yep... tegenwoordig maakt het niet uit of je accu half vol is of leeg. Natuurlijk wordt de batterijduur wel een stuk lager als je hem vaak oplaad. Je zult in begin toch een stuk intensiever gebruikmaken van de iphone... Dus ik denk dat je geen problemen zult hebben (maar ik heb d'r nog geen één.. dus ik weet het nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat inmiddels niet achterhaald, het "geheugeneffect" van batterijen?
Owquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
yep... tegenwoordig maakt het niet uit of je accu half vol is of leeg. Natuurlijk wordt de batterijduur wel een stuk lager als je hem vaak oplaad. Je zult in begin toch een stuk intensiever gebruikmaken van de iphone... Dus ik denk dat je geen problemen zult hebben (maar ik heb d'r nog geen één.. dus ik weet het niet)
nee dat was vroeger met die oude batterijen, tegenwoordig maakt het niet uit hoe je je batterij oplaad, hij gaat toch wel snel naar de klotequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
OwDat wist ik dan weer niet. Was nog steeds in de veronderstelling dat tussentijds opladen je accu zum Kloten hielp
Nee. NiMH accu's hebben nog steeds een geheugeneffect; alleen voor de vandaag populaire Li-Ion accu's geldt dit niet. Sterker nog, helemaal leeg laten lopen en weer opladen is voor Li-Ion juist extra slecht, als ik het me goed herinner. Juist zo vol mogelijk laten verlengt de levensduur.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat inmiddels niet achterhaald, het "geheugeneffect" van batterijen?
http://www.apple.com/nl/batteries/iphone.html gaat zelfs specifiek over de iPhonequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef Ravage het volgende:
Apple heeft een mooie pagina over hoe om te gaan met je accu:
http://www.apple.com/nl/batteries/
quote:Bovendien kun je een lithium-ionbatterij op elk gewenst moment opladen
Als ik het dus goed begrijp gaat de accu een beperkt aantal uren mee en niet een beperkt aantal keer opladen?quote:Dat de lading van de batterij in één laadcyclus volledig wordt opgebruikt, betekent niet noodzakelijkerwijs dat je de batterij binnen één cyclus maar één keer oplaadt. Stel dat je op een dag een paar uur naar je iPod luistert, daarbij de helft van de lading van de batterij verbruikt en deze vervolgens weer compleet oplaadt. De volgende dag doe je hetzelfde. In dit geval is er sprake van één laadcyclus en niet twee. Je kunt de batterij dus meerdere malen opladen binnen één laadcyclus. Met elke volledige laadcyclus vermindert de capaciteit van de batterij een beetje.
ja en? je zit gewoon aan je oude abbo vast en daar word je iphone abbo aanvast geplakt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.bright.nl/iphone-3g-wel-voor-huidige-t-mobile-abonnees
Precies, zo kan je ook zeggen dat je als huidige vodafone klant al een iPhone kan bestellen. Heb je wel dubbele maandlasten voor je mobiel, maar het kan wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja en? je zit gewoon aan je oude abbo vast en daar word je iphone abbo aanvast geplakt.
Ugh en het schijnt ook kut te zijn met Vista x64... naja maar even een vmware machine aanmaken. 32 bits OS is ruk...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee van XP naar Vista is Downgraden!
Naar Mac OS X is upgraden!![]()
Dat je m kwijtgeraakt bent en dat ie daarna gestolen is....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat de neuq is Lost & Stolen?
Ik vraag me seriues af hoeveel mensen d'r nu opeens zijn telefoon als lost en stolen opgevenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je m kwijtgeraakt bent en dat ie daarna gestolen is....
hmm.. Wat is dan het probleem? Waarom loopt niet iedereen met belgische toestellen rond dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:01 schreef super-muffin het volgende:
Is niet nodig, die toestellen uit België zijn al simlockvrij. Er zit ook geen countrylock op ofzo.
nou misschien omdat je minstens 525 euro kwijt bent voor het toestel en dan alsnog een abbo moet afsluiten met snel internet en dan uiteindelijk weer net zoveel kwijt ben als bij t-mobile hierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hmm.. Wat is dan het probleem? Waarom loopt niet iedereen met belgische toestellen rond dan?Hebben ze zeker net zoveel voorraad daar als in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |