Heb Cast Away gezien dus ik weet wat ik moet doenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als het vaste land niet dichtbij is, ga je alsnog deaud!
Lol, als je op dat wateroppervlakte klettert van zo'n hoogte ben je net zo dood als dat je met je aars op een spitse punt van 900 kilometer valtquote:Op maandag 14 juli 2008 17:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als het vaste land niet dichtbij is, ga je alsnog deaud!
Ehm... auw? Lijkt me nogal langzaam en pijnlijk.quote:
Ouderwets vuurpeleton is toch altijd 8 losse flodders op de borst en een er in? Of ben ik nu in de war?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:08 schreef immortalsean het volgende:
doe mij maar een ouderwets vuurpeloton, gewoon 9 kogels in de borst, en klaar...
jou moeten ze met je aars op een puntige paal zetten met gewichten aan je enkels, en dan langzaam maar zeker zak je steeds verder over de paal totdat de punt er bij je schouder weer uitkomt. Het eerste pijntje is natuurlijk je aars die oprekt als er een paal met een diameter van 10 cm in schuiftquote:Op maandag 14 juli 2008 17:47 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een ontzettend slecht topic.
En ja, we weten dat jij er helemaal niks aan kan doen TS. Voorvaders zijn in dit geval ook aanspreekbaar als ze nog zouden leven.
1 losse flodder zodat iedere schutter kan denken dat hij de losse flodder afvuurdequote:Op maandag 14 juli 2008 18:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ouderwets vuurpeleton is toch altijd 8 losse flodders op de borst en een er in? Of ben ik nu in de war?
Hoe zouden ze zo'n dingen onderzoeken? op vrijwilligers?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:26 schreef andersgezegd het volgende:
Absoluut iets wat mijn hersenen (hersenstam) aan gort verpulvert. Ik wil er namelijk niets meer dan 0.001 seconde van merken.
Zelfs bij onthoofden schijn je nog een flink aantal seconde te leven en zelfs nog dingen te beseffen...
Dus mijn favo zou zijn een 20 gauge shotgun in mijn mond en knallen maar. Of een granaat bij mijn hoofd laten ontploffen. OID.
Als ik dan toch moet gaan zou ik wel eens een hele zware explosie van dichtbij willen zien.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:26 schreef andersgezegd het volgende:
Absoluut iets wat mijn hersenen (hersenstam) aan gort verpulvert. Ik wil er namelijk niets meer dan 0.001 seconde van merken.
Zelfs bij onthoofden schijn je nog een flink aantal seconde te leven en zelfs nog dingen te beseffen...
Dus mijn favo zou zijn een 20 gauge shotgun in mijn mond en knallen maar. Of een granaat bij mijn hoofd laten ontploffen. OID.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |