Kom je aan Zeeland, dan kom je aan onsquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:dat doe ik ook zeker .. zeker nu.. snel op je teentjes getrapt zeg zijn die zeeuwen
De Duitsers brengen toch meer op, dan die gierige Hollandersquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:dat doe ik ook zeker .. zeker nu.. snel op je teentjes getrapt zeg zijn die zeeuwen
Ik heb het niet zo met tentjes.. verder niks mis mee..quote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tentje op een camping
Wat is daar mis mee?
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Veelen vooral als het in Nederland is :p
Ik had wel kunnen aanbieden om hier te overnachten, maar ik weet dat daar geen plaats voor is, dus waarom zou ik het dan in eertse instantie doen als ik toch al weet dat het niet gaat werken.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met tentjes.. verder niks mis mee..
ging er meer om dat ie niet effe gewoon aanbood om bij hem te overnachtenheeft ie nog wat te leren
Dan is het goedquote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met tentjes.. verder niks mis mee..
ging er meer om dat ie niet effe gewoon aanbood om bij hem te overnachtenheeft ie nog wat te leren
D_A !!quote:
Jij ook alquote:Op maandag 14 juli 2008 20:56 schreef Deansensitized het volgende:
En zit al druk Friends te kijken Kees
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had wel kunnen aanbieden om hier te overnachten, maar ik weet dat daar geen plaats voor is, dus waarom zou ik het dan in eertse instantie doen als ik toch al weet dat het niet gaat werken.
ELLEEUUU.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had wel kunnen aanbieden om hier te overnachten, maar ik weet dat daar geen plaats voor is, dus waarom zou ik het dan in eertse instantie doen als ik toch al weet dat het niet gaat werken.
Jij weet dus wel hoe het moetquote:Op maandag 14 juli 2008 20:58 schreef mash_ het volgende:![]()
voor het eerst dat ik deze smile met een reden kan gebruiken:
Ja, Blijkbaarquote:
quote:
Gezelligquote:Op maandag 14 juli 2008 21:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, BlijkbaarEn bij mij is sowieso ruimte op me kamer . en anders maak ik die wel
en hebben wel is 8fokkers in me huis geslapen
![]()
dus ja
Ik probeer wta vrolijker te doenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Wat een ontvangst"
Ik zal niet doordenkenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
Idd ja.. beetje proppen en het past wel hooroke ik weet dat het fout klinkt
![]()
Zoek de middenweg.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik probeer wta vrolijker te doen![]()
Lukt het al?
ga je gang hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |