GMTA!quote:
Nou ja zeg. Dit is een dubbele onder de gordel voor zowel mij als Q.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is zo beschikbaar zodra er wat beters voorbij komt...
wil je me trouwens alsnog dat kusje geven van vanmiddag?quote:
Welnee, jij gaat voor kwaliteit, dat is een compliment. Q. heeft nog voldoende potentie om te groeien tot een AirwiN, dat is een motiverende opmerking!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:49 schreef heksehiel het volgende:
Nou ja zeg. Dit is een dubbele onder de gordel voor zowel mij als Q.
en de enige die je kent waarschijnlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn favoriete inwoonster van Ede
.
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef AirwiN het volgende:
MissMSX: Gaan wij nog een poging doen om het Kasta record van aantal-keer-neuken-de-afgelopen-24-uur aan diggelen te helpen?
GMTAquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wil je me trouwens alsnog dat kusje geven van vanmiddag?
Dat maakt het nog niet minder waar!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:51 schreef CherryLips het volgende:
en de enige die je kent waarschijnlijk.
Dat ook, maar dat staat er volkomen los vanquote:Op maandag 14 juli 2008 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en de enige die je kent waarschijnlijk.
quote:
Heet je in het echt Hans? Dat is de enige jongen waarmee ik daar heb gezoend die ik niet al kende.quote:
Wow... geweldige reddingquote:Op maandag 14 juli 2008 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, jij gaat voor kwaliteit, dat is een compliment. Q. heeft nog voldoende potentie om te groeien tot een AirwiN, dat is een motiverende opmerking!
Dat kun je vast zelf wel verzinnenquote:
Ga maar gerust de confrontatie aan en maak je je maar geen zorgen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kijk nou!...een wandelend cliché![]()
...en ik neem aan dat je onderschatting bedoelt? want geloof me, over overschatting maak ik me momenteel ook al niet al te veel zorgen
Zo ben ik!quote:
Nu kan je er weer tegenaan!quote:
Ik heb daar geloof ik met een Carolien gezoend die ik niet kende en een meisje waar ik de naam van vergeten ben...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heet je in het echt Hans? Dat is de enige jongen waarmee ik daar heb gezoend die ik niet al kende.![]()
Nee, je ziet er anders uit.
Van AirwiN vast wel jaquote:
je hebt regelmatig geweldige reddingen nodig, bedoel je?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |