Tuurlijk!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:22 schreef tripack het volgende:
Droxz jonge ... weer druk aan het delegeren?
gefeliciteerd met je broer dan, gok ikquote:Op maandag 14 juli 2008 12:36 schreef lynda het volgende:
* lynda is over half jaar weer jarig
Toch handig dat er tussen broer en mij precies 6 maanden zit
Mogguh!!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:36 schreef lynda het volgende:
* lynda is over half jaar weer jarig
Toch handig dat er tussen broer en mij precies 6 maanden zit
Nee nog steeds nietquote:
Die signaturequote:Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet![]()
heb eerst even wat artikelen voor mn pc moeten kopen ^^
komt uit de nieuw Harold & Kumar Filmquote:
Is die al uit dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komt uit de nieuw Harold & Kumar Film
vrijdag is een DVD rip uitgekomen , en tevens de DVD.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is die al uit dan?
Ik had alleen zo'n schrale DivX op usenet gezien... Na 2 minuten kijken had ik hem maar snel weer verwijderd. Wát een baggerkwaliteit zeg
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is die al uit dan?
Ik had alleen zo'n schrale DivX op usenet gezien... Na 2 minuten kijken had ik hem maar snel weer verwijderd. Wát een baggerkwaliteit zeg
schraal?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is die al uit dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ik maak hem niet!quote:
Wie is er eigenlijk ooit mee begonnen?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik maak hem niet!wordt een beetje vervelend zoals pas werd opgemerkt
Je moeder?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk ooit mee begonnen?
Goeiemdidag trouwens
naja als iedereen ermee stopt doe ik het ook wel netjesquote:Op maandag 14 juli 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik maak hem niet!wordt een beetje vervelend zoals pas werd opgemerkt
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:06 schreef tripack het volgende:
[..]
naja als iedereen ermee stopt doe ik het ook wel netjes![]()
maja wie het begonnen is is voor mijn tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
Volgens mij ben ik er hier mee begonnenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:06 schreef tripack het volgende:
[..]
naja als iedereen ermee stopt doe ik het ook wel netjes![]()
maja wie het begonnen is is voor mijn tijd
Godverdomme, ik wil naar huisquote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vrijdag is een DVD rip uitgekomen , en tevens de DVD.
die kan je gerust kijken.
dus de regel hou het netjesquote:Op maandag 14 juli 2008 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er hier mee begonnen
En nee, ik stop daar niet mee, ik hou het gewoon enigszins beperkt zoals ik dat al een paar weken doe
sry had beter niets kunnen zeggen hahaquote:
kruipen krengquote:Op maandag 14 juli 2008 14:35 schreef lynda het volgende:
* lynda zit opgesloten
Handig die mensen die het huis verven en vervolgens de hele boel verbouwen.. Zit nu tussen de eettafel, raam en pckast in.. Enige mogelijkheid om hier weg te komen is onder de tafel door..
nu komt tie zekerquote:Op maandag 14 juli 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg ik mis onze cactus vriend lol
Ik kan ook nog uit het raamquote:Op maandag 14 juli 2008 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
kruipen krengwhehehe
das knap lullig voor je
whehehequote:Op maandag 14 juli 2008 14:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik kan ook nog uit het raam![]()
Net even uitgeprobeerd
Ik ben gestopt man, dat zit er voorlopig ff niet meer in voor mijquote:Op maandag 14 juli 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sry had beter niets kunnen zeggen haha![]()
je moet hem wel kijken als je stoned bent trouwensmaja das met veel van dat soort films
Met rust gelaten wordenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:04 schreef DonGuido het volgende:
Dag dames en heren van het goede leven. De zon die schijnt, in de verste verte zijn er geen wolken te bekennen en het is 20 graden. Een mooie dag om de plantjes buiten te zetten. Wat wil een mens nog meer op de maandagmiddag?
koffie...toetsenbord.. do the mathquote:
Bier!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:04 schreef DonGuido het volgende:
Dag dames en heren van het goede leven. De zon die schijnt, in de verste verte zijn er geen wolken te bekennen en het is 20 graden. Een mooie dag om de plantjes buiten te zetten. Wat wil een mens nog meer op de maandagmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |