Juist,quote:
Volgens mij heb ik hem. Krohn-Dehli. Alleen qua spelling klopt hij niet helemaal maar wel leuk gevondenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:36 schreef sjimz het volgende:
Speelt in Nederland.
Leuk gevondenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:38 schreef sjimz het volgende:
Ja, dat is inderdaad het goede antwoord.
En qua spelling niet maar fonetisch wel
Ik zal even brainstormen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Leuk gevondenHeb je nog een nieuwe?
Ok. Dat schakelt al 220 andere landen uitquote:
Nee, maar je bent wel warmquote:
Arie Haan heeft toch ook nog een poosje in China gewerkt? Oh wellquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:35 schreef tong80 het volgende:
Oh ja kan ook. Is wel waarschijjnlijker
Bary Hulshoff ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie had er een hond die Bootsman heette?
quote:Samen op het eiland Zeekraai
Tijdens de zomervakantie trekt vader Melkerson met zijn liefdevolle dochter Malin en zijn drie zonen, de avontuurlijke Johan en Niklas en de stille maar ondernemende Pelle, naar een bouwvallig huis op Zeekraai, een klein eiland voor de Zweedse kust.
Ze wennen snel en beginnen te houden van het eilandleven. Vader probeert het huis af en toe op te knappen, hoewel hij beter kan schrijven. De jongens beleven allerlei avonturen met een meisjestweeling en Pelle, de jongste speelt met Stina, Mops en de hond Bootsman.
Malin doet het huishouden en gaat om met een jongen, tot groot ongenoegen van haar broers. De vakantie is zo’n succes dat ze voortaan alle vakanties op het eiland doorbrengen. Totdat het huis dreigt te worden verkocht. Het hele eiland leeft mee wanneer vader de verkoop probeert af te wenden en Pelle slaagt er uiteindelijk in alles goed af te laten lopen. Deze filmserie uit 1968 is gebaseerd op het gelijknamige kinderboek van Astrid Lindgren.
De kerkhofjes.quote:
Michael Reiziger is goed inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:15 schreef Joe. het volgende:
Michael Reiziger.
Goede poging maar niet goed helaas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:57 schreef Joe. het volgende:
Dirk Kuyt?
Peter Houtman.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vroeger had Feyenoord een boom van een spits
Jan Kromkamp.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:04 schreef Prik0 het volgende:
Jup.
Zijn verblijfplaats is niet recht.
Ik denk dat het Farfan moet zijn. Die speelt overigens inmiddels bij Schalke 04quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:46 schreef Berahtwin het volgende:
Speelt bij een Nederlandse club.
Kermit Erasmusquote:Op woensdag 3 september 2008 00:27 schreef Beschouw het volgende:
Die speler kan veel beter schrijven dan voetballen
Erasmus was toch geen schrijver? Het is Sergio Greene (van Graham Greene).quote:
Nee en Escude is het dan ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:38 schreef tong80 het volgende:
Nadal dan ? Zijn neef speelt tennis en let is een tenisterm.
Wordt een oh-jaatjequote:Op zondag 14 september 2008 01:46 schreef Beschouw het volgende:
Argentinos Juniors? Ik doe maar een gok. Snap die hele crypto niet.
Je zit zeker warm Tong.quote:Op zondag 14 september 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
Iets met Pong of Pacman......ik heb geen idee
HSV?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:20 schreef Beschouw het volgende:
Club met McDonald's als hoofdsponsor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |