quote:Op maandag 14 juli 2008 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen......meestal ziet dat er niet al te fris uit...
Mario Kart therapiequote:Op maandag 14 juli 2008 15:31 schreef Smash-it het volgende:
Jeetje, wederom een gedumpt vriendinnetje de hele ochtend/middag getroost. Ze vallen bij bosjes! Straks lekker Mario Karten op de Wii, daar knapt iedereen van op!
De TDF is voor veel mannen een excuus om al vroeg in de middag het werk te staken en zich met bier en hapjes voor de TV te parkeren.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik ook niet, is meer een mannending toch?
Maar het zal jou allemaal een worst wezen toch Deissy, jij ligt straks lekker met een coctail aan het zwembad in het zonnetje![]()
Blurkie nog aan het " werk" ?
Volgens mij is dat dit jaar ook, ik heb er iets over gelezen in de Televaag volgens mij. Misschien kun je het op de site van de krant van wakker Nederland opzoeken.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:53 schreef HiDiHo het volgende:
Vorig jaar had ik realtime data in google earth, weet jij of dat er dit jaar ook is?
Die motorrijder lag er alvast niet al te fris bij....quote:Op maandag 14 juli 2008 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Lache toch, als een stelletje lemmings over elkaar heen donderen
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
HiDi:
http://www.ubilabs.net/tourdefrance/
Het is nog altijd maar de vraag of de gedoodverfde kampioen wint hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk deze TdF, niet weten wie de winnaar is zoals de afgelopen jaren met Armstrong. Daar is toch niks aan, nu heeft iedereen een kans.
Amstrong was top hoor, maar dat voorspelbare ben ik niet zo dol op.
Jij kunt beter met kaboutertjes gaan kletsen, van wielrennen heb je de ballen verstand.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:06 schreef Dementor het volgende:
Het is nog altijd maar de vraag of de gedoodverfde kampioen wint hoor
Dacht het nietquote:Op maandag 14 juli 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kunt beter met kaboutertjes gaan kletsen, van wielrennen heb je de ballen verstand.
Disana, watch this. Volgens mij is dit Justin and he just loves bees, hij noemde beequeen.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:45 schreef Disana het volgende:
http://www.lively.com/html/landing.html
Second Life, maar dan van Google en geheel draaiende in IE of Firefox.
Omdat je ooms wielrennen heb jij er verstand van?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef Dementor het volgende:
Dacht het niet
Ik heb twee ooms die wielrennen
Waarom moet je weer zo flauw doen biscuit?![]()
[ afbeelding ]
Ze delen nog wel eens hun ervaringen in de sport hequote:Op maandag 14 juli 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat je ooms wielrennen heb jij er verstand van?![]()
Mijn vader is contra bassist maar ik kan echt geen contra bas spelen hoor.
Lekkere koekjes, dat dan weer wel.
Hehe, ik heb het gewoon even gevraagd en hij zegt van niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Disana, watch this. Volgens mij is dit Justin and he just loves bees, hij noemde beequeen.![]()
http://www.justin.tv/kq4ym
Ik ken dit helemaal niet, echt grappig. Hij noemt je naam ook, nu is Dementor aan de beurt.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:04 schreef Disana het volgende:
Hehe, ik heb het gewoon even gevraagd en hij zegt van niet.
Dit soort chat rooms zijn er heel veel, soms met echt zielige figuren. Deze meneer ziet er wel goed uit.
Dan moet je hierquote:Op maandag 14 juli 2008 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken dit helemaal niet, echt grappig. Hij noemt je naam ook, nu is Dementor aan de beurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |