Zullen we die dan niet een keertje delen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
hell yeah
squeeze me van kraak en smaak als ringtone <3
Ik wil ook! Ik wil ook!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
hell yeah
squeeze me van kraak en smaak als ringtone <3
Ik snap het dus niet! Ik heb op t-mobile.nl een iphone besteld en nog steeds niks gehoord. Ik heb een iphone nummer van rond de 100 (dus its van 9999000100). Ik hoorde al dat ze de 9999004000 al gehaald hebben. Als dat zo doorgaat dan verwacht ik dat de mensen die nu bestellen over een jaar een iphone kunnen krijgen! Tenminste met deze snelheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef FRaGMaN het volgende:
Mijn Iphone ligt klaar om op te halen bij de T-Mobile shop. Jammer dat het systeem er al de hele dag uit ligt dus kunnen ze hem niet activeren.
Gisteren de shop binnengelopen om 4 uur. Daar ingeschreven op de reserveringslijst. Ik was 3e op de lijst, vanmiddag om 2 uur werd ik gebeld dat ie binnen was. Ze hadden er weer 12 binnen net als vrijdag.quote:
Ik ben 9999002937, verwacht 'm dus pas over 5 weken of langer. :|quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik snap het dus niet! Ik heb op t-mobile.nl een iphone besteld en nog steeds niks gehoord. Ik heb een iphone nummer van rond de 100 (dus its van 9999000100). Ik hoorde al dat ze de 9999004000 al gehaald hebben. Als dat zo doorgaat dan verwacht ik dat de mensen die nu bestellen over een jaar een iphone kunnen krijgen! Tenminste met deze snelheid.
Ik zal daarom mensen ook sterk afraden om een iphone via tmobile.nl te bestellen als ze binnen 3 maand een telefoon moeten hebben (of er moet natuurlijk gauw een hele grote levering weer komen).
Iemand nog een idee?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:34 schreef RHCPeter het volgende:
TVP
Naja laat ik er ook iets anders neerzetten. Ik zit eigenlijk te twijfelen om komende week bij de nieuwe lichtingen een nieuw contract af te sluiten. Het kutte is dat ik net een aantal weken terug, dus voordat ik wist dat 11 juli de nieuwe uit zou komen, een nieuw sim-only contract heb afgesloten en die niet meer gecancelled kan worden. Nu heb ik 2 keuzes....iemand vinden die dat nieuwe contract over wil nemen. Of gewoon een tweede contract erbij nemen maar ja dan betaal ik knettertje veel
Dus ik denk dat ik maar iemand ga zoeken die mijn contract over wil nemen. Iemand hier??
Of heeft iemand anders hier een andere oplossing?
iedereen die op de album release party is geweest raise his hand!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zullen we die dan niet een keertje delen?
PM onderwegquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
iedereen die op de album release party is geweest raise his hand!
![]()
jullie?
PM je mailadres en ik schiet m jullie kant op met de correcte extensieenkel importeren naar itunes en je hebt je ringtone
Je kunt je abbo afkopen. Stel je hebt een sim-only van 20 euro per maand, en je abbo loopt nog 10 maanden (dat rekent makkelijk) dan reken je 200 euro af, en ben je weer abbo-loos. Houd er wel rekening mee dat veel providers een opzegtermijn van 3 maanden hebben. Ik zit met hetzelfde probleem, heb nog zo'n 10 maanden een Vodafone-abbo a 35 euro per maand, en heb eigenlijk niet zo'n zin om 350 te betalen... maarja... tegelijkertijd wil ik ook zoooo graag een iPhone. Twee abbo's ga ik niet doen, dat wordt me echt wat teveel... zeker omdat ik nu al weet dat ik met mijn Vodafone-aboo met Nokia N70 dan niets meer doe... verwacht ik...quote:
beetje actief gebruik is de batterij zo tussen de 8 a 10 uur op het moment.. Dat is wel zonde jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:03 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb gehoord dat de accuduur niet zo goed is, iemand ervaringen?
iddquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
beetje actief gebruik is de batterij zo tussen de 8 a 10 uur op het moment.. Dat is wel zonde ja
Ik denk echt dat je weinig kans maakt.. het kunnen opvragen van je tegoed is een extra service, en komt helemaal niet in het contract voor. Lijkt me dus niet dat Vodafone in gebreke is. dus eenzijdig opzeggen van het contract is dan niet mogelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:22 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Als ze weigeren om mijn abbo met onmiddelijke ingang te beeindigen, zoals ik 'geëist' heb, dan mogen ze van mij gerust met een ander voorstel (financiële tegemoetkoming, i.v.m. de door mij geleden schade) komen!
Het ging bij mijn iphone alleen aan als ik ging internetten. Had wel de hele dag het gprs logo in beeld omdat ik in een dekkingsgebied zit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:49 schreef FJD het volgende:
GPRS dus. Dan nu de vervolgvragen; kan het kwaad (of gaat het slechts aan als je gaat internetten) en zo ja, hoe zet ik het uit?
Ik zit nu maar in airplane mode omdat ik geen trek heb in hoge kosten
airplane mode schakelt alle antennes uit hequote:Op woensdag 16 juli 2008 07:49 schreef FJD het volgende:
GPRS dus. Dan nu de vervolgvragen; kan het kwaad (of gaat het slechts aan als je gaat internetten) en zo ja, hoe zet ik het uit?
Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:49 schreef FJD het volgende:
sowiesoquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee.
En lijkt 't je logisch dat je kosten maakt als je alleen ontvangst hebt en geen gebruik maakt van internet? Dat is bij een iPhone niet anders dan bij welke andere telefoon dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |