wat heb je aan afleverraporten ? ik heb iig met telfort vaak genoeg gehad dat er een afleverraport kwam en vervolgens was de sms niet aangekomenquote:Op zondag 20 juli 2008 17:14 schreef Here2Stay het volgende:
Oei, las net elders iets over het ontbreken van een afleverrapport als je smst met de G3. Valt dat inderdaad niet in te stellen?
Das voor mij echt een enorme domper..:( en reden om toch gewoon voor een HTC te gaan..
Heb nooit problemen gehad met afleverrapporten.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
wat heb je aan afleverraporten ? ik heb iig met telfort vaak genoeg gehad dat er een afleverraport kwam en vervolgens was de sms niet aangekomen
misschien dat het bij t-mobile wel goed werkt?
Over push gesproken, dat werkt niet echt met mijn Gmail-accountquote:Op zondag 20 juli 2008 20:22 schreef Jarno het volgende:
2.0 is okay olee olee. Halve App Store al leeggetankt, push werkt (kindasorta), verder goede functionele verbeteringen.
Nu nog een 3G..
Dus dat doet ie op de Iphone G3 wel gewoon? Ik ga er er een Vodafone kaart inproppen zogauw de buitenlandse g3 binnen is hier.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:22 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Heb nooit problemen gehad met afleverrapporten.
3G, niet G3. En de iPhone ondersteunt geen afleverrapporten.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Dus dat doet ie op de Iphone G3 wel gewoon? Ik ga er er een Vodafone kaart inproppen zogauw de buitenlandse g3 binnen is hier.
iPhone ondersteund géén afleverrapporten. Ik liet enkel weten dat de afleverrapportages prima werken bij T-Mobile in tegenstelling tot bij Telfort blijkbaarquote:Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Dus dat doet ie op de Iphone G3 wel gewoon? Ik ga er er een Vodafone kaart inproppen zogauw de buitenlandse g3 binnen is hier.
dat is de reden om niet de iphone te nemen? apart..quote:Op zondag 20 juli 2008 21:16 schreef Here2Stay het volgende:
Sorry, bedoel ik. Dank je voor je reply. HTC touch pro here I come dan maar :S
ivm mn werk (en eigen gemoedsrust en info) ben ik nogal gehecht aan die dingen.. Ieder zn tik.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat is de reden om niet de iphone te nemen? apart..
quote:PwnageTool 2.0.1
Well, the response was overwhelming.The downloads brought down several of our servers, and some of them have yet to recover!
It seems that some people have been having problems with our initial release, so we have PwnageTool 2.0.1 for you. It addresses the following issues:
* It auto-finds the bl39 and bl46 files better, if they’re on your computer
* It creates the ~/Library/iTunes/Device Support/ folder if not present, which should help with some 1600 errors people have been having.
* Many people have reported the PwnageTool not starting up at all (the icon never stops bouncing). This issue should be resolved now.
* The Sparkle AppCast URL is fixed in this version, so automatic updates should work for future releases.
Because of the AppCast URL fix, we recommend that everyone who downloaded PwnageTool 2.0 get this version, if they want to stay up to date automatically.
N.B: if PwnageTool 2.0 pwned your phone correctly the first time, you do not need to pwn again with 2.0.1.
The file can be found on _BigBoss_’s repository, or at our friends at Hackint0sh. If you choose to download it from other mirrors, you may want to verify that the SHA1 of the file is 10b6c7dc22286e7b70c3d5a92cda7d117426fda9.
nee dit is niet mogelijk..quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef shroomer het volgende:
kun je je sms weergave ook aanpassen?
Verder heb ik soms dat ik vrienden sms (waar en wat ik aan het doen ben bv) en dat ik daarna ongeveer hetzelfde verhaal wil versturen naar een andere vriend (met aanpassingen) Is dat mogelijk op de iphone. Bij m'n nokia opende ik dan outbox en ging een oude sms bewerken..
Ik las ergens dat de t-mobile genoeg voorraad had. Ze vertragen alleen het uitrollen van de iphones omdat anders hun servers plat liggen. Het zou best kunnen dat de volgende levering pas eind augustus is (wat me heeeeeeel erg sterk lijkt), maar ik denk dat het nog wel ff duurt voordat t-mobile door hun voorraad is.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:47 schreef Zotheid het volgende:
Volgens de man van de KS die ik net sprak komt de volgende levering pas eind augustus.
Dat verhaal heb ik inderdaad ook gehoord. Het lijkt me daarom ook sterk dat eind augustus pas de volgende levering is, zeker omdat er dan zoveel mensen er 1 zouden moeten krijgen zodat de server geheid plat ligt.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:57 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de t-mobile genoeg voorraad had. Ze vertragen alleen het uitrollen van de iphones omdat anders hun servers plat liggen. Het zou best kunnen dat de volgende levering pas eind augustus is (wat me heeeeeeel erg sterk lijkt), maar ik denk dat het nog wel ff duurt voordat t-mobile door hun voorraad is.
Je hebt er alleen geen reet aan, want Installer wordt niet mee geinstalleerd + die zit nog vol met "oude" apps die vermoedelijk niet draaien op de 2.0 firmware...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
PwnageTool 2.0.1 is uit: http://blog.iphone-dev.org/post/42931306/pwnagetool-2-0-1
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |