abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:24:40 #51
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60116422
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:18 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Nee. Ga geen dingen beweren als je er geen verstand van hebt. Dit zuig je gewoon uit je duim.

Nogmaals, je bent niet verplicht het te kopen. Bij aanschaf ga je akkoord met de voorwaarden. De enige die wat te verwijten is, ben je zelf. Omdat je blijkbaar niet goed op de hoogte was bij de aankoop.
Aha.

Dus: u koopt een licentie, maar kom niet bij ons aan met gezeik over de software. Die hebben we ooit op uw HD gezet en daarmee is de kous af.

Dat noem jij fatsoenlijk zaken doen? Overigens verstrek ik zelf voor de zakelijke markt licenties van Noorwegen tot Israel, en wij hoeven dat echt niet te proberen hoor.

Ik zou niet weten waarom je als consument genoegen zou moeten nemen met een licentie zonder dat je de software daadwerkelijk in bezit hebt.

IK heb geen PC gekocht vriend. Ik kijk wel uit, want ik weet dat ik genaaid word waar ik bij sta
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:25:20 #52
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60116436
/win

De 1e die het begrijpt.

edit: Ik doel op LD uiteraard
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:29:39 #53
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60116505
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:24 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Aha.

Dus: u koopt een licentie, maar kom niet bij ons aan met gezeik over de software. Die hebben we ooit op uw HD gezet en daarmee is de kous af.

Dat noem jij fatsoenlijk zaken doen? Overigens verstrek ik zelf voor de zakelijke markt licenties van Noorwegen tot Israel, en wij hoeven dat echt niet te proberen hoor.

Ik zou niet weten waarom je als consument genoegen zou moeten nemen met een licentie zonder dat je de software daadwerkelijk in bezit hebt.

IK heb geen PC gekocht vriend. Ik kijk wel uit, want ik weet dat ik genaaid word waar ik bij sta
Nee, daar heb je garantie voor. 1 jaar sowieso en 3 jaar als je het erbij koopt.

Fatsoenlijk.. Nee, maar je weet dit van te voren, en achteraf klagen is zo.. knullig

Ik weet dat jij geen pc hebt gekocht, maar ik had het over het geval dat ALS je het koopt en DAN gaat klagen..

Overigens wel grappig dat je een ZAKELIJKE markt vergelijkt met een CONSUMENTEN markt, getuigt ook niet echt van euhm
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:32:05 #54
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60116547
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:29 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Nee, daar heb je garantie voor. 1 jaar sowieso en 3 jaar als je het erbij koopt.

Fatsoenlijk.. Nee, maar je weet dit van te voren, en achteraf klagen is zo.. knullig

Ik weet dat jij geen pc hebt gekocht, maar ik had het over het geval dat ALS je het koopt en DAN gaat klagen.
Je kunt zoiets toch niet met goed fatsoen afdoen met een garantie regeling?

Schrapen, schrapen, schrapen. De gemiddelde dakloze heeft meer gevoel voor eigenwaarde wat dat betreft, maar okee. Anno 2008 is het allemaal heel gewoon blijkbaar.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:33:14 #55
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60116566
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:29 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Ik weet dat jij geen pc hebt gekocht, maar ik had het over het geval dat ALS je het koopt en DAN gaat klagen..

Overigens wel grappig dat je een ZAKELIJKE markt vergelijkt met een CONSUMENTEN markt, getuigt ook niet echt van euhm
Oh ja, want als consument betaal je met Monopoly geld. Dus heb je minder recht op iets fatsoenlijks.

Slaat echt nergens op wat je nu zegt.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:42:35 #56
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60116727
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:32 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je kunt zoiets toch niet met goed fatsoen afdoen met een garantie regeling?

Schrapen, schrapen, schrapen. De gemiddelde dakloze heeft meer gevoel voor eigenwaarde wat dat betreft, maar okee. Anno 2008 is het allemaal heel gewoon blijkbaar.
Want? je zit met een probleem en dat kan middels garantie afgehandeld worden. Ergo, je probleem wordt opgelost. Zou je imho tevreden mee moeten zijn
Peace out homies
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:45:16 #57
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60116793
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:33 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Oh ja, want als consument betaal je met Monopoly geld. Dus heb je minder recht op iets fatsoenlijks.

Slaat echt nergens op wat je nu zegt.
Nee. Bij de consumentenmarkt wordt geprobeerd om de prijzen laag te houden, waarop je dus inboet op "goodies".

Oftewel: je krijgt geen fancy cd'tje maar de installatie wordt op de HD gezet om de kosten te drukken.

Bij de zakelijke markt, speelt geld niet echt een rol en gaat men over het algemeen voor stabiliteit en kwaliteit. Voila zie hier het verschil.

Het laat zich raden, dat de laatste een stuk duurder is.

Geen onzin dus, maar simpele markwerking.
Peace out homies
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:45:32 #58
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60116799
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:42 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Want? je zit met een probleem en dat kan middels garantie afgehandeld worden. Ergo, je probleem wordt opgelost. Zou je imho tevreden mee moeten zijn
Nee, want dat duurt veel te lang. Met een schijfje in huis hoeft die PC nergens heen. Oftewel: een hoop geklooi voor iets simpels.

Of mis ik iets?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:47:03 #59
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60116829
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:45 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nee, want dat duurt veel te lang. Met een schijfje in huis hoeft die PC nergens heen. Oftewel: een hoop geklooi voor iets simpels.

Of mis ik iets?
De voorwaarden waarmee je akkoord gaat bij de aanschaf

Los daarvan: Als je schijf naar de gallemiezen is, red je het ook niet met het cd'tje hoor
Peace out homies
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:49:25 #60
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60116890
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:45 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Nee. Bij de consumentenmarkt wordt geprobeerd om de prijzen laag te houden, waarop je dus inboet op "goodies".

Oftewel: je krijgt geen fancy cd'tje maar de installatie wordt op de HD gezet om de kosten te drukken.

Bij de zakelijke markt, speelt geld niet echt een rol en gaat men over het algemeen voor stabiliteit en kwaliteit. Voila zie hier het verschil.
Volgens mij ligt de hardware markt al een jaartje of wat op z'n gat door de moordende concurrentie. Dat is de reden dat die prijzen laag zijn.

Niet omdat de mensen van de computerwinkel het allemaal zo leuk bedenken
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:52:58 #61
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60116973
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:47 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

De voorwaarden waarmee je akkoord gaat bij de aanschaf
Het gaat er om dat het gewoon anders zou moeten. En met een paar jaar zal dat ook wel gebeuren. Dan zullen toko's als degene waar jij blijkbaar voor werkt kopje onder gaan, want dan hebben ze te maken met consumenten die beschikken over de benodigde kennis om zelf een goede koop te doen.

En dan red je het niet met zulke verhalen.
quote:
Los daarvan: Als je schijf naar de gallemiezen is, red je het ook niet met het cd'tje hoor
Is het volgens jou onmogelijk dat er een situatie ontstaat waarbij Windows niet meer goed werkt en de herstel optie ook niet?

Volgens mij kan dat namelijk best wel.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:53:49 #62
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60116988
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:49 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Volgens mij ligt de hardware markt al een jaartje of wat op z'n gat door de moordende concurrentie. Dat is de reden dat die prijzen laag zijn.

Niet omdat de mensen van de computerwinkel het allemaal zo leuk bedenken
En raad is waar die moordende concurrentie voor is? Om de producten aan de CONSUMENT te slijten.

Serieus, je blijft mijn punten maar bevestigen
Peace out homies
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:55:29 #63
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60117025
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:53 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

En raad is waar die moordende concurrentie voor is? Om de producten aan de CONSUMENT te slijten.

Serieus, je blijft mijn punten maar bevestigen
De concurrentie is er om de producten aan de consument te slijten? En daarmee bevestig ik je punt?

Sorry, maar ik snap je effe niet.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:57:42 #64
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60117070
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:52 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Het gaat er om dat het gewoon anders zou moeten. En met een paar jaar zal dat ook wel gebeuren. Dan zullen toko's als degene waar jij blijkbaar voor werkt kopje onder gaan, want dan hebben ze te maken met consumenten die beschikken over de benodigde kennis om zelf een goede koop te doen.

En dan red je het niet met zulke verhalen.
Het gaat er heel de discussie om wat JIJ vindt. Jammer genoeg is jouw mening in deze niet relevant omdat het niks gaat veranderen. Een boycot is het enige wat zou helpen.
quote:
Is het volgens jou onmogelijk dat er een situatie ontstaat waarbij Windows niet meer goed werkt en de herstel optie ook niet?

Volgens mij kan dat namelijk best wel.
Volgens mij ook, en daarom zei ik dat je het dan met een cd'tje ook niet meer red. Aangezien de schijf naar de gallemiezen is, en een partitie een onderdeel is van deze schijf
Peace out homies
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:58:56 #65
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60117094
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:55 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

De concurrentie is er om de producten aan de consument te slijten? En daarmee bevestig ik je punt?

Sorry, maar ik snap je effe niet.
We hebben hardwarefabrikanten A, B en C.

A en B concurreren hevig, en C houdt zijn prijzen hoog. Wie zal er weinig tot niks verkopen?

Zoals eerder gezegd. Simpele marktwerking. Dit is geen rocketscience maar economie.
Peace out homies
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:00:36 #66
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60117132
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:57 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Het gaat er heel de discussie om wat JIJ vindt. Jammer genoeg is jouw mening in deze niet relevant omdat het niks gaat veranderen. Een boycot is het enige wat zou helpen.
Nee, mijn mening zal er niets aan veranderen. Al is het wel zo dat ik daarom geen PC koop bij dat soort toko's.

En dat zal mettertijd alleen maar meer gaan voorkomen.
quote:
Volgens mij ook, en daarom zei ik dat je het dan met een cd'tje ook niet meer red. Aangezien de schijf naar de gallemiezen is, en een partitie een onderdeel is van deze schijf
Ik was effe onvolledig: de schijf op zich is met een herformatering wel te redden
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:03:16 #67
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60117173
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:58 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

We hebben hardwarefabrikanten A, B en C.

A en B concurreren hevig, en C houdt zijn prijzen hoog. Wie zal er weinig tot niks verkopen?

Zoals eerder gezegd. Simpele marktwerking. Dit is geen rocketscience maar economie.
Ja, dat snap ik ook wel.

En het is ieders goed recht om rotzooi te verkopen, maar ik vind het een beetje jammer dat het zo moet.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:05:40 #68
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60117217
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:00 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nee, mijn mening zal er niets aan veranderen. Al is het wel zo dat ik daarom geen PC koop bij dat soort toko's.

En dat zal mettertijd alleen maar meer gaan voorkomen.
Ik doe dat ook niet. Ik heb sinds ik 12 ben zelfbouw pc's gehad. Ik had geluk dat mijn vader dit altijd al deed en ik heb het overgenomen.
quote:
Ik was effe onvolledig: de schijf op zich is met een herformatering wel te redden
Dat is nog maar net de vraag. Maar mocht de schijf te redden zijn met een herformat, dan zijn de fouten ook te herstellen door de tools in de Recoveryconsole.
Peace out homies
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:06:40 #69
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60117239
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:05 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Ik doe dat ook niet. Ik heb sinds ik 12 ben zelfbouw pc's gehad. Ik had geluk dat mijn vader dit altijd al deed en ik heb het overgenomen.
[..]

Dat is nog maar net de vraag. Maar mocht de schijf te redden zijn met een herformat, dan zijn de fouten ook te herstellen door de tools in de Recoveryconsole.
Hmmmzzz, if you say so....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:06:54 #70
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60117246
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik ook wel.

En het is ieders goed recht om rotzooi te verkopen, maar ik vind het een beetje jammer dat het zo moet.
Het is geen rotzooi. Het is misschien geen ideale situatie, maar het werkt prima, hetzij iets omslachtig.
Peace out homies
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:07:23 #71
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60117255
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:06 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Hmmmzzz, if you say so....
hehe, eindelijk. Het heeft even geduurd

Het is waarschijnlijk ook geen verrassing dat ik werkzaam ben in de IT als beheerder
Peace out homies
pi_60117768
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:07 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

hehe, eindelijk. Het heeft even geduurd

Het is waarschijnlijk ook geen verrassing dat ik werkzaam ben in de IT als beheerder
Oh noes, meneer heeft zijn MBO opleiding afgerond
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:41:31 #73
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60118032
Oh noes, meneer had inhoudelijk niets toe te voegen en probeert het nu maar eens.

Obvious troll is obvious

Als het op taal aankomt, ben ik jou op elk front de baas. Bring it on, or GTFO
Peace out homies
pi_60118164
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
En daarom bouw ik gewoon de PC zelf . geen last van verborgen programma's , geen reclame troep voorgeinstalleerd. Gewoon de Cd's + licentiecodes netjes in doodje ( en ja gewoon de oem versie, die kan je gewoon los kopen als je een systeem aan onderdelen koopt)
Inderdaad, al doen sommige webshops niet zo heel moeilijk wat betreft het leveren van XP OEM .

Wel belachelijk dat je er gewoon 130 euro voor moet neertellen (toen ik destijds mijn onderdelen + XP pro heb gekocht)
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:00 schreef MrDice het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een soort van verkapte koppelverkoop. PC + crappy software die je helemaal niet wenst te hebben!
Hoe denk je anders jou mooie laptopje voor 500 euro mee te kunnen krijgen . Zonder crappy software moet je dat bedrag toch al snel verdubbelen denk ik .
Reclame, reclame en nog meer reclame .
quote:
Iemand schreef ergens ooit:
...garantie...
Ok, ok, you wanna be rough?

En buiten de garantie periode dan?
pi_60118189
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:41 schreef Fritztiaan het volgende:
Oh noes, meneer had inhoudelijk niets toe te voegen en probeert het nu maar eens.

Obvious troll is obvious

Als het op taal aankomt, ben ik jou op elk front de baas. Bring it on, or GTFO
Maar ik had wel gelijk
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')