abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60148764
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Witte fapphone... serieus ik vind de witte lelijk..
Eens! Zwart is veel mooier , en Aluminium natuurlijk het mooist ..
pi_60148921
Ik hoop dat ze het volgende patroon volgens:

gisteren: BC
vandaag: PH
morgen: webshop
Dit keer zonder signature
pi_60149171
Mijn witte iphone 16g en de zwarte 16 gig van me vriendin wordt zometeen thuis bezorgd!
Topservice bij the Phonehouse!
pi_60150402
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:38 schreef Roi het volgende:

[..]

Als je iets wilt kopen uit de Store krijg je een melding dat je moet updaten.
Dat is wel balen ja. Ik verwacht dat het nog maximaal een week duurt ofzo..
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:12:06 #130
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60151645
Snap het niet. Waarom is de status van je iPhone belangrijk voor het kunnen kopen via de iTunes Store. Mensen zonder iPhone kunnen toch ook liedjes kopen.
2000 light years from home
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:04:37 #131
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_60155634
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:38 schreef Roi het volgende:

[..]

Als je iets wilt kopen uit de Store krijg je een melding dat je moet updaten.
Ik kan gewoon kopen hoor . Ik heb monkey ball al klaarstaan voor als ik geupgrade ben naar 2.0 . Zit nu op 1.1.3 , maar dat heeft niks te maken met kopen in de appstore. Als ie dat aangeeft heb je dan toevallig je iphone aan je mac/pc hangen ? Zo ja haal hem er eens vanaf en probeer het dan.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_60159606
Fuck, zit nu met 2 abo's 3 maand lang.
Vriend van me heeft mijn abo bij hem in de shop aangevraagd en geactiveerd. Daarna kwam hij de iphone bij me thuis brengen. Alleen ivm nummerbehoud op 19 oktober moest mijn tmobile abo pas ingaan op 19 oktober en niet gisteren. Maar hij heeft dus gisteren gedaan. Nu moet ik 3 maand 45 euro per maand extra betalen.
Hopelijk kan hij dit met zijn baas oplossen voor mij.
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:22:09 #133
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60159721
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:13 schreef nelisb het volgende:
Vriend van me heeft mijn abo bij hem in de shop aangevraagd en geactiveerd. Daarna kwam hij de iphone bij me thuis brengen. Alleen ivm nummerbehoud op 19 oktober moest mijn tmobile abo pas ingaan op 19 oktober en niet gisteren. Maar hij heeft dus gisteren gedaan. Nu moet ik 3 maand 45 euro per maand extra betalen.
45 euro is wel veel ja per maand. Hoop dat het lukt.
pi_60160021
Vind gewoon zonde van mn geld. Tuurlijk kan ik alvast mijn iphone gebruiken bla bla bla. Maar loopt met 2 telefoons en dat wil ik niet. Want mijn huidige nummer is te mooi om niet te gebruiken.

Hij is zeg maar

06abbccbba
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:51:18 #135
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60160172
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:41 schreef nelisb het volgende:
Vind gewoon zonde van mn geld. Tuurlijk kan ik alvast mijn iphone gebruiken bla bla bla. Maar loopt met 2 telefoons en dat wil ik niet. Want mijn huidige nummer is te mooi om niet te gebruiken.

Hij is zeg maar

06abbccbba
heey dat wil ik ook. Ik heb alleen maar nummers.
pi_60161975
toch even een TerugVindiPhone...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60162748
misschien niet heel erg bright van mij.. maar ik heb hem via internet besteld.. :S er staat dat het MAXIMAAL 6 weken duurt.. is er iemand die hem al binnen heeft gekregen via een online bestelling ?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_60162946
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:07 schreef paaskannekoekje het volgende:
misschien niet heel erg bright van mij.. maar ik heb hem via internet besteld.. :S er staat dat het MAXIMAAL 6 weken duurt.. is er iemand die hem al binnen heeft gekregen via een online bestelling ?
nee.. en heb hem besteld om 0:40 op 11-juli. Als je hem nu besteld dan is de levertijd veel langer dan 6 weken. t-mobile vind de klanten die gelijk bestellen iets minder belangrijk dan de mensen die hem in de winkel kopen... zeer slecht en triest van t-mobile.
pi_60163198
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:15 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

nee.. en heb hem besteld om 0:40 op 11-juli. Als je hem nu besteld dan is de levertijd veel langer dan 6 weken. t-mobile vind de klanten die gelijk bestellen iets minder belangrijk dan de mensen die hem in de winkel kopen... zeer slecht en triest van t-mobile.
ik heb hem overdag op 11 juli besteld, dus zal dan ook wel eind augustus worden i guess..
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_60165840
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:13 schreef nelisb het volgende:
Problem fixed. Krijg in 1 keer volgende week die 3 x 45 euro op me rekening gestort.
pi_60166775
Werd net door Orange gebeld, of ik m'n aflopende abo, dat ik eigenlijk al wou opzeggen, wou verlengen. Ik probeerde het maar, en zei : "misschien, als jullie een leuke aanbieding met de iPhone voor me hebben, aangezien jullie met t-mobile samen gaan?". Na even nadenken (geen idee waarom) bood de vriendelijke man me een iPhone 16 GB voor 49,95 aan i.c.m. een abbonement van 29,95 p/m. Opzich best interessant, ben alleen bang dat het dan echt 2 maanden gaat duren voordat ik m'n iPhone heb, aangezien nieuwe klanten wel voorrang zullen krijgen
pi_60167119
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:07 schreef paaskannekoekje het volgende:
nee, niet ontvangen nog. Ik ga maar gewoon uit van minimaal 6 weken...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:55:55 #143
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_60167948
quote:
Safe code....
So we’ve been working hard on getting the release ready and during this process we’ve been fixing some final bugs, the actual base of PwnageTool application is working fine and working with all devices that we support. We’ve been restoring our devices to various firmware revisions so that we can try to reproduce the conditions that most users will have. We are able to fully install any applications on any part of the current devices running 2.0 (and b103) and these versions are the iPhone 114, iPhone 2.0, iPhone 3G.

Apple released an update (b103) just before we were about to release and that support had to be added to the current version, it is pointless to release something that doesn’t work on devices out of the box (we’ve been told new 3Gs will have this firmware), we don’t want drama, and we want to do as little support as possible, so we want to make it right the first time.

It was lucky that we delayed slightly as we discovered a bug that causes unexpected behavior when using AppStore and Cydia on the same device. We are working on fixing that bug now, we don’t anticipate it is a big one, it has some really odd side effects, causing WiFi dropouts and the loss of stored passwords for WiFi networks. Of course this is only a minor software issue, nothing like the horrible static MAC address that another “elite byte adjuster” forced upon their users.

So, currently (when released) PwnageTool 2.0 will support:-

iPhone (1st Gen) with 2.0 - Activated, Unlocked & Jailbroken, (with support for third party applications).

iPod Touch with 2.0 - Activated & Jailbroken, (with support for third party applications).

iPhone (3G) with 2.0 - Activated, Jailbroken (with support for third party applications).

We’ve made some progress on the baseband unlock of the 3G device, but at this point PwnageTool will not support 3G unlocking or BootNeuter on the 3G device. It is, of course supported on the first generation device with 2.0. We’ll push out an update with 3G support if and when it is completed.

As soon as we fix this up and test a bit more we’ll be ready for release, we’ll get back to you with a release schedule soon.

Please loosen that seatbelt slightly while our cabin crew serve you complimentary drinks.
Dev team is bijna klaar .

Bron: blog.iphone-dev.org
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:00:59 #144
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_60168077
Woei .
pi_60168372
Helaas nog gene unlock voor de nieuwe iphone!
Maar voor de mensen met de 1ste generatie word het wachten beloond!
  Redactie Games donderdag 17 juli 2008 @ 16:18:34 #146
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60168494
Guttegut, wat heeft iedereen toch zo'n haast met de iPhone...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:31:27 #147
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60170203
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dev team is bijna klaar .

Bron: blog.iphone-dev.org
W00t! Unlocken die handel en vlammen maar!
pi_60170238
Zojuist de zwarte 16gig besteld, binnen 6 weken binnen!
PS4 online: micro_nl
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:38:26 #149
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60170347
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Zojuist de zwarte 16gig besteld, binnen 6 weken binnen!

Mooie app: http://www.veiosoft.com/
pi_60170451
Ze hebben me vandaag gebeld van t-mobile. Mijn iphone 8gb was binnen. Ik heb hem via de webshop besteld om 0:48 (bevestigingsmail kwam toen binnen). mijn iphonenummer is beneden 9999000150.

Je moet helaas thuis zijn om iphone te krijgen. Dus ik kan mijn iphone niet eerder krijgen dan volgende week woensdag... Maar dat is nog wel te overzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')