1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | EEEEEEE PPPPPPP IIIIIII CCCCCCC EE PP PP III CC EE PP PP III CC EEEEEEE PPPPPPP III CC EEEEEEE PPPPPPP III CC EE PP III CC EE PP III CC EEEEEEE PP IIIIIII CCCCCCC EEEEEEE PP IIIIIII CCCCCCC FFFFFFF AAAAAAA IIIIIII LL FFFFFFF AAAAAAA IIIIIII LL FF AA AA III LL FF AA AA III LL FFFFFFF AA AA III LL FFFFFFF AA AA III LL FF AAAAAAA III LL FF AAAAAAA III LL FF AA AA IIIIIII LLLLLLL FF AA AA IIIIIII LLLLLLL |
Wat is een kutverhaald?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:23 schreef gruppo3 het volgende:
als je wat te klagen heb kan niemand normaal reageren
beter kan je hier een topic openen met een of ander kutverhaald\
quote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Beledigen van de topicstarter [ afbeelding ]
Het lijkt een ware sport te zijn geworden in Klaagbaak om de topicstarter zo veel mogelijk te beledigen, en vooral te bashen. Dit soort reacties kunnen een topic heel erg snel verpesten, en vaak loopt het dan ook alleen maar uit op rellen en flame posts. Kortom, als je alleen maar van plan bent de topicstarter te gaan beledigen, dan hoeft je wat ons betreft helemaal niet te reageren. Flames of beledigingen kunnen uiteraard conform de algemene policy verwijderd worden.
Valt mij inderdaad ook op, ik bedoel, je hoeft maar het topic net geopend te hebben of de baggeraars komen er alweer aan. Echt zo jammer, want heel vaak valt het topic ook niet meer te redden.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:27 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het wel met TS eens. Want KLB en ook andere subfora van FOK! worden steeds vaker bevolkt door kereltjes (meestal zijn het mannen) die zelf nooit een topic openen, zelfs niet in staat zijn om iets origineels te bedenken of een complete zin te schrijven, en in ieder topic losse kreten dumpen zoals:
![]()
of
EPIC FAIL
etc, etc.
Kijk, dat er op KLB een afzeikcultuur heerst is prima, dat hoort er voor mij een beetje bij, maar dan wel enigzins onderbouwd. Nu is het een speeltuin voor Josti's geworden.
Je kunt het ook zien als een soort 'usermoderatie', want vaak zijn de klachten die worden volgebaggerd ook te schraal voor woorden.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Valt mij inderdaad ook op, ik bedoel, je hoeft maar het topic net geopend te hebben of de baggeraars komen er alweer aan. Echt zo jammer, want heel vaak valt het topic ook niet meer te redden.
Als je topic verbaggert wordt ligt dat meestal aan een slechte OP.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Valt mij inderdaad ook op, ik bedoel, je hoeft maar het topic net geopend te hebben of de baggeraars komen er alweer aan. Echt zo jammer, want heel vaak valt het topic ook niet meer te redden.
quote:
oei die ben ik echt glad vergeten!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:21 schreef Fha het volgende:
Ts kan er niet mee om gaan
maar eigenlijk wel terechte klacht
Jij bent toch ook zo'n figuur dat altijd kommentaar heeft op iedere TS, maar zelf nooit een origineel topic durft te schrijven?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je topic verbaggert wordt ligt dat meestal aan een slechte OP.
Overigens ook aan slechte moderatie en te weinig bans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
trouwens jij kan echt niet lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |