Vrees niet. Komt goedquote:Op maandag 14 juli 2008 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zoek je trouwens geen andere baan? Dit lijkt mij niet vol te houden op de manier waarop je nu moet werken.
Heb mijn knieën idd nodig, wil ik Q. mijn ware liefde kunnen tonenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat het antwoorden aan HH over. Die Zijis degene met de daadwerkelijke klachten...
Ik zou toch maar eerst even rondvragen in je "kennissenkring" voordat je deze confrontatie aangaat.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb mijn knieën idd nodig, wil ik Q. mijn ware liefde kunnen tonen
De beruchte Hockeyfeesten bij MHCZquote:Op maandag 14 juli 2008 21:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb wel bier leren drinken op die feestjes.
Een vrouw naar mijn hart...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:39 schreef heksehiel het volgende:
Heb mijn knieën idd nodig, wil ik Q. mijn ware liefde kunnen tonen
jammergenoeg is ze al bezetquote:
Ik had vroeger vrienden die op de Fruytierschool zaten, zo'n zwaar gereformeerde school in Apeldoorn.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De beruchte Hockeyfeesten bij MHCZ
Wat daar allemaal niet gebeurde... Ow wat zou ik die graag nog een keertje over willen doen
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb mijn knieën idd nodig, wil ik Q. mijn ware liefde lust kunnen tonen
Ik vond het er nog leuk ook.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch kan ik me jou daar niet voorstellen.
Die is zo beschikbaar zodra er wat beters voorbij komt...quote:
Zo sluit het alweer heel wat beter op mijn beeld aanquote:Op maandag 14 juli 2008 21:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vond het er nog leuk ook.Ach het waren toch maar ordinaire zuipfeestjes.
Rondingen!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:44 schreef heksehiel het volgende:
Ik loop niet in een punt toe, sorry... De twee rondingen kloppen echter wel
Tja, dan is het wachten totdat er wat beters voorbij komtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is zo beschikbaar zodra er wat beters voorbij komt...
quote:
Was je daar ook al..quote:Op maandag 14 juli 2008 21:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De beruchte Hockeyfeesten bij MHCZ
Wat daar allemaal niet gebeurde... Ow wat zou ik die graag nog een keertje over willen doen
ik heb even rondgebeld, maar mijn "kennisenkring" (hee, kijk nou...met aanhalingstekens ziet het er inderdaad een stuk interessanter uit...)...ze hebben nog nooit van je gehoord...sorryquote:Op maandag 14 juli 2008 21:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eerst even rondvragen in je "kennissenkring" voordat je deze confrontatie aangaat.
Beter dan HH is er niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haha, klinkt bekend... Hoe meer er thuis niet mag, des te erger de uitspattingenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger vrienden die op de Fruytierschool zaten, zo'n zwaar gereformeerde school in Apeldoorn.
Maar daar sta je pas te kijken van wat je aantreft op feestjes. Meen me vaagjes nog iets te herinneren van een feestje waar heel veel drank en strip-31-en involved waren.
Zoals ik al zei: Vaagjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |