Asskicker14 is het bekendste voorbeeld hier van het FOK!forum, Ajax was zijn grootste liefde, maar later werd hij ineens supporter van AZ. Vandaag biechtte collega-AZ'er fuckbuddy ook op dat hij vier jaar geleden nog voor Ajax was en volgens hem zijn er nog veel meer, bij AZ zou zelfs zo'n 75% van de supporters een Ajax-verleden hebben. Kan er zelf helemaal niets bij voorstellen, áls je dan besluit van club te veranderen, vind ik het vreemd dat sommigen hun vorige club bijna gaan haten, gaan zien als grote vijand. Er moet toch wel een stukje liefde voor je oude club overblijven? Is een terugkeer mogelijk? Of is echt alles weg? En hoe denkt de rest van het FOK!forum over deze overlopers? Is dit aanvaardbaar? Of valt de liefde voor hun nieuwe favoriete club eigenlijk niet meer serieus te nemen?
Zelf kom ik uit de regio Utrecht en veel supporters van FCU waren voorheen voor Ajax, terwijl het nu de grote vijand is. Ken zelfs mensen op de Bunnikside die thuis nog een Ajax-shirtje hebben liggen, ver weg op zolder verstopt ofzo. Zelf heb ik een periode heel veel wedstrijden van FCU bezocht, omdat ik gratis meekon en op zich was de sfeer altijd wel leuk en juichte ik voor FCU, maar wanneer Ajax dan op bezoek kwam wist je weer hoe het zat. Heel het stadion was dan voor Ajax en zelf hield je alleen maar het uitvak in de gaten, liefst zat je daar en de wedstrijd beleefde je ook echt als Ajacied. Kan me nog wel een FCU - Ajax herinneren die met 2-1 verloren werd, bij de doelpunten van FCU veerde ik ook maar op, maar juichen deed ik niet en toen Ajax de 1-1 scoorde, kon ik me maar net inhouden. Mooie herinneringen eigenlijk, FCU is ook wel een leuke club, maar ik zou NOOIT Ajax kunnen inruilen voor een andere club!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht