Ik zeg altijd tegen niet fok-leden-vrienden... van dat forumquote:Op maandag 14 juli 2008 23:37 schreef Piles het volgende:
Bij de vorige meet: ik ga naar Utrecht. "Oh, weer van dat Fok?". Jah. "Oh, ok"
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik blij dat ik op mezelf woon.
Ik binnenkort vlakbij Düsseldorfquote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik blij dat ik op mezelf woon.
Ik doe niet aan meeten, nog makkelijkerquote:Op maandag 14 juli 2008 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen niet fok-leden-vrienden... van dat forum
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meeten, nog makkelijker
Natuurlijk niet!quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja goed man, gaat telkens sneller en harder. Nieuwste creatie is pure thrash
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
hij moet leren wat groepsdruk is.. en gewoon komen!
Ben nu aan het werk, kijk morgen evenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Afgelopen weekend een Japanse groep gezien bij North Sea Jazz die ook helemaal los gingen op het podium![]()
Moet je kijken:
De saxofonist ging nog net niet stagedivenHoewel de monitors wel als opstapje gebruikt werden
Ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:49 schreef eer-ik het volgende:
Als je iemand erop attendeert dat je liever niet hebt dat ie knetterhard staat te schreeuwen in de straat om deze tijd, en je krijgt een grote bek terug + nog meer geschreeuw, mag je dan met een knuppel tegen zoiemand aanlopen?
hard er tegen aan lopen dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Erik, wel tegenaanlopen, slaan mag niet
Ja, en 5 keer is niet de limiet.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:49 schreef eer-ik het volgende:
Als je iemand erop attendeert dat je liever niet hebt dat ie knetterhard staat te schreeuwen in de straat om deze tijd, en je krijgt een grote bek terug + nog meer geschreeuw, mag je dan met een knuppel tegen zoiemand aanlopen?
Ook niet als ik per ongeluk net struikel voordat ik bij diegene ben, wat erin resulteert dat mijn knuppel geheel toevalligerwijs snoeihard tegen het hoofd van meneer aankomt?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Erik, wel tegenaanlopen, slaan mag niet
Uuhhhhquote:
Uiteraardquote:
Conditie is ook niet relevant verder, daar hoef je niks aan te doenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Uuhhhh
Moet eerst nog sportkleding (schoenen vooral) hebben. En mezelf kennende ga ik daar geen tijd voor vrijmaken![]()
Ik fiets veel hèquote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef eer-ik het volgende:
Conditie is ook niet relevant verder, daar hoef je niks aan te doen
Jij ook uit Nijmegen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef Wouser het volgende:
0:04? Uitgaan Nijmegen?
Heyquote:
Checkquote:
jij vast welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef Wouser het volgende:
0:04? Uitgaan Nijmegen?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:13 schreef PieterBas het volgende:
Waarom maken ze op de radio grappen die 7 maanden gelopen leuk waren.. en nu eigenlijk niet meer...
Ahmed the dead terrorist is gewoon niet grappig meer!!
Ik zag de filmpjes op Rick z'n site staan, dus zal wel jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:17 schreef jna het volgende:
Midnr zeker?
Jezusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag de filmpjes op Rick z'n site staan, dus zal wel ja
Kom op zeg, het was een keer leuk.. en zodra Jamba iets gaat gebruiken is het allang niet leuk meer..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:17 schreef jna het volgende:
[..]
Midnr zeker?
Dat hele programma is al maanden niet meer leuk dus waarschijnlijk dacht Rick: "als ik nou grappen gebruik uit de tijd dat mijn programma nog leuk was..."
Ga je het weer opnemen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:23 schreef Piles het volgende:
Ik luister nu gewoon lekker Rob Stenders @ 3FM, met goeie muziek
En volgende week begint de Morning EM al
3FM zet zelf de podcasts online, maar ik ga nog wel een poging voor de webcambeelden doen jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef jna het volgende:
Ga je het weer opnemen?
aangezien ik niet zo vroeg ga opstaan
Trust me... Als iedereen.. Silence.... I kill op zijn telefoon heeft staan.. is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Achmed the dead terrorist is en blijft leuk.. net als peanut
Nee dat klopt, dat is ook niet leuk..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Trust me... Als iedereen.. Silence.... I kill op zijn telefoon heeft staan.. is het niet leuk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |