Omdat ik hem toch zo hard niet gebruik en ik ruimte aan het maken ben (ja, hij is klein, so what), ook maar eens kijken of iemand geïnteresseerd is in mijn iBookje.
Ik heb hem enkele maanden geleden overgekocht van een Fok! User en sindsdien heeft hij praktisch constant aan de adapter naast mijn bed gelegen, voor de keren dat ik te lui ben om naar mijn PC te lopen.
Echter heb ik nu een nieuwe PC waar ik wel erg tevreden over ben, dus gaat de iBook zo onderhand helemaal niet meer aan hier.
Desalniettemin een prima 'topje, nog redelijk snel voor zijn leeftijd en architectuur.
Onderstaand gedeelte van deze post is schaamteloos gekopieerd uit de thread waar ik hem vandaan heb.
Specs:
Processor: 1.33GHz PowerPC G4
Geheugen: 1Gb DDR sdram
Harde schijf: 40GB ATA/100 4200 rpm
Grafische kaart: ATI Mobility Radeon 9550 met 32MB dedicated DDR SDRAM
Accustatus: 4111 mAh van de originele 4211 mAh (97,6%)
135 oplaadcycli gehad
Verdere specs:
http://support.apple.com/specs/ibook/iBook_G4_Mid_2005.html- Doos is aanwezig, Apple Keyboard en Mouse die ik erbij heb gekocht krijg je er ook bij (of je het nou wil of niet, ik heb ze niet meer nodig zonder iBook...)
- VGA Adapter is aanwezig voor aansluiten externe monitor
- Officiële OS X 10.4 installatiediscs aanwezig, verse install zal gedaan worden voor levering (om mijn gegevens te beschermen natuurlijk).
- Enkele lichte gebruikerskrasjes op de cover, voor de rest standaard gebruikerssporen, niks extreems.
PRIJSVERLAGING - Bieden vanaf 300 euro, 350 euro klinkt mij als een aardig bod!Bijbetaling in de vorm van een 500Gb (of meer) SATA2 schijf is mogelijk! Meer dan 1 schijf heb ik helaas niet nodig. Evenals telefoons, TV's en andere prut, hoewel ik voor sommige hardware nog wel een uitzondering wil maken, dus waag gerust een poging, wetende dat ik voorzien ben van een prima telefoon en PC.
Zie andere topics in sig voor eventuele combinatiedeals

iBook ligt in De Lier te verstoffen (Zuid-Holland)
[ Bericht 12% gewijzigd door NanKing op 06-08-2008 11:12:28 ]