Hehe, ja hoor het is wel goed maar een beetje overdonequote:
Ja was het zekerquote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
Idd ja.. beetje proppen en het past wel hooroke ik weet dat het fout klinkt
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ja hoor het is wel goed maar een beetje overdone![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja was het zekerheel me kamer lag wel vol
en was nogal heel erg warm
Oh zuchtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dan doe ik voortaan wel niet zo vrolijk...
ik ben nog altijd een vrouw hequote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh zucht
Doe maar vrolijk dat was leuker
Jij komt ook snel in je dipje danquote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben nog altijd een vrouw hegelukkig, kwam alweer bijna in m'n dipje terecht
in de zin van: ik lag niet alleen in bed, en het was 25graden buiten. en lagen dus met zijn 6en op 1 kamer... Nou dan krijg je het vanzelf wel warmquote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]gaaf!!
uh warm? in welke zin?
ik heb ooit twee vriendinnen in m'n bed gehad, terwijl m'n bed tegen een warme verwarming aanstond.. dat is pas warm
Vandaag even wel.. sorryquote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij komt ook snel in je dipje dan
Doe maar niet
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]gaaf!!
uh warm? in welke zin?
ik heb ooit twee vriendinnen in m'n bed gehad, terwijl m'n bed tegen een warme verwarming aanstond.. dat is pas warm
Ik dacht al dat je zoiets bedoeldequote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
in de zin van: ik lag niet alleen in bed, en het was 25graden buiten. en lagen dus met zijn 6en op 1 kamer... Nou dan krijg je het vanzelf wel warmhoef je niks boeiends voor tedoen
Festival kan ik in komen, maar echt kamperenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef Deansensitized het volgende:
Met een tentje op een festival
Of gewoon op de camping
Te gek toch
die meisjes die gaan huilen als ze een verkeerde kleur auto krijgenquote:
Als ik zou willen zou ik dat nu bijna elke avond kunnen doen, met nog leukere meidenquote:
quote:
Blijf nou eens van de meiden af, zo blijft er voor ons toch niks overquote:Op maandag 14 juli 2008 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik zou willen zou ik dat nu bijna elke avond kunnen doen, met nog leukere meiden
Is vet man, lekker primitiefquote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Festival kan ik in komen, maar echt kamperen
Ze krijgen een SLRquote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
die meisjes die gaan huilen als ze een verkeerde kleur auto krijgenookal krijg ze dan als nog een auto van 100K +
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
Blijf nou eens van de meiden af, zo blijft er voor ons toch niks over
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Vakantie hoort luxer als dan thuis te zijn
VERHUIS dan!!!quote:
Pff.. hopeloosquote:Op maandag 14 juli 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar Zeeland is wel leuk
En over een jaar misschien hè
Ja, best welquote:
Het was niet echt serieusquote:
Misschien tot vannachtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ben weg, nog even brood smeren en dan werken, dus tot straks![]()
Meters per uur?quote:
SLR 5.5quote:
6 minuten geen berichten, overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou net gaan zeggen dat opic is doodgebloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |