Maar je krijgt veel meer waar voor je geld? Je kan gewoon bellen in het buitenland, en je kan gwn een abbo van 1 jaar kiezen.. Ik zou het nieteens erg vinden om meer geld kwijt te zijn, voor die vrijheid betaal ik welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nou misschien omdat je minstens 525 euro kwijt bent voor het toestel en dan alsnog een abbo moet afsluiten met snel internet en dan uiteindelijk weer net zoveel kwijt ben als bij t-mobile hier
bellen in het buitenland kan ook gewoon met t-mobile, je krijgt precies dezelfde iphone, enige voordeel is dan het eenjarige abbo maargoed het tweede jaar heb je wel betaald met die 615 euroquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar je krijgt veel meer waar voor je geld? Je kan gewoon bellen in het buitenland, en je kan gwn een abbo van 1 jaar kiezen.. Ik zou het nieteens erg vinden om meer geld kwijt te zijn, voor die vrijheid betaal ik wel
aanmelden bij de app store door al je gegevens in te vullenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Moet ik ergens lid van worden om dit te downloaden ofzo?
hoe kan ik dat doen? Via de iphone of gewoon via de pc?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
aanmelden bij de app store door al je gegevens in te vullen
je kon hem al gewoon met alle andere t-mobile abbo's afsluiten alleen ligt de prijs dan hoger van je iphonequote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Trouwens, er komen nu ook gewone bundels voor de iphone. niet alleen de speciale dus...
denk dat dat us gaat veranderen..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
je kon hem al gewoon met alle andere t-mobile abbo's afsluiten alleen ligt de prijs dan hoger van je iphone
ja, die lag op 1000 euroquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
je kon hem al gewoon met alle andere t-mobile abbo's afsluiten alleen ligt de prijs dan hoger van je iphone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |