Welkomquote:Op maandag 14 juli 2008 22:55 schreef Wouser het volgende:
Ik begin in September met mijn stage bij Boschin Duitsland, Viersenr. Als goed is, is vandaag contract opgesteld en ga morgen even bellen wanneer ik kan komen
Kortom tvp
Idemquote:
Ja en ik ga nu ook slapenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee
Maar je was ook weer offline zag ik....
Ja moet lukkenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nog niet geschoren, hmm. Morgen maar
joe, trustequote:Op maandag 14 juli 2008 23:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu ook slapen. Ben nog een beetje naar de k
.
Jo.
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef mash_ het volgende:
omg... komt me moeder nog wat t shirt brengen die gewassen waren. ziet ze een valentijnskaart liggen die ik gevonden had en even op me kast gelegd hadgaat ze hem lezen.... daarna meteen hele ondervraging van wie die was.. Ouders
heb je je mama daar niet over verteld?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef mash_ het volgende:
omg... komt me moeder nog wat t shirt brengen die gewassen waren. ziet ze een valentijnskaart liggen die ik gevonden had en even op me kast gelegd hadgaat ze hem lezen.... daarna meteen hele ondervraging van wie die was.. Ouders
Nee ik blijf niet bezigquote:Op maandag 14 juli 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb je je mama daar niet over verteld?hoe durf je!
Een nieuweling, wat schattig nogquote:Op maandag 14 juli 2008 23:27 schreef Wouser het volgende:
Hier word ook om de minuut gepost zegniet bij te houden
Dit is nog rustig hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 23:27 schreef Wouser het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:27 schreef Wouser het volgende:
straks gaat ze de post nog openen voordat jij hem ontvangtquote:
Hey ik ben geen teddybeer he waar je even fijn in kunt knijpenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Een nieuweling, wat schattig nog![]()
Dit is nog niks joh, het is rustig nu
* ook.quote:
Daar oordelen wij wel overquote:Op maandag 14 juli 2008 23:29 schreef Wouser het volgende:
[..]
Hey ik ben geen teddybeer he waar je even fijn in kunt knijpen![]()
Nee dat doet ze niet, hoop ik voor haarquote:Op maandag 14 juli 2008 23:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SLOWchat he
[..]
straks gaat ze de post nog openen voordat jij hem ontvangt
Altijd met nieuwe visjes in de zeequote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
En het is hier zowaar nog gezellig ook
I'm a sharkquote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Hey, een groentje
Welcome, fish! Don't drop the soap.
Hehe, ik ben nieuw hier, maar voel me niet zo FOK! nieuwquote:Op maandag 14 juli 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Altijd met nieuwe visjes in de zee
Dean!, hoe staat het met de muziek?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Hey, een groentje
Welcome, fish! Don't drop the soap.
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee dat doet ze niet, hoop ik voor haar
ze heeft wel opeens een hyves aangemaakt :S vind ik ook wel engals ze me krabbels gaat lezen
2 visjes.. je hebt gelijk... jij bent ook nog redelijk nieuwquote:Op maandag 14 juli 2008 23:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik ben nieuw hier, maar voel me niet zo FOK! nieuw
I know maar ik heb geen photoshop meer op me laptop staan dus heb maar zo gelatenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef jna het volgende:
Wouser volgens mij staat er een spelfout in je usericon. "Wouser vind je lief" moet zijn "Wouser vindt je lief"
Mijn moeder heeft via een forum waar ze zit een prijs voor beste weblog gekregenquote:
weet ikquote:Op maandag 14 juli 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 visjes.. je hebt gelijk... jij bent ook nog redelijk nieuw
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft via een forum waar ze zit een prijs voor beste weblog gekregen
Dat was ik al weer vergetenquote:
okquote:Op maandag 14 juli 2008 23:35 schreef Wouser het volgende:
[..]
I know maar ik heb geen photoshop meer op me laptop staan dus heb maar zo gelatenen ik ben te lui om even photoshop te installeren
Ergens wel jaquote:
Die zag ik ookquote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef jna het volgende:
Wouser volgens mij staat er een spelfout in je usericon. "Wouser vind je lief" moet zijn "Wouser vindt je lief"
Mijn moeder weet heel goed dat ik veel op Fok! zit, en verder nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |