Dev team download voor de 1e gen natuurlijkquote:
Apart,quote:Op zondag 20 juli 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Enige probleem dat ik heb, is dat de mail niet werkt. Kan ook de mailaccounts die ik onder 1.1.4 al had ingesteld niet verwijderen
. En MobileMe-account toevoegen werkt ook niet...
Bekend probleem, de rechten van de Mail.app staan niet goed dan. Is wel op te lossen d.m.v. een SSH-commando volgens mij.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Enige probleem dat ik heb, is dat de mail niet werkt. Kan ook de mailaccounts die ik onder 1.1.4 al had ingesteld niet verwijderen
. En MobileMe-account toevoegen werkt ook niet...
Kijk eens op Nakko.comquote:Op zondag 20 juli 2008 15:08 schreef XiChico het volgende:
Wat voor ringtone/sms toon hebben jullie? Ik word namelijk gek van die standaard dingen .. hoor je namelijk niet, trilfunctie is dan ook matig. Wil gewoon de nokia sms toon er op hebben, die is lekker duidelijk. Iemand dat al gedaan?
Dit:quote:Op zondag 20 juli 2008 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bekend probleem, de rechten van de Mail.app staan niet goed dan. Is wel op te lossen d.m.v. een SSH-commando volgens mij.
Zag 't net idd. Probleem is echter dat Cydia ook niet werktquote:Op zondag 20 juli 2008 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bekend probleem, de rechten van de Mail.app staan niet goed dan. Is wel op te lossen d.m.v. een SSH-commando volgens mij.
leuke site jaquote:
Van 1.1.3 lukt het iigquote:Op zondag 20 juli 2008 16:45 schreef ook_gek het volgende:
ik heb firmware 1.1.2 er nog op staan. Kan ik hem in 1x door knallen naar 2.0?
Zonder dat het volledig mis gaat?
Is er nog iets om op te letten?
Dat als ie al gepwnd is, als ie niet gepwnd is moet je wel dat pwn 2.0 progje gebruiken.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:07 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij kan dat gewoon. Custom firmware van iPhoneclub downloaden, iPhone uitzetten, home-knop ingedrukt houden, kabel erin, wachten tot het recoveryscherm op de iPhone tevoorschijn komt en dan met iTunes de custom firmware inladen (shift + herstellen).
Tja dat weet ik dus niet. Als ik gewoon inderdaad die firmware er op kan knallen en dat hij direct werkt wil ik het wel doen. Anders nietquote:Op zondag 20 juli 2008 17:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat als ie al gepwnd is, als ie niet gepwnd is moet je wel dat pwn 2.0 progje gebruiken.
Neen. Pwnen is niet nodig, zit al in de custom firmware. Zelf getest. Het enige wat je moet doen is restoren met de custom firmware.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat als ie al gepwnd is, als ie niet gepwnd is moet je wel dat pwn 2.0 progje gebruiken.
weet je of agil mobile massanger er tussen zit. Want die gebruik ik en die moet er echt weer op komenquote:Op zondag 20 juli 2008 17:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neen. Pwnen is niet nodig, zit al in de custom firmware. Zelf getest. Het enige wat je moet doen is restoren met de custom firmware.
Installer is er nog niet voor de 2.0 firmware, je zal het voorlopig met Cydia moeten doen, een soortgelijk iets wat minder goed werkt (je kan geen eigen sources toevoegen volgens mij).
Volgens mij niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet je of agil mobile massanger er tussen zit. Want die gebruik ik en die moet er echt weer op komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |