of ze belonen de mensen er moeite voor doen om naar de winkel te gaan i.p.v. die luie donders die vanuit hun luie stoel bestellenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:15 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee.. en heb hem besteld om 0:40 op 11-juli. Als je hem nu besteld dan is de levertijd veel langer dan 6 weken. t-mobile vind de klanten die gelijk bestellen iets minder belangrijk dan de mensen die hem in de winkel kopen... zeer slecht en triest van t-mobile.
Dat geeft de burger moed! Ik ben ernstig benieuwd. Hoop dat T-Mobile morgen weer een levering krijgt ofzo... Met een beetje mazzel kan ik 'm dan misschien zaterdag wel even ophalen. *fingers crossed*quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:17 schreef Rnej het volgende:
mijn phone krijgt steeds betere batterijduur...
de batterij indicator moest idd zichzelf ijken.. wannnt, in t begin bleef ie 3 uur op 10% staan.... en nu blijft ie gewoon eerst een uur of 12 - 15 op 100% staan voor hij pas begint te lopen ....
sinds gisteravond 11 uur uit de lader en nu om 7 uur is hij net op 90% gesprongen.... dusss.. prima!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:23 schreef LoveHenk het volgende:
een vriend van me claimt dat zijn iphone via software hack een 3g versie kan worden, correct?
C-C-C-COMBO BREAKERquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tenzij die softwarehack z'n iPhone ineens voorziet van een GPS-unit en een plastic achterkant én nog een x-aantal andere zaken die toch écht meer hardwarematig zijn, dan nee... Je kan wél de firmware van de iPhone (versie 2.0) op de oude iPhone zetten... Maar dan moet ie eerst gejailbreakt worden, anders heeft je maat er weinig aan vermoedelijk.
Deed ik alquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:24 schreef XiChico het volgende:
Accuduur gaat hier ook beter. En via netstroom opladen is ook chiller.
Die is niet SIMlockvrij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:22 schreef LoveHenk het volgende:
op het nieuws hoorde ik dat in zwisterland dat ding simlock vrij voor 350 te koop is
correct?
die zit er gewoon bij hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Deed ik alHad zo'n oplader gekocht bij de MM die je voor de ipod ook kon gebruiken. Met usb enzo
Bij de 1e iPhone niet hoorquote:
ja jij misschien, maar dit sletje nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ach wat maakt die accuduur nou uit, als ik thuiskom dan gaat die toch in de dock, en meestal ben ik elke avond wel thuis
tsjah... eh... moet je die ook nie kopen he!quote:
ja, dat kan ik niet ruiken...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:39 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
bij de eerste niet.
Daar had ik het over.
Lijkt me, net als bij een normale accu knap verneuqeratief voor je accu... Tussentijds opladen schijnt niet erg okee te zijn voor de levensduur van het accuutje. Beter is om het ding helemaal op te laden, (bijna) helemaal op te gebruiken en dan pas weer helemaal op te laden...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ach wat maakt die accuduur nou uit, als ik thuiskom dan gaat die toch in de dock, en meestal ben ik elke avond wel thuis
Is dat inmiddels niet achterhaald, het "geheugeneffect" van batterijen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lijkt me, net als bij een normale accu knap verneuqeratief voor je accu... Tussentijds opladen schijnt niet erg okee te zijn voor de levensduur van het accuutje. Beter is om het ding helemaal op te laden, (bijna) helemaal op te gebruiken en dan pas weer helemaal op te laden...
yep... tegenwoordig maakt het niet uit of je accu half vol is of leeg. Natuurlijk wordt de batterijduur wel een stuk lager als je hem vaak oplaad. Je zult in begin toch een stuk intensiever gebruikmaken van de iphone... Dus ik denk dat je geen problemen zult hebben (maar ik heb d'r nog geen één.. dus ik weet het nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat inmiddels niet achterhaald, het "geheugeneffect" van batterijen?
Owquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
yep... tegenwoordig maakt het niet uit of je accu half vol is of leeg. Natuurlijk wordt de batterijduur wel een stuk lager als je hem vaak oplaad. Je zult in begin toch een stuk intensiever gebruikmaken van de iphone... Dus ik denk dat je geen problemen zult hebben (maar ik heb d'r nog geen één.. dus ik weet het niet)
nee dat was vroeger met die oude batterijen, tegenwoordig maakt het niet uit hoe je je batterij oplaad, hij gaat toch wel snel naar de klotequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
OwDat wist ik dan weer niet. Was nog steeds in de veronderstelling dat tussentijds opladen je accu zum Kloten hielp
Nee. NiMH accu's hebben nog steeds een geheugeneffect; alleen voor de vandaag populaire Li-Ion accu's geldt dit niet. Sterker nog, helemaal leeg laten lopen en weer opladen is voor Li-Ion juist extra slecht, als ik het me goed herinner. Juist zo vol mogelijk laten verlengt de levensduur.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat inmiddels niet achterhaald, het "geheugeneffect" van batterijen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |