Zit ik toenstraks zo lekker wat mee te discussieren in het KLB MOD stemtopic, begint mijn telefoon ineens te piepen. Heei leuk een smsje met felicitaties van mijn vriend de_ananas misschien.
Helaas. Het was Anne. Anne is een meid van 25, goed paar jetsers en een leuk koppie met wie ik twee jaar geleden voordat ik master of KLB werd iets mee heb gehad. Sinds ik Fok! ontdekte kreeg ik steeds minder contacten en verwaterde mijn relatie met Anne.
Anne was leuk en geil. Regelmatig een setje van de Honkemuller hier, dan weer eens een paar anusparels. Ja met Anne was het altijd feest. Totdat ik KLB steeds meer begon te zien als mijn vriendin en ik haar in de steek liet.
Na in de tussentijd wat kansloze RELATIEPLANET contacten te hebben opgedaan ben ik een aantal weken geleden bij de V&D hier in Roermond een leuke meid tegengekomen. Dit wou ik zo lang mogelijk prive houden omdat Fok/Relaties nooit goed gaan. Laten we haar Brechtje noemen. Brechtje is leuk. Heeft niet het IQ van een goudvis, en ziet er verzorgd uit.
Enige probleem: Brechtje is 15 en minder ervaren en ook minder opwindend.
Maar goed het gaat lekker. We smsen wat, zijn naar de kermis geweest en ze heeft me al aan de versnellingspook gevoeld.
Terug naar het begin: Anne smste. --> Hoi. Zin om wat af te spreken? Nu zeg maar. Bij me thuis

Ik kreeg er best wel een klein stijfje van, maar ik ben te laf om nu ook echt iets te gaan afspreken, simpelweg omdat ik geen keuze kan maken. Moet ik gaan voor de ex- of toch voor het schattige V en D meisje die me misschien nog 3 maanden met een volle zak thuis laat zitten
Wijven

Keuzes

Geen harem mogen hebben