ze plaatsen geen huis,tuin en keuken pcquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:08 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Slechte zaak, ze komen nu wel onprofessioneel over.
whahaha! Moest je daar nu zolang over twijfelen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:20 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
SorryIk ben er op de gok heen gegaan
Hoe bevallen de vinger afdrukken op de achterkant?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:58 schreef RHCPeter het volgende:
Heb hem toch gehaald. Heb nu de 16 gig black edition
Bij die nachtverkoop in Rotterdam waren er ook wel wat meer als 500 te krijgen. In eerste instantie bleek al dat er 550 mensen werden toegelaten, maar door een foutje in mijn contract moest ik even mee naar boven en daar vertelde zo'n medewerker dat er op dat moment 2000 iphones klaar stonden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Da's ook verneuqeratief. Staan dus gewoon tig-duizend iPhones te wachten ergens, maar omdat de server het activeren van die dingen niet aan kan worden ze niet verstuurd.
whehehequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe bevallen de vinger afdrukken op de achterkant?
ik heb in de grote steden (amsterdam, rotterdam en den haag) gewoon prima bereik op 3g..quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik overweeg me te laten verleiden tot het meegaan in deze hype
Ik begrijp het goed dat je voor 30 euro p.m. 150 minuten kan bellen, 150 smsjes kan sturen en onbeperkt internet hebt?
Hoe zit dat als je minder belt, neem je die minuten dan mee?
En hoe zit het met de landelijke G3 dekking? Ik begrijp dat deze niet overal aanwezig is. Is hier info over te vinden (waar wel en waar niet) en gaan ze deze dekking nog uitbreiden?
whehehequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe bevallen de vinger afdrukken op de achterkant?
Kloptquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik overweeg me te laten verleiden tot het meegaan in deze hype
Ik begrijp het goed dat je voor 30 euro p.m. 150 minuten kan bellen, 150 smsjes kan sturen en onbeperkt internet hebt?
2 maanden kun je meenemenquote:Hoe zit dat als je minder belt, neem je die minuten dan mee?
RSI ken ik welquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:07 schreef Rnej het volgende:
surfen.. tsjah, gewoon wat meer RSS feeds regelen mocht je geen bereik hebben
rss feeds zijn alleen tekst-feeds.. kan je op abonneren in je mailprogramma of gewoon naar browsen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
RSI ken ik wel
Kun je het ook in Jip en Janneke taal zeggen?
*kijkt even naar zijn eigen witte iPhone 3G*quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
*Witte 16GB op zijn bureau heeft*
Wat denk je? al gehoord dat er een hack is voor die nieuwe update??quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:05 schreef Roi het volgende:
Ik heb een 1.1.4 iPhone (gehackt offcourse) uit de VS, nu geeft iTunes aan dat er een update is voor de iPhone. Kan ik die installeren of moet ik dat juist laten?
Datzelfde deel wat jij niet begrijpt van "m'n abo begint pas op 3 aug"quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:45 schreef Rnej het volgende:
what part of "onbeperkt internet" don't you understand?
Ok thanks.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Wat denk je? al gehoord dat er een hack is voor die nieuwe update??
Nee dus.. Beetje zelf nadenken dus. Volg het nieuws van iphoneclub.nl, daar komt wel te staan als het gebeurd is.
Je kunt toch gewoon op 1.1.4 draaien?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:15 schreef Roi het volgende:
[..]
Ok thanks.
Dan kan ik dus (tijdelijk) geen liedjes downloaden via de store!
I know, maar ik had zoiets van: "niet geschoten is altijd mis".quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:26 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je weinig kans maakt.. het kunnen opvragen van je tegoed is een extra service, en komt helemaal niet in het contract voor. Lijkt me dus niet dat Vodafone in gebreke is. dus eenzijdig opzeggen van het contract is dan niet mogelijk
Als je iets wilt kopen uit de Store krijg je een melding dat je moet updaten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon op 1.1.4 draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |