klassement te maken.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 21 juli 2008 @ 20:47:35 #37
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60252683
Een 19e plaats voor Ten Dam is toch juist best wel goed? Ik zie er de meerwaarde wel van in.
Hij is dan misschien wel niet de topman, maar volgens mij heeft Boogerd in zijn slechte jaren ook wel eens lager gestaan.
pi_60259180
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

en van de anderen kan je nog zo 5 tot 10 jaar wachten op echte goede resultaten. Wel erg naief als mensen denken dat de talenten er volgend jaar wel even staan en alles winnen.

Valt best mee. Dekker won in z'n eerste jaar de Tirreno, Gesink rijdt op z'n 21e met de besten mee in de Dauphine en Parijs Nice en Boom wordt even Nederlands kampioen. Zet die volgend jaar in de tour en je moet ze absoluut serieus nemen.

Ook Maaskant in z'n eerste jaar al erg goed in P-R, maar is gewoon niet het type voor de Tour. Ullrich werd 2e in z'n eerste tour!

Ik vind dat je van talenten die al best wel wat hebben laten zien niet opeens alle verwachtingen moet afzwakken. Die verwachtingen zijn namelijk terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')