abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60096945
Zit ik toenstraks zo lekker wat mee te discussieren in het KLB MOD stemtopic, begint mijn telefoon ineens te piepen. Heei leuk een smsje met felicitaties van mijn vriend de_ananas misschien.

Helaas. Het was Anne. Anne is een meid van 25, goed paar jetsers en een leuk koppie met wie ik twee jaar geleden voordat ik master of KLB werd iets mee heb gehad. Sinds ik Fok! ontdekte kreeg ik steeds minder contacten en verwaterde mijn relatie met Anne.
Anne was leuk en geil. Regelmatig een setje van de Honkemuller hier, dan weer eens een paar anusparels. Ja met Anne was het altijd feest. Totdat ik KLB steeds meer begon te zien als mijn vriendin en ik haar in de steek liet.

Na in de tussentijd wat kansloze RELATIEPLANET contacten te hebben opgedaan ben ik een aantal weken geleden bij de V&D hier in Roermond een leuke meid tegengekomen. Dit wou ik zo lang mogelijk prive houden omdat Fok/Relaties nooit goed gaan. Laten we haar Brechtje noemen. Brechtje is leuk. Heeft niet het IQ van een goudvis, en ziet er verzorgd uit.
Enige probleem: Brechtje is 15 en minder ervaren en ook minder opwindend.
Maar goed het gaat lekker. We smsen wat, zijn naar de kermis geweest en ze heeft me al aan de versnellingspook gevoeld.

Terug naar het begin: Anne smste. --> Hoi. Zin om wat af te spreken? Nu zeg maar. Bij me thuis

Ik kreeg er best wel een klein stijfje van, maar ik ben te laf om nu ook echt iets te gaan afspreken, simpelweg omdat ik geen keuze kan maken. Moet ik gaan voor de ex- of toch voor het schattige V en D meisje die me misschien nog 3 maanden met een volle zak thuis laat zitten

Wijven
Keuzes
Geen harem mogen hebben
U MAD?
pi_60097038
Je wil ws. geen serieuze reactie, maar ik doe het toch:
Die van 15, dat wordt niks. Nul ervaring, krijgt niks voor elkaar, moet nog helemaal gevormd worden (goed, dat is ook ergens een voordeel) en zal ws. als ze geestelijk denkt uitgegroeid te zijn, jou dumpen. Die van 25 heeft dat niet. Gewoon daar voor gaan.

En KLB snapt het wel hoor, KLB zal het jou niet kwalijk nemen als ze even wat minder aandacht krijgt.
pi_60097050
Kunst is natuurlijk een harem te houden. Ik zou voor beiden gaan.
pi_60097111
Klein stijfje gehe.
Klinkt als een booty call van je ex, waarna je de jonge naïeve Brechtje kan klaarstomen voor de toekomst!

Kleine meisjes zijn goed vervormbaar. Meteen mee intrekken en je hebt een huisvrouw en sekssletje in 1, die ook nog een tijdje mee kan.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60097201
Ongelofelijk

Zelfs het verhaal van Star Wars berust meer op echte feiten dan dit.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60097235
Ga voor Anne.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 14 juli 2008 @ 15:00:13 #7
35944 omyfalzer
Aisjitonjoe.
pi_60097311
Kansloos
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
pi_60097400
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:51 schreef wise het volgende:
wat een kansloze nep bagger zeg. Niet normaal meer.
pi_60097420
Dus dit is een voorbeeld van jouw 'kwaliteitstopics'?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60097467
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:49 schreef stbabylon het volgende:
En KLB snapt het wel hoor, KLB zal het jou niet kwalijk nemen als ze even wat minder aandacht krijgt.
ik kan mij goed voorstellen dat KLB altijd hoofdpijn heeft
pi_60097469

Huillie
  maandag 14 juli 2008 @ 15:08:57 #12
35944 omyfalzer
Aisjitonjoe.
pi_60097518
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:07 schreef Devrim_ het volgende:
[ afbeelding ]

Huillie
En niet vergeten: Emo.
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
pi_60097529
Ze hebben KLB weer ontdekt

Dat was ook de bedoeling. Schitterend

Ben blij dat jullie terug zijn jongens.

En nu lief doen ok (kusje)
U MAD?
pi_60097580
Uit sociaal oogpunt vind ik dat Fok! jou moet helpen dmv een ipban zodat je gelukkig word in de liefde
pi_60097611
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ze hebben KLB weer ontdekt

Dat was ook de bedoeling. Schitterend

Ben blij dat jullie terug zijn jongens.

En nu lief doen ok (kusje)

Ik kom wel vaker in KLB hoor.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 14 juli 2008 @ 15:13:31 #16
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60097624
zomg is het die Brechtje van FOK!?
pi_60097730
Ik ben niet verder gekomen dan 5 regels. Boswachter, jouw topics zijn niet vermakelijk.
pi_60097731
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:13 schreef Gluckskafer het volgende:
Mjah, om die nou onervaren te noemen...
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_60097746
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:13 schreef Gluckskafer het volgende:
OMFG HELL NO !

Die komt toch niet uit Dordrecht of wel ?
U MAD?
pi_60097766
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:17 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik ben niet verder gekomen dan 5 regels. Boswachter, jouw topics zijn niet vermakelijk.
Leugenaar. Je hebt het hele stuk afgelezen. En om die anusparels moest je lachen
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')