was idd een leuk miepje.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:10 schreef Zelfspotter het volgende:
Klacht: ik vind het meisje van dames in de dop leuk. Terwijl ze best ordinair oogt. Toch vind ik haar er goed uitzien en ze was ook niet op haar mondje gevallen. Op deze foto ziet ze er redelijk uit maar niet op haar best.
Misschien is het wel geen klacht maar een opmerking, maar ik plaats hem toch in dit topic omdat ik het hier gezellig vind. Hier lijkt het net alsof ik vrienden heb.
[ afbeelding ]
Die illusie moet ik toch even kapotmaken.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:10 schreef Zelfspotter het volgende:
Hier lijkt het net alsof ik vrienden heb.
Dat dusquote:Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
TS valt op ordinaire wijven.
Conclusie:
TS = VMBO
iedere keer als ik jou zie denk ik aan die lelijke mod die je geneukt hebtquote:Op maandag 14 juli 2008 11:40 schreef heiden6 het volgende:
Dames in de Dop? Zo te zien een t.v.-programma, en zo te lezen net zo dom als dat het klinkt.
Link + Pics?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
iedere keer als ik jou zie denk ik aan die lelijke mod die je geneukt hebt
Wie was dat ook alweer jaquote:Op maandag 14 juli 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
iedere keer als ik jou zie denk ik aan die lelijke mod die je geneukt hebt
Fapvoer voor jou. Eerste paar seconden al tietenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:10 schreef Edwinuss het volgende:
er was ook een chick met vet grote titten. Die moet ik hebben.
Liefs,
Edwinuss.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |